Bung...
"Oh.. Mianhae"kata seorang namja. Apabila dia terlanggar seorang yeoja
"Gwenchana"kata yeoja sambil menunduk kepala
"Mari saya tolong"kata namja. Sambil berjongkok... Namja itu juga melihat ada parut di betis yeoja itu.
"Gwenchana... Saya boleh bangun sendiri"kata yeoja itu. Lalu bangun tapi tetap menunduk.
"Siapa awak... Kenapa pakai topeng dan tunduk je kepala tu.. Tak sakit ke?"tanya namja itu.
"Erm... Ermm.."yeoja itu mencari akal.
"Apa nama awak?"tanya namja.
"Jung.. Ss.. Yeon"jawab yeoja itu dengan tidak jelas.
"Jung... Yeon...Mwo?"tanya baekhyun
Hon....
Yeoja dan namja itu berpaling kearah kereta yang memberi hon.
"Ah.. I got to go now"kata yeoja itu.
"Oh tapi..."namja itu belum sempat hendak berkata-kata. Yeoja itu sudah berlari menuju kereta.
'Huh.. Saya harap dapat jumpa awak lagi' kata suara hati namja itu.
Keesokannya di Tempat kerjanya
Namja termenung jauh memikirkan kejadian semalam. Di mana.. Dia berjumpa seseorang yeoja yang sedikit misteri.
Sementara itu...
Di hadapan bilik sooyeon.
"Huh... Sooyeon.."panggil dua orang gadis.... Dengan muka menyampah
"Apa?..."tanya sooyeon sambil menunduk kepalanya dengan takut
Taeyeon, Hyoyeon dan sooyeon ialah adik beradik kembar... Taeyeon ialah kakak kembar hyoyeon dan sooyeon .Sooyeon ialah anak bongsu dalam keluarga Kim.... Taeyeon sangat membenci Sooyeon... Sooyeon pula selalu mengalah pada Taeyeon. Muka Sooyeon sangat berbeza daripada Taeyeon dan Hyoyeon. Ini kerana taeyeon telah menyimbah muka sooyeon dengan asid... Kerana taeyeon cemburu dengan kecantikan wajah sooyeon yang lebih berganda daripadanya. Muka sooyeon dibedah dan dibentuk menjadi lain. Taeyeon gembira apabila sooyeon berwajah lain daripadanya. Bukan saja taeyeon yang pernah mendera sooyeon.. Hyoyeon turut mendera sooyeon dengan menghiris betis sooyeon dengan serpihan kaca.. Dan taeyeon dan hyoyeon pernah memalukan keluarga jung apabila pernah mengandungkan anak kekasih mereka masing-masing yang bernama Donghae dan Leeteuk Tetapi anak yang dikandung mereka gugur kerana kemalangan yang menimpa mereka bersama kekasih mereka. kemalangan itu juga telah merengut nyawa kekasih mereka. Taeyeon dan hyoyeon menjadi sedih lalu menuduh sooyeon yang menyebabkan kemalangan itu. Ayah mereka pula termakan tuduhan itu lalu memarahi sooyeon dan saat itu juga ayah mereka menukar nama hadapan kim sooyeon kepada jung sooyeon.... Iaitu nama hadapan suami baru kepada bekas isterinya iaitu Jung haesoo . Ayah mereka bercerai dengan ibu mereka kerana ibu mereka terlanjur bersama haesoo iaitu lelaki yang bergelar ayah kepada soojung.
"Kami nak kamu basuh selimut kami hingga bersih"kata taeyeon dengan kejam
"Bukan ke.. Semalam Sooyeon dah basuh selimut eonnie?"tanya sooyeon.
"Huh... Kamu ingat selimut tu tak kotor ke? Pergi sana basuh"jerit hyoyeon dengan sinis.
"Nde"kata sooyeon sambil menundukkan kepalanya tetapi ketika sooyeon lalu di hadapan taeyeon dan hyoyeon. Dengan tiba-tiba hyoyeon menyadungkan kakinya lalu sooyeon pun tersandung dan jatuh ke atas lantai.
"Akh.."rintih sooyeon
"Upss..tak sengaja.."kata hyoyeon dengan nada sengaja.
"Hahaha"tawa taeyeon dan hyoyeon.
Sooyeon bangun sambil memegang lengannya lalu berlalu pergi ke bilik hyoyeon dan taeyeon. Sementara hyoyeon dan taeyeon masih lagi ketawa.Di Bilik Hyoyeon dan Taeyeon....
'Selimut ni masih elok lagi... Kenapa nak cuci pula'fikir sooyeon sambil membau haruman selimut itu.
"Akh.."rintih sooyeon.
'Nampaknya lenganku mula menjadi lebam'kata suara hati sooyeon apabila cuba mengangkat selimut itu.
'Tak.... Aku kena sabar'sooyeon menyemangati dirinya. Lalu ke bilik air untuk mencuci selimut.
'Tapi... Siapa lelaki tadi?'fikir sooyeon.
************************************Mian... Terlalu awal terbit... Author tak sabar nak terbit.. Huhuhu ToT...
Ff ni pun kena hiatus
Sorry pendek... Hihi.. Special sikitAnd for the special guest
Taehyxng_
Thanks for make this cover... Beautiful... I like it... Anyway thank again...... Hahaha -^∆^-
YOU ARE READING
~Complete~The Real Yeon?
FanficCerita Ini Mengisahkan Tentang Seorang Pemuda Yang Ingin Mencari Tahu Keberadaan Tentang Seorang Gadis Yang Bernama Jung Dan Diakhiri Dengan Yeon. Nama Gadis Itu Tidak Lengkap Apabila Nama Tengahnya Tiada... Bagaimanakah Kesudahannya Apabila Pemud...