Buna am inceput si capitolul 3 sper sa va placa incerc cat de mult pot sa scriu cat mai repede dar am cam ramas fara idei si de asta am nevoie de ajutorul vostru deci da.timi idei ce vreti sa se intample in continuare !
Sper sa va placa !...............................
Ma plimb-am pe strazile Parisului si am zarit un parc si am zis sa ma mai plimb !
Parisul este frumos chiar spectaculos oameni sunt simpli, nu ca in Romania .
Aici in Franta nu se fac discriminari cum se fac in Romania; aici e ceva special ceva care te face sa fi mai fericit. aici oamneni de pe strada iti zambesc pecand in tara mea natala se uita la tine scarbiti sau invidioși ..... asta e !M.am asezat pe o banca privind cerul senin si frumos !
Mi.am bagat castile in urechi ascultand
Melodia lui Justin Bieber -Company
Am mai stat asa pana s.a terminat melodia apoi m.am intors spre casa
Eu acum nu mai stau in apartament la blok ; Acum stau la o vila cu 2 etaje si piscina in spate , exact cum mi.am dorit .
Mama dupa doua zile cum am ajuns aici si.a vandut restaurantul din Romania si ,si.a deschis un magazin cu haine frantuzesti ! Pecnd tata mi.a promis ca va vorbi cu menegerul lui Justin , Scooter Braun sa dau o proba de dans mie de mica mi.a placut sa dansez cand state.am uneori singura la mine in dormitor dansam si ma uitam in oglinda dresingului meu ! Dar acum am ocazia de a invata de la cineva care stie bine sa danseze coregrafa / coregraful lui Justin deci abea astept eream asa cuprinsa in gandurile mele ca nici nu mi.am dat seama ca ajunsesem acasa !
Am deschis usa si simnt un miros asa frumos , mirosea a prajiturele cu ciocolata m.am descãlțat la intrare si m.am indreptrat spre bucatarie !
Am zarito pe mama facnd una dintre prajituri si eu am spus :Eu: buna mama azi ne rasfeti si pe noi cu prajiturile tale faimoase ?
Spun eu dand des din sprancene !Mama: o buna iubito !
Da azi da dar sa nu te astepti ca sunt pentru tine !
Astazi vine tatal tau cu un invitat si trebuie sa facem ceva bun si mai multe preparate trebuie sa facem o cina mare si gustoasa tatal tau a zis ca acest invitat este foarte speciat defapt vin 2 invitati ! Nu stiu mie mi.a zis tatal tau sa ne inbracam frumos si sa pregatim totul sa fie cat mai spectaculos !
Spune mama intamp ce se grabea !Eu: mama Ãã cine vine mai exact la noi ?
Spun eu putin confuza !Mama: nu stiu scumpo nu mi.a zis finca erea foarte grabit!
Eu: ok chiar trebuie sa ma inbrac frumos ?
Spun eu bosunflata !Mama: daca vrei sa mai primesti bani de la tatal tau DA!
Spune mama ironica !Eu : BINEEEE !
Spun si urc scarile !
Intrand in dormitorul meu !
Super acum trebuie sa ma si inbrac frumos pentru nu stiu ce ciudat inportant vine la mine incasa pfff
Am mers spre dresindul meu cautandumi ceva de inbracat !
Mi.am ales o rochie cu maneca lunga desupra genunchilor si cu un fermoar in mijlocul sanilor si o perechie de platforme negre stil ghiata