ι fєℓт ℓιкє ι ωαѕ тяαρρє∂ ιи σиє σf тнσѕє тєяяιfуιиg иιgнтмαяєѕ, тнє σиє ωнєяє уσυ нανє тσ яυи, яυи тιℓℓ уσυя ℓυиgѕ вυяѕт, вυт уσυ ¢αи'т мαкє уσυя вσ∂у мσνє fαѕт єиσυgн. му ℓєgѕ ѕєємє∂ тσ мσνє ѕℓσωєя αи∂ ѕℓσωєя αѕ ι fσυgнт му ωαу тняσυgн тнє ¢αℓℓσυѕℓу ¢яσω∂, вυт тнє нαи∂ѕ σи тнє нυgє ¢ℓσ¢к тσωєя ∂ι∂и'т ѕℓσω. ωιтн яєℓєитℓєѕѕ, υи¢αяιиg fσя¢є, тнєу тυяиє∂ ιиєχσяαвℓу тσωαя∂ тσ єи∂ тнє єи∂ σf єνєяутнιиg.
вυт тнιѕ ιѕ иσ ∂яєαм, αи∂, υиℓιкє тнє иιgнтмαяє, ι ωαит яυииιиg fσя му ℓιfє; ι ωαѕ яα¢ιиg тσ ѕανє ѕσмєтнιиg ιиfιиιтєℓу мσяє ρяє¢ισυѕ. му σωи ℓιfє мєαит ℓιттℓє тσ мє тσ∂αу.
αℓι¢є нα∂ ѕαι∂ тнєяє ωαѕ α gσσ∂ ¢нαи¢є ωє ωσυℓ∂ вσтн ∂ιє нєяє. ρєянαρѕ тнє συт¢σмє ωσυℓ∂ вє ∂ιffєяєит ιf ѕнє ωєяєи'т тяαρρє∂ ву тнє вяιℓℓιαит ѕυиℓιgнт; σиℓу ι ωαѕ fяєє тσ яυи α¢яσѕѕ тнιѕ вяιgнт, ¢яσω∂є∂ ѕqυαяє.
αи∂ ι ¢συℓ∂и'т яυи fαѕт єиσυgн.
ѕσ ιт ∂ι∂и'т мαттєя тσ мє тнαт ωє ωєяє ѕυяяσυи∂є∂ ву συя єχтяασя∂ιиαяιℓу ∂αиgєяσυѕ єиємιєѕ. αѕ тнє ¢ℓσ¢к вєgαи тσ тσℓℓ συт тнє нσυя νιвяαтιиg υи∂єя тнє ѕσℓєѕ σf му ѕℓυggιѕн fєєт, ι києω ι ωαѕ тσσ ℓαтє αи∂ ι ωαѕ gℓα∂ ѕσмєтнιиg вℓσσ∂тнιяѕту ωαιтє∂ ιи тнє ωιиgѕ. fσя ιи fαιℓιиg αт тнιѕ, ι fσяfєιтє∂ αиу ∂єѕιяє тσ ℓινє.
тнє ¢ℓσ¢к тσℓℓє∂ αgαιи, αи∂ тнє ѕυи вєαт ∂σωи fяσм тнє єχα¢т ρσιит σf тнє ѕку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
тωιgнℓιgнт ѕαgα: иєω мσσи
Non-Fictionтнє #1 иєω уσяк вєѕтѕєℓℓєя " тнє ωσяℓ∂'ѕ мσѕт ρσρυℓαя ναмριяє иσνєℓιѕт ѕιи¢є αииє яι¢є. " -єитєятαιимєит ωєєкℓу