Biraz önce Mark'tan markete gitmesini istedim. 2 saat lak lak etti !
Yok güneş koruyucu kremi kim sürcek, yok senin arkadaşın geliyor banane! Dedim ki "bu gece boyunca sana PlayStationımı veririm. Gitti marketten bir şeyler aldı. PlayStation konusuna gelince tabiki vermeyeceğim yoksa ben sabaha kadar nabıcam? Her neyse kapı çaldı , sonra Taylor geldi. Hoşgeldin diyip babam ve ablam görmeden benim odama götürdüm. Aşağı inip kendime bir kadeh kan onada vişne suyu aldım. Yukarıda müzik dinledik dedikodu,gıybet... Okuldaki Hazel'den attık. Sonra beddualar ettik. Yemek saati geldi , annem içeri girip kızlar hadi yemek odasına dedi. Bence Taylor bizden biraz cekiniyor. O yüzden annemden Taylor için yaptığı yemeği ve kendi yemegimi odama istedim. (Anneme durumu izah ettim)
Annem de dediğimi yaptı. Sonra Taylor gitti. Ama bu yemek-gidiş arasında yan odadan (ablamın odası) sesler geldi. Gidip baktığımda metal müzik dinliyordu. Sakince kendi odama geçerken ablamın ne kadar değişik bir vampir olduğunu düsündüm. Cidden bende tuhaf biriyim! Bütün gün evde uzun koyu siyah saçlarımı dağınık topuz yaparak , pijamamla ( imkânım olsa okula, sokağa, hatta partiye bile pijamamla giderim)
Ruh gibi gözler bayık bir şekilde geziyorum. Taylor yine benle iyi anlaşıyor. Ben kendimle küsüm!
Ama bi rahatladım, önce keşke Taylor'ı çağırmadan önce 76 kez daha düşünseydim dedim tahmin ettiğim gibi olmadığı için mutluyum açıkçası!
Bu arada Mark basımın etini yedi...
Su an odamın kapısında bağırıyor.
İyiki odamın kilidi var. Emin olun ben ne kadar Miley den nefret ediyorsam , Mark ta benden o kadar nefret ediyor.
Saat 03.35 sabaha çok var hadi beynim yanana kadar yine PlayStation oynayayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Elsa
VampireElsa'nın ailesi bir vampir Şatoda yaşıyorlar, ve bazen yaşadıkları yerin uzağında insan avlıyorlar. 19 yaşındaki Elsa esmer mavi gözlü bir vampir güzeli Mark adında bir erkek kardeşi ve Miley adında bir ablası var. Elsa bildiğiniz Umursamaz tavır...