Justin Bieber a murit!

75 10 0
                                    

Justin Bieber nu este singura vedetă pop care moare înZoolander 2, dar este singura care-o bântuie pe Penélope Cruz, Valentina în film. 

Zoolander 2, în care apare și Justin Bieber – plus Ariana Grande, Katy Perry, Joe Jonas, Demi Lovato, Kenya West și încă o gașcă întreagă de staruri din lumea modei – se deschide cu o scenă în care Bieber este urmărit și, într-un final, ucis (este scena cu care se deschide și trailerul). Sorry, e nevoie să dăm acest detaliu, pentru că altfel nu ați înțelege ce se întâmplă mai departe.

Ei bine, înainte de a-și da ultima suflare, Justin își face un selfie, dar nu unul oarecare, ci unul cu un mesaj ascuns, identic cu mesajele altor victime, și ele staruri pop.Valentina (Penélope Cruz) este pornită să dezlege misterul și să afle ce se ascunde în spatele acestor morbide selfie-uri. Relax, nu luați cuvântul “morbid” în serios, filmul e o comedie, faptul că pleacă de la o crimă suspectă e doar un detaliu de divertisment.  

De fapt, firul principal al poveștii este revenirea lui Derek Zoolander (Ben Stiller) și a lui Hansel (Owen Wilson) pe podiumul de modă și, în paralel, toată “campania” de compromitere și distrugere pe care o duce Mugatu (Will Ferrell) împotriva lor. După întâmplările din Zoolander 1, Derek s-a retras, este acum un ‘crab solitar’, iar Hansel se întrece pe sine făcând yoga pe culmile munților de nisip din deșert. Întoarcerea acestora în lumea bună se lasă cu multe peripeții, le ies în cale personaje hidoase, unele vechi, altele noi, iar efectul întâlnirilor este copios.

Mugatu este întruchiparea răului absolut și ridicol. Are un bichon de pluș pe post de accesoriu, se iubește atât de mult, încât își bea cafea latte-ul doar dacă are chipul lui pe spumă, și-ar face orice ca să fie băgat în seamă. Tot (Benedict Cumberbatch), altă creatură hidoasă, hibrid sau androgin, numai el știe, se iubește pe sine mai ceva ca o pisică sătulă, care se toaletează cu mare talent înainte de a se băga la somn. Iar hipsterul Don Atari (Kyle Mooney), ce mai, de pomină: împiedicat în cuvinte, cu intenții bune, dar rezultate alambicate. Pe scurt, ca la Zoo(lander). Așa că e normal ca nu numai Valentina, ci și Katy Perry sau Hansel să se întrebe nedumeriți, în toată această galerie pestriță, “Cine sunt eu?”. Sau “De ce a murit Justin Bieber”? Răspunsul îl aflăm la cinema.

¥Semy¥

Lucruri...2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum