Hayat bana çok fazla şans vermişti her hatamda benden habersiz gelişti... Gömleği sanki babasından çalmış gibi duran, kolları uzun gelen cekedi ile tam bi aptal gibi karşımda bişeyler anlatan kestane lakabını taktığımız müdür sikiği konuşmasına devam ediyordu. Son olarak "neden okulda sigara içiyorsunuz" cümlesini kurduğunda aklımda çalan şarkı "bi fırt daha çeksem belki zaman biraz daha yavaşlar" bölümüne geldiğimde istemsizce dışımdan çıkmıştı ve sorunun cevabı gibi duran şarkı sözü yanaklarımı al al yapan,kulağımın çınlamasını sağlayan tokadı yüzümde hissetmeme sebep olmuştu. Ve bunun ardından aklımda çalan şarkı, aynı sanaçtının diğer şarkısı "yorgunum ve ağrılar.. Kırıklarım var, eziklerim çiziklerim..." Şarkısına dönmüştü. Son olarak "bidaha okulda sigara içerseniz atılırsınız" cümlesini duyup gelmiştik buraya. Yani okul tuvalletinde . Bi sigara daha yakmaya. Evet, akıllanmıyorduk. Kamu spotundaki kötü arkadaş örneğisin diye dalga geçtiğimiz Büşra, sahiden öyleydi. Kestanenin gömleği, kestaneye benzeyen kafası, mallığı, benim mallığım, yediğim tokat, tokat ardından yanaklarımın kızarışı bugünki dalga konumuzdu. Bunlar da olmasa tadı çıkmıyordu hayatın. Şu hiç eğlenmeyen, köleleştirici sisteme karşı gelmeyip, boyun eğenleri anlamıyordum. Onlar yaşıyor olamazdı.