Lann!
Hayır , bırak beni bebe...
_kes sesini!
Ne ? Sen kes lan delirtme beni.
_Delirtirsem n'olur?
O elindeki kazığı alır beynine saplarım...
_ama şuan kazık bende ABLACIM !!!
Birden nefes nefese gözlerimi açtım, kâbus görmüştüm. Mark gerizekalısı vücuduma kazık saplamak üzereydi!
Vampirler sık rüya görmez, gördükleri rüyalar ise çoğu zaman gerçek olur...
Olamaz salak kardeşim beni öldürmeye çalışabilir, onu varyaa...
İçimden Mark'a saya saya yatağımdan kalktım. Üzerime siyah kot şortumu geçirip sonrada bordo bir sweet geçirdim. Saçlarımı açıp taradıktan sonra kalkıp Markın odasına doğru yürüdüm. Tam içeri dalıcam aklıma bir şey takıldı, ben rüya gördüm ya o zaman uyumuşum... Vampirler genellikle uyumak demez buna! Arada sırada vampirler dinlenirken , beyinlerini boşaltırlar ve hiç bir şey düşünmezler... Bu sırada rüya görebilirler! OMG! (Watpadd okuduğum için bende bir solucanistim) Yuh lan resmen bu uzun hayatımda ilk kez dinlenirken rüya gördüm !!!
Sakince odama doğru düşüncelerimle beraber yürüdüm , sonra Mark aklıma geldi. Hızlı adımlarla odasına daldım. İçeride kimseyi bulamayınca aşağı inip anneme sordum , annemden de cevap alamayınca mecbur Miley'nin odasına doğru ilerledim... Uff içeri girmek istemiyorum , kesin Mark'ı neden aradığımı sorucak ben deniz Elsa salak gibi doğruyu söyleyeceğim (doğru :Mark beni öldürmeden ben onu öldürcem) bu düşüncelerden sıyrılıp , odama geçtim. Sonra içeri Mark girdi
_beni arıyormuşsun , ne oldu?
Markcım bak beni öldürmeyi falan planlıyorsan benden söylemesi ben seni öldürürüm!
_Abla ne saçmalıyorsun? Ne öldürmesi?
Rüya gördüm ben ilk defa oda kâbustu! Sen benim vücuduma kazık saplayacaktın!!!
_aslında fena fikir değilmiş...
Bak gerizekali kardeşim seni gebertirim!
_abla sen acaba dün alkollü birinin kanını falan mı içtin ?
Aslında bu olanağı düşündüm fakat ben dün sadece evde bulunanları içtim bu imkansız!
_belkide bunun sebebi dün ailecek vampir filmi izlememizdir?
Olabilir bak orda vampir ölüyor muydu?
_evet hemde kazık saplandığı için!
Heee boşuna telaşa girmiştim, vampirlerin de insanlar gibi izledikleri veya gördükleri şeylerden etkilenebildikleri aklımın ucundan bile geçmemişti... Boşuna stres yaptım , gidip biraz aşağı inip kan alayım...
Bu arada yarn doğum günüm acaba bizimkiler nabcak?
Demek isterdim ama bunlar benim gerçek ailem degilki!!
Neyse belki Taylor bisey yapar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Elsa
VampireElsa'nın ailesi bir vampir Şatoda yaşıyorlar, ve bazen yaşadıkları yerin uzağında insan avlıyorlar. 19 yaşındaki Elsa esmer mavi gözlü bir vampir güzeli Mark adında bir erkek kardeşi ve Miley adında bir ablası var. Elsa bildiğiniz Umursamaz tavır...