Capitolul 2: Come on boy!
- Sa te vad ce poti Malik! a strigat Kyra privindu-si in ochi noul adversar. O cerea, o cauta cu lumina aprinsa, putea spune ca isi dorea ca ea sa-l loveasca. Si ea dorea acest lucru. Dar totusi era o domnisoara iar domnisoarele nu dau in alti. Desi acei " alti" sunt niste porci!
- Ai grija ce-ti doresti Montain! Am auzit ca in Londra visele se implinesc! Si pentru Zayn sentimentele erau aceleasi. El lupta, se zvarcolea, transpira, dorea, insista ca familia lui, trupa din care el face parte sa ramana unita. Sa ramana trupa din care facea parte Harry Styles! O ultima dorinta indeplinita pentru Harry! Ultima din pacate....
Fata si-a ridicat mandra barbia, si-a luat geanta si a trecut pe langa Zayn lovindu-l cu umarul. Copilasul asta nu stia cu cine se punea. Il putea face sa isi doreasca o alta viata! Putea! Dar nu vroia. Intelegea prea bine cum e sa pierzi pe cineva drag, prea bine din nefericire. Toata lumea parea sa o ureasca, mai mult sau mai putin. Zayn o ura cu siguranta. Vedea asta in fiecare miscare a lui. Se lupta cu ea. Daca ar fi putut ar fi scos-o in suturi din casa. Apoi Louis, ce parca ii reproseaza din privire ca e aici. Ca ea nu e Harold. Dar ce e vina ei? Pe ea a intrebat-o cineva? Nu! Nimeni! Nimeni nu a intrebat-o nci macacr cum o cheama sau cati ani are. Liam, ei bine el se uita sceptic. Parca ii astepta ultima greseala care sa fie fatala. Se spunea ca el era cel mai matur dintre toti. O ura cu o ura matura si tacuta. Apoi Niall. El nu i-a adresat nici un cuvant in tot timpul asta, dar ia zambit odata. Macar a facut ce nimeni nu a facut pentru ea. Un zambet ce parca ii spunea: O sa reusesti!
Cu pasi mici s-a indreptat catre usa din spate a noi sale case. Limuzina cea neagra o astepta la iesire. Cand a intrat in masina misterioasa si-a scos ochelari negri de soare si i-a zambit femeii de langa ea. Tanara, imbraca numai dupa ultimele mofturi, aceasta era stilista baietilor, Lou! Astazi urma sa aibe de schimbarea de look. Stia ca nu i se va schimba comportamentul sau felul sau de a fi. Ci doar va fi aranjata! Spera asta... Limuzina isi croia drum prin imensa Londra. Nu apucase inca sa vada orasul, dar spera ca va putea odata si odata. Inca o dorinta in sirul lung de dorinte ale vietii.
- Ne apropiem! a spus Lou' in timp ce o analiza pe fata din fata ei. Inca de cand a vazut-o prima oara si-a dat seama de potentialul fetei. Destul de inalta si subtira in talie, schimbarea de look a fetei nu avea sa fie una grea. Stia ca nu trebuie sa se intoarca la stilul lui Harry. Ce still putea sa fie aceasta fata. Nu stia multe desprea ea... Dar totusi. Pustoaica ii demonstrase ca era neconventionala. Blugi rupti pe care ii purta, tricourile taiate cat mai ciudat, si parul lasat dupa voia lui, o faceau sa creada ca avea mult de lucru. Dar apoi sclipirea aparuse. Era frumoasa asa cum era! Nu trebuia sa o schimbe mult, ci sa o arate asa cum e dar mai bine.
Au ajuns in jur de ora pranzului la un salon particular unde Kyra a fost luata in primire de specialiste. Odata ajunsa pe scaun s-a uitat cu mila la parul sau lung si frumos. Era greu sa isi schimbe ideea sa despre frumusete dar o va face. Cuvantul "scurt" a rasunat puternic in urechile fetei, dar nu s-a opus nici o secunda ca parul sau sa fie scurtat. A indurat fiecare moment in care vroia sa intrebe v-ati tampit, dar a meritat. Fiindca rezultatul a lasat-o si pe ea cu gura cascata.
- Dragut nu?
- Superb chiar! a spus fata in timp ce isi privea reflexia in oglinda.
Ziua s-a scurs usor din cauza probarilor continue de haine, machiaze, etc. Kyra a ajuns acasa in jur de ora 2 dimineata dar ca sa descopere ca pe canapeaua neagra din sufragerie dormeau 4 baieti. O asteptasera? Nu credea asta, dar aceea imagine ii provocase o stare de bine. O stare de siguranta si iubire. Un mic zambet a aparut pe faa fetei in timp ce ii invelea pe cei 4 baieti. Noua sa familie. Avea o familie acuma. Una care o uraste, dar totusi numai era nimic. I-a lasat pe baieti jos si a plecat la etaj, unde dupa ce a injurat-o pe Lou din cauza tonei de machiaj pe care o avea pe fata, s-a retras in tara viselor.
YOU ARE READING
The Accident ( Fan Fict)
FanficLacrimi, durere, suferinta. Un suflet luat de tanar dintre oameni. O inima care astazi numai bate. Un simplu accident ce schimba viitorul multor oameni. Harry Styles sufera un accident de masina iar viata sa este pusa in pericol. Din nefericire aces...