-ÖYKÜ-
- Öykü okulda kendini sıradan biri gibi görür. Ama herkes onun Güzelliğini , Dahiliğini çok kıskanır. Yani herkesin gözü onun üzerindedir. Ama Öykü kimseyi umursamaz. Öykü kumral saçlara , mavi gözlere ve bembeyaz bir tene sahiptir. Ama çok içine kapanıktır. Ama Meriç okula geldiğinde .....h......e......r........ş......e........y.........DEĞİŞİR.............- MERİÇ- :)))))))
-Meriç, yeni okuluna ilk geldiğinde bir sınava girer. Eski okulunda olduğu gibi hep birinci olacağını düşünür. Ama Öykü onu ÇOOOK zorlar. Oda Öykü gibi hayatında hiç ders çalışmamıştır. Ama Dahi olduğu için sürekli başarılıdır. Fakat Öykü sayesinde hayatında ilk defa ders çalışır. Öykü'yü derslerde geçmeye çalışır, böylece aralarında bir rekabet oluşur. Meriç'in özellikleri Şunlardır: Gitar çalmak, müzik dinlemek, hayatı önemsememek, yakışıklı biri olmak. Zeki olmak.- SİNEM-:)))))))
-Sinem , Öykü'nün sırdaşı ve kankasıdır. Partilere, kulüplere,balolara gitmeye bayılır. Yani Öykü'nün zıttıdır. Ne kadar Zıt olsalarda birbirlerini sevdikleri için, birlikte takılırlar. Sinem'in özellikleri şunlardır.: iyimserlik, hayat dolu olmak, müzik dinlemek.-SERKAN-:((((((
-Serkan, Öykü'den hoşlanır. Aslında çoğu erkek Öykü'den hoşlanır ama Öykü hiçbirine bakmaz. Ancak Serkan sürekli Öykü'nün Etrafında dolanıp Öykü'yü rahatsız eder. Meriç okula geldikten sonra Meriç'in Öykü'yle ilgilendiğini, ve de Öykü'nün çoooookk azzzzzz Meriçle ilgilendiğini görünce onları ayırmaya çalışır. Serkan'ın özellikleri: pintilik, gıcıklık ve şımarıklıktır.........................COOL ÇOOOK YAKINDA SİZLERLE......................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COOL
Mystery / ThrillerYorma Kendini Bırak Hayatına Eşlik Etmek İsteyenler Seninle Gelsin