Prolog
Uita-te in oglinda si intreaba-te:" Ce vrei de la viata?". Probabil ai dori: faima, femei, avere. Multa lume doreste aceleasi lucruri dar intr-un final cu totii ajungem sa ne dorim un singur lucru: Viata! Sa putem sa tinem ochii deschisi alaturi de cei dragi. Inca putin. Cateva secunde, minute, ore, zile. Putin timp sa facem tot ce n-am avut curaj intr-o viata. Sa spunem: te iubesc! sau iarta-ma! sa sarutam fata pe care o placem sau sa reparam o greseala din trecut. Iar ceilanti...cei care ii lasam in urma, cei ce nu ne pot insoti in calatoria catre partea mai inaintate a vietii. Ei raman acolo, raman ca sa stearga cu lacrimi pacatele vietii noastre. Iar atunci cand stiu ca mai avem putin, se roaga pentru noi. Sunt acolo pentru noi. Cum era si o vorba:" Gara a vazut mai multe saruturi sincere decat starea civila, precum spitalul a auzit mai multe rugaciuni adevarate decat Biserica."
Dar sa ne intoarcem in timp, sa dam ceasul inapoi cu o luna in urma, cand pe buzele a milioane de oameni era un singur nume. Styles! Harry Styles! Tanarul ce a parasit lumea prea devreme, ce a indurat prea multe de la viata mult prea tanar. A avut fani, a avut faima, a avut totul...pana cand nu a mai avut nimic. S-a pierdut in negrul etern, acolo si eu si tu vom ajunge. Acolo unde ce ieri era totul azi numai e nimic. Acum a ramas doar un nume. Harry Styles este un numele unui om odata celebru. Suferinta a fost impartita de familie, trupa, fani. Suspine, lacrimi, sperante sfaramate. Mii de cioburi ale inimilor multor oameni calcate in picioare. Nu mai este... o propozitie rostita de atat de multe ori. O propozitie ce aducea cu ea numai durere. Trupa- se asteapta destramarea acesteia. Nimeni nu poate continua fara cret, One Direction s-a terminat...
Acum ne intoarcem prin vidul timpului la prezent. Realitatea care pentru prima oara nu este mai cruda ca trecutul. Prezentul in care Simon sta la biroul sau incruntat. Vanzarile scad, 1D numai se afla pe linia de plutire, compania a pierdut proiectul . Ii trebuie ceva nou. Un membru nou pentru trupa. Cineva care sa le ridice moralul. Un nou Harry Styles.
-Domnule Simon? a spus unul dintre angajati intrand pe usa.
-Da?
-A sosit pentru dumneavoastra! a spus acesta intinzandu-i un plic.
Simon a deschis plicul. Inautru se afla o scrisoare,un CD si o poza. Sceptic a deschis scrisoarea si a inceput:
"Draga fost coleg In primul rand condoleante pentru pierderea suferinta. Stiu ca tineai la acest baiat ca la un fiu. Si mai stiu ca ai nevoie de cineva. Cineva nou si proaspat care sa relanseze One Direction. De aceea iti trimit acest talent. Numele ei este Kyra Montain. Sa nu crezi ca ti-am trimis o incepatoare. Pustoaica in varsta de 17 ani e pregatita de mine insumi pentru asi face intrarea in industrie in acest an. Dar totusi si tu mi-ai fost alaturi la greu asa ca m-am gandit sa iti dau aceasta posibilitate. Contacteaza-ma de urgenta. Fata va ajunge maine daca accepti oferta pana la 15:00. Las in grija ta sa ii gasesti o locuinta la un pret acceptabil pentru bugetul ei. Inca nu a inceput cu concertele si nu are decat un demo asa ca banii pot reprezenta o problema. In plic ai demo-ul ei si o poza cu ea. Sunt sigur ca vocea fetei te va lasa masca. Si stim amandoi cat de greu esti de surprins”
A doua zi, in acelasi birou Simon statea pe scaunul lui iar in jurul lui se aflau 4 baieti. Membrii ai trupei One Direction. Toti erau tristi si abatuti. Probabil asteptau vestea fatala: Trupa a luat sfarsit! Au simtit asta odata cu pierderea suferita.
-Baieti…am o veste buna. A aparut ceva, mai bine zis cineva. Acest cineva este salvarea noastra, a trupei si a ceea ce insemna One Direction. Pentru Harold trebuie sa continuam. Sa ii continuam visul ca voi, baieti, sa deveniti cea mai tare trupa din lume. a spus el in timp ce arunca pe masa poza unei fete.
-Cine este ea? a spus Zayn cu dispret.
- Ea este Kyra. Si incepand de azi va fi noua voastra colega. A fost trimisa la noi de studio-ul american N.T. exact pentru acest scop. Are 17 ani, e la inceput de cariera si are o voce magnifica. Ma astept sa o tratati cu respect si intelegere. Dar sa stiti: Ea nu este aici sa ii tina locul lui Harold! Ea a venit aici ca sa isi faca o cariera. Nu uitati asta!
- Cum iti inchipui ca putem face asta. Nu putem face asta fara el. Era..era totul. a spus Louis.
- Cum ziceam. Va urez mult noroc!
In acest timp, pe usile studioului isi facea aparitia o fata ce cara dupa ea un bagaj. Pustoaica a fost indreptata catre un birou de la etaj, iar in urma unui:"Intra" aceasta a pasit in incapere. In timp ce ea isi clatea ochii cu incaperea situata la etajul 1 in centrul Londrei. Camera tapetata cu tapet grena, avand podea acoperta cu o mocheta maro in jumatatea careia trona un birou de lemn de mahon, privirile a 5 baieti o analizau.
- Buna ziua! Eu sunt Kyra Montain.
- Iar noi n-am vrea sa te vedem! a spus Zayn enervat.
-Poftim? a spus fata enervata. Daca avea un defect important, era acela ca ii sarea repede tandara. Si atunci vai de persoana pe care ii picase.
-Numai pofti ca ti se apleaca! N-ai ce cauta aici. Noi suntem One Direction. Trupa lui Harry Styles. Asa ca valea de unde ai venit! a spus Zayn. Isi iubea trupa, era noua sa familie si nu putea sa lase o intrusa sa ii strice amintirea lui Harry.
- Asculta aici razgaiatule. N-am batut atata drum de la New-York pana in Londra doar ca sa ascult mutrele tale. Isi place sau nu eu sunt aici! Si spre binele tau sper ca te acomodezi repede cu schimbarile, fiindca n-am de gand sa dispar prea repede din viata ta! a spus fata punandu-si o mana pe birou in fata lui Zayn pentru a se sprijini.
- Copii sa ne calcam. Zayn am mai zis si o repet. Kyra nu e aici pentru ai lua locul lui Harry, si nu e o incepatoare. Deci Kyra sper ca ai avut un zbor placut, in rest de saptamana viitoare vom incepe noul proiect. In rest nici un fel de amanunte presei. A da, asta e ceva care sa va placa: Kyra va locui la sediul One Direction alaturi de voi! Nu-i ca-i tare?
- Nu! au spus baietii in cor.
- Asa razgaiati sunt mereu? a intrebat Kyra.
- O sa vezi ca au si parti bune. Sper...
YOU ARE READING
The Accident ( Fan Fict)
FanfictionLacrimi, durere, suferinta. Un suflet luat de tanar dintre oameni. O inima care astazi numai bate. Un simplu accident ce schimba viitorul multor oameni. Harry Styles sufera un accident de masina iar viata sa este pusa in pericol. Din nefericire aces...