Medya:öğrencilik hayatı
Ümit yere oturmuş .elinde telfon la duruyordu. O sırada zil çaldı koşarak yanına gittim "selam " dedim yüzü asıktı ."birşey mi oldu" hala cevap vermiyordu"ümittt ne oldu cevap ver" telefonu yüzüme tuttu arda ile ben aah canım sedemi gördün resmi "yanlış anlama ama biz" sözümü niye kesiyon ya" siz çıkıyormusunuz " niye bukadar kızdıki "çıkmıyoruz"dedim "bu resim ne ozaman hemde arkadaşının sevdiğiyle hiçmi Utanmadınmı " nediyo bu mal "BAK ÜMİT BİZ ÇIKMIYORUZ MAL EMİNE ONU SIRF BEN SELİNLE KÜSELİM DİYE ÇEKMİŞ .ARDA SELİNİ SEVİYOR BENDE ONU UYARMAYA GİTYİM DOĞRU DÜZGÜN SEV DİYE TAMAM BANA İNANMADIN KARDEŞİN ardayadamı inanmadın HEM SANANNE ÇIKIP CIKMADIGIMDAN SENBENIM NEYIMSINKI " bağirarak söyledim yanağimda bir ıslaklık hissettim ağlıyordum mal ümit ben kimsenin önünde ağlamam " üzgünüm ben sizi öyle görünce " sözünü kesip" birdakka ya ben sana niye açıklama yapıyorum sen kimsinki biz sadece arkadaşız bana sevgilimmiş muamelesi yapma " dedim ve arkama döndüm ve yüremeye başladım sınıfa cıktım selin yanıma gelerek" ne oldu " hiç onunla konşamazdım Ders de dinleyemezdim montumu ve çantamı aldım" selincim sonra anlatırım kendimi iyi hissetmi yorum ben eve gidiyorum tamam mı baybay" dedim ve kendimi sınıftan ve okuldan dısarı attım ümit kaşımdaki bankta oturuyordu bana baktığını hisettim bakiyim evet bana bakıyormuş bakışlarında üzgünlük, kırgınlık ve pişmanlık gördüm ben pişmanmıyım 'hayır pişman olma kız değermi" pis iç ses tabiki deger ben onula evet ben onunla neyim ki ben onunla hiç bir şey tamam kabul ediyorum hoşlanıyordum ama sevgim tek taraflıymış ben yine dalmışken eve geldiğimi ve anahtarı deliğe sokmaya çalıştığımı yeni fark ettim .ve içeri gitdim annem ve babam çalışıyor ablam okuyor yani evde kimse yok 5 .30 a kadar ,ozaman ablam geliyordu . odama girdim duş alacaktım tamam kirli değilim ama orda daha çok rahatım üstümü çıkarmadan depresyondaki ergenler gibi girdim ve çıkmam bir oldu çünkü ben hızlı duş alırım:)
Üstümü giyindim ve tabletimi aldım face girdim OHAA 134 tane istek yarısı erkek zaten tanıdıklarımı kabul ettim daha saat 4 .15 geciyo bari dısarı çıkıyım üstümü giyindim ve kapıyı kilitleyip aşağıya indimtam kapıyı açıcakken. yok artık daha neler ümit ayyaş içmiş şaka lan 17 yaşinda ama aaa hemen bağımlı yaptız çocuğu ."Senin ne işin var burda serseri gibi kapımda "
" eda beni affet ne olur yanlış anlama yüzünden kalbini kırdım sana birşey söylicem " ne sôlicen yani ne ben 5 sene ağlamama rekoru kırıyordum
"Ne söylemek istiyirsen söyle ümit fark etmez artık" dedim ve yürümeye başladım .bizim apartmandaki ikzler varya onlarda öküzün trne baktığı gibi bize bakıyorlar ve yanlışanladılar.
" nasıl fark etmez bana çektirdiklerin yetmedimi "dedi ümit hani bizim mavîş ne çektirdimki ben ona allahallah ya off sen bukadar salak mıydın' salak deme taş gibi nersi salak '
İç ses bide seninle uğraşamam bit git." delirdin herhalde ümit ben sana ne çektirdim şurda tanışalı 1 ay olmadı"
"İşte buda en kötüsü 1 ayda sana bukadar nasıl BAĞLANDIM nasıl bağlattın." ne sende beni seviyorsun yani tek taraflı deyil benim sevgim
"Ümit bende sana birşey söylicem."ahh sevdiğimi söulicem ümit e ben ...
"Seni dinliyorum eda"
Sevgin tek taraflı DEYİL"son kelimeyi bastırarak dedim.ve bana çiddenmi bakışı attı. Bende ona evet gibi başımı salladım yanıma gelerek elimi tuttu benim soğuk ellerim onu sıcacık ellerine deyince bir ürperme geldi.
Beni eve kadar getirdi yüzü gülüyordu vee evet benimde gülüyordu" yarın görüşürüz ümit " dedim ve ellerimiz ayrıldı . yanğından öpüp apartmana girdim insallah kimse görmemiştir.diye düşünürken abla ellerini beline koymuş .gözlerini kısmış bana bakıyordu tamam şimdi boku yedim.
