♥2♥

18 5 0
                                    

Uyuyordum . Her zaman ki gibi . Yapacak hiç bir şey yoktu . Kalkıp kısa bir duş aldım . Elime bir kitap aldım . Koltuğa uzanıp okumaya başladım . Kitap okumaktan sıkılınca hızlıca fırlattım . Keşke bir arkadaşım olsaydı derken kapı çaldı . Aniden çaldığı için yerimden fırladım . Kapıya doğru yöneldim . Açtığımda bir kız bana gülümsüyordu . " Bir şey soracaktım da . " ( Ne bu soru yaa ) ! " İyi sor hadi . "  " Ya burda yeni bir okul açılmış da nerede olduğunu soracaktım . "  " Ne okulu burda yeni bir okul mu açılmış ? "  " Evet bir okul açılmış . Arkadaşlarım bu okula kayıt yaptırmışlar . Siz bilmiyorsunuz galiba ."  " Evet bilmiyorum . " dedim ve kapıyı kapattım . Bir okul mu ? Aslında güzel olur yani evde boş boş oturmaktan iyidir . En son ailemin yanındayken okula gidiyordum . Bunu bir düşünürüm . Odam girdim ve şu yeni açılan okulun nerede olduğunu araştırdım . Ve buldum . 2 sokak aşağıda imiş . Çok da uzak değil yani . Çantamı alıp evden çıktım . Hava çok güneşli idi . Güneş gözlüğümü de taktım . Nihayet okula gelmiştim . Okul baya büyüktü . Liseliler içindi . Yani ben de girebilirdim . Ama tereddüt içinde kaldım . " Acaba vampir olduğumu anlarlar mı ? Anlamazlar ya ! Zaten normal bir insandan farkım yok . Tabiki ! O zaman girebilirim " dedim ve  içeri adımımı attım . Müdürün yanına gittim ve kaydımı yaptırdım . " Keşke vampir okulu da olsaydı . Daha güzel olurdu . " derken okulu dolaşmaya başladım . " Aaa ! Bu sabahki soru soran kız değil mi ? " Evet kesin o . Ben tam kaçarken kız " Selam ! " dedi . "Selam "  "Sen sabah soru sorduğum kız değil misin ? "  ( Kız demek de biraz garip geliyor . )  "Aa evet  bu okulun yeni açıldığını söyleyince bende bir bakıyım dedim "  " Yoksa sen de mi kayıt yaptırdın ? "  " Evet , sen ? "  " Evet . Bu arada ben Miranda sen ? "  " A şey bende Linda . Neyse benim gitmem lazım " dedim ve arkamı dönüp gittim . Kendimi biraz garip hissettim . Ayrıca çok lezzetli gözüküyordu . Vampir olmama rağmen kan emmem . Neyse . Bugün cuma olduğu için pazartesi başlıycam okula . Haftasonunu karanlık evimde uyuyarak geçirmeyi düşünüyorum . Öylede oldu zaten . Pazaresi günü gelip çattı . Tişörtümü ve panrolonumu giydim . Çantama bir iki kalem ve boş bor defter atıp yola çıktım . Ah yine mi ! Hava yine güneşli . Güneş gözlüğümü de takıp evden çıktım . Okula vardığımda daha saat çok erkendi . Ben de kendi sınıfıma gidip öylece oturdum . O kız yani Miranda içeri geldi . Aynı sınıftaydık galiba . İçeri girdiğinde " Selam Linda " dedi . Evet yine başladık . " Selam "  " Bu sınıfata mısın ? "  "Evet sende galiba . "  " Evet . " ( şansa bak ya ! ) Off şu kızla yanlız başıma tıkalı kaldım . İç ses : Bişey olmadı ki yani  şu Mirandayı dinlemene gerek yok . Dışarı çık . Ne yapsam . Bu arada bu kızın ne çok arayanı var . Telefonunda biri arıyor kapatınca başka biri arıyor o da kapatınca başka birini arıyo bu ne iş ya . İç ses sana güveniyorum dedim ve sınıftan çıktım . Biraz zor oldu . Çünkü ayıp olur diye düşündüm . Neyse gidip kantinde oturıyım . Kantin boştu . Bu aradada zili  çalmasına 10 dakka kadar bi süre kalmıştı . İlk masaya oturdum . Kapıya ters bir şekilde oturuyordum . Ardından ayak sesleri duydum . Kesin Mirandadır ya . " Miranda yine mi gel... "derken onun Miranda olmadığını fark ettim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin