Kapitola 1.

6 1 0
                                    

Sotva jsem se probudila,šla jsem do koupelny a udělala si na snídani toasty s pomerančovým džusem.Pak jsem šla do pokoje a oblíkla jsem si oblečení,sedla jsem si na postel a měla jsem zmeškaný hovor od Viki.Hned jí volám zpátky. "Čau co jsi chtěla Viki?" "Chtěla jsem se zeptat jestli ten sraz na zastávce platí..." "Jasně že jo, s kým jiným bych měla jít?" Ukončila jsem hovor,vypla mobil ,vzala jsem si batoh a šla jsem na zastávku.V dálce už byla Viki a čekala na mě. Přišla jsem k ní a začly jsme si povídat.
K:"Ahoj,jak dlouho na mě čekáš Viki?"
V:"Chvilku,dneska jsi přišla docela brzy, za 10 minut má přijet autobus."
K:"Tak si zapálíme?"
V:"Tak jo ale nemám zapalovač."
K:"Neboj já mám ti půjčím."
V:"Dobře děkuju."
Společně jsme s Viki čekaly na autobus.Během 5 minut autobus přijel a jeli jsme ke škole.Přijely jsme na zastávku nedaleko školy a potkaly jsme největší krávu školy Lussi je to prvačka (1.třída střední škola.) Všimla si nás a hned k nám přišla.
L:"Ahojky,mladšáci."
K:"Nazdar"
V:"Lussi? Slyšela jsem že se s tebou Ben rozešel,kvůli té nové prvačce, co se do ní zabouchl. Je to pravda?"
L:"Jak to víš? Nazdar už musím."

Lussi uraženě odešla. Otočila jsem se na Viki. "Jak to víš že se spolu rozešli?" "No já sem včera potkala tu prvačku a ona mi to řekla" "Aha"
Viki vždycky všechno ví dřív než já.

Także lidičky tohle je hodně stará kapitola já ji napsala ale nezveřejnila takže si ji určitě přečtěte a já pišu příběh jak ste si asi všimli jmenuje se "Lussie" určitě si ji přečtěte.

Vaše ❤janinkahed❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Best Friends ForeverWhere stories live. Discover now