Selinden:
Eda gözleri dolmuş hatta ağlamıs bir sekilde sınıfa girdi. Gitti güzelim REKOR son ders zili çalınca nefret ettiğim matrmatik desinden çantamı alıp çıktım .tuçe arkamdan kaplumbağa gibi geliyordu ardayı görmemle saçımı düzeltmem bir oldu. Yanıma gelerek elime tuttu ve "yürü seni bir yere götücem " bundaki cesaret ne iş eda bir şey yapmış kankam " aaa elimi acıtıyorsun asılma gelicem" elini gevşetti ve arabasına yürümeye başladık ."Nereye gidiyoruz"
"Gidince görürsün"allah allah söylesen ölürsün sanki .etrafa bakındığımda ağaçlık bir yere gelmişiz indim ve bakıaya devam ettim kadasıyla hadi gel işareti yaptı o önde ben arkada ilerlemeye başladık. Sonra çok büyük bir mağara girşinde durduk .
" niye buraya geldik korkuyorum havada kararır birazdan hadi gidelim"
"Sana birşey söylicem ama burda deyil mağranın içinde eğer bana güvenip gelirsen söyliyeceğim şeyi öğrenirsin girmem ben güvenmem diyosa"sözünü kesip
"Evet arda güveniyorum sana hadi girelim "dedim ve elini sıkıca tuttum korkuyordum ama ardanın yanımda olduğu aklıma gelincd bu düşünceyi aklımdan sildim ve mağraya girdik. İlerde bir işık vardı oraya yaklaştığızda kacaman bir kağıt BANA GÜVENDİN SENİ SEVİYORUM SELİN BENİMLE ÇIKARMISIN ?yazıyordu gözlerim doldu ardya dönüp
"Evet romantik çocuk evet" dedim ve sarıldık mağradan çıktık araba binip beni eve bıraktı eve girip olanları mesaj halinde yazıp.tuçeye attım ve edayada ve bu günü düşünerek uyuya kaldım .Edadan...
Ablam ümitle geldiğimi görünce bir sürü soru sordu okim,niye öptün,aranızda nevar teker teker anattım . ve eve girdim yemek yiyip odama gittim. Bu gün cuma olduğundan yarın tatildi.ve ben 1 gün selinlerde kalıp pazar geri dönmek için ailemden zorrr izin aldım tucede izin aldı kızlar gecesi yapıcaktık telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.
Selinden geliş okuduğumda sevindim arda ile buğun yasadıklarını anlattmış. Okuduktan sonra yatağımla ilişkiye girdim yani sızmışım.Sabak sekiz civarı uyandım. Kücuk sırt çantama pijama diş fırçası macunu falan şeyler koydum ve evden şarkısöyerek çıktım adele hallo yu söylüyordum. Evleri bjze uzaktı ama sorun yok yürümeyi seviyorum
Evleine geldim kapıyı selin açtı odasına geçtik çantamı bir kôşeye koydum ve zil çaldı selin kapiyi açtı ve tuçem gelmiş . sarıldık ve dışarı çıktık bizim ünlü parka gidecektik ve yürümeye başladık geldiğimizde
Ovvv erkek kavgası bizim adımız kazılı olduğu kamelyamıza gecip kim kavga ediyor baktık yok canım kavga edenlerin biri furkan tuçe koşarak yanlarına gitti tabi bizde gittik tuğce onları ayirdı ve furkanı bizim kamalyaya çektik çeketimin cebinden birpeçete çıkartım tuçe ye verdim sadece burnu kanıyordu .Kanaması durunca tuğçe sordu
"Niye kavga ettin oktayla "dedi tuğce hepiz bunu merak ediyorduk furkan derin bir nefes alarak "seni seviyormuş neymiş onunmussun bende dayanamadım geçirdim bir iki tane "yürü be eski enişte kim tutar seni evt tuğce ve furkan çıktılar ama furkan onu öptüğü için ayrıldılar tuğçe ilkini furkana verdi .Tuğce elindeki peçeteyi yere attı ve konuştu ."sanane benden benim için kimse ile kavga etmene gerek yok beni seven beni ilgilendirir seni deyil artık
BİZ SADECE ARKADAŞIZ BENİ KORUMANA GEREK YOK "tuçe son cümleyi bağırarak söyledi ve koşarak gitti . bizde arkasından selinlere geldik geldiğimizde tuğce çerezleri abur cuburlsrı ve korku fimini takmış ama durdumuş halde bulduk. Gittimve ona sarıldım kulağıma fısıltı şeklinde"Biz sadece arkadaşız"
Bölüm sonu canlar yapabildiğim kadar uzun yazdım :) vote lerinizi eksik etmeyin iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkiyam
De Todo"Beni rahat bırak ümit seni istemiyorum Sen bana tehlikesin "dedim yine aynı şeyi tekrarladim Ona ama anlamiyor serseri . "Seni seviyorum eda babam umrumda Değil onlardan farkliyim bile kaçma benden kaçamassin zaten gitmene izin vermem ben sana z...