Zrovna bylo ráno, skoro všichni už byli u snídaně až na Yoongiho a Jimina. Čekalo se jenom na ně.
Shora šli slyšet zvuky, jak něco do něčeho naráží. Přesněji Jimin do zdi, jak ho Yoongi tvrdě ojíždí. Všichni to věděli, že Yoongi s Jiminem spolu něco mají. Všichni věděli, co se právě teď dělo v jejich společném pokoji, ale nijak to neřešili, takhle to bylo každé ráno. Přesněji řečeno si už zvykli. Jimin zrovna vykřikl, v tu chvíli zvuky ustaly. Asi za pět minut oba přišli dolů. "Dobré ráno," popřál Jimin ostatním. Yoongi taktéž. Všichni jim jen pokývli hlavou na pozdrav. Jimin se posadil vedle Kookieho, který mu držel místo a Yoongi se posadil naproti němu, aby na svou drahou polovičku měl dobrý výhled. Jídlo už bylo na stole, ti dva na sebe neustále nenápadně pokukovali. Jimin zrovna provokativně olizoval banán, který byl součástí jeho snídaně. Yoongimu zase začalo být těsno v gatích. Nemohl se na něj přestat dívat, takže to bylo ještě horší. "Jimine přestaň provokovat Yoongiho!" rozkřikl se na mě Jin, který to už nemohl vydržet. Všiml si, jak se Yoongi přemáhá, aby zůstal v klidu sedět na židli, už si chtěl zajet rukou do kalhot "Opovaž se Yoongi!" zpražil ho Jin pohledem "Žádné takové věci u stolu nestrpím." Suga si povzechl, rychle do sebe naházel jídlo a šel na pokoj. Jimin najednou taky prudce vstal od stolu "Jimine, kam si myslíš, že jdeš? Zapomněl sis sklidit nádobí!" slyšel jsem Jina, jak na mě ještě z dálky řval, ale já chtěl za Yoongim. Věděl jsem, že na mě čeká.
"Suga hyung," otevřel jsem dveře do našeho společného pokoje. Hned mě vtáhl dovnitř a přitiskl si mě na dveře. "Už jsem myslel, že nepříjdeš," řekl mi a dravě si přivlastnil moje rty. Dal jsem mu ruce na zadek, který jsem silně stiskl. Yoongi mi vzdychl do polibku "Jiminie vem si mě teď hned," rychle mi stáhl tepláky, trenky jsem na sobě neměl, taktéž Yoongi. Jenom by nás to ještě víc zdržovalo. Tentokrát byl ke zdi přitisknutý sám Yoongi. Sundal jsem mu jeho tepláky. Zvedl jsem mu jednu nohu a bez přípravy jsem do něj vnikl. Začal jsem do něj pomalu, ale tvrdě přirážet, musel jsem zvrátit hlavu dozadu. "Oh bod, Yoongi, jak můžeš být tak těsný?" objal jsem ho a dál pomalu přirážel, přitom jsem ho líbal na krku "Miluju tě kotě." Slyšel jsem Yoongiho tiše sténat. Neskutečně se mi to líbilo, ale chtěl jsem, aby se vyjadřoval hlasitěji. Najednou jsem začal přirážet prudce a rychle, Yoongi to nečekal a začal strašně nahlas sténat. Na malou chvíli polevil v sebeovládání, když si to uvědomil už stejně bylo pozdě. Kluci ho určitě nepřeslechli. "Ty jsi ale zvíře Jiminie," zavrněl nadrženě. Sténat ale nepřestal, vykašlal se na obavy z toho, že by ho kluci mohli slyšet.
Naposledy jsem do něj nadoraz tvrdě přirazil a udělal jsem se do jeho úzkého zadečku. Yoongi vykřikl a postříkal stěnu. Vystoupil jsem z něj, objal jsem ho a hladil jeho nádherné tělíčko. "Měli bychom tu stěnu vyčistit," řekl po chvíli Yoongi a já se rozesmál a políbil jsem ho do vlasů "Miluju tě Yoongi." "Já tebe miluju víc Jiminie." Yoongi se ke mě otočil čelem, dal mi ruce kolem krku a začal líbat mé rty. Nechal jsem ho ať si dělá co chce. Najednou někdo zaklepal "Kluci za chvíli máme focení, tak se připravte," oznámil nám Hoseok. Zamilovaně jsem se na svého milence podíval a zatáhl s sebou do sprchy.Po té co odešeli Yoongi a Jimin...
"To snad nemyslí vážně, oni si to snad spolu zase rozdávají," řekl pobaveně Namjoon. "Nojo, to je ta jejich velká láska," přidal se Jin. "Že z toho Jimina už nebolí zadek," zakroutil Hoseok hlavou. "Ty jsi to neslyšel?" řekl Jungkook. "Co?" Hoseok se na něj zvědavě podíval. "Že ti dva se střídají, jednou Yoongi, jednou Jimin." "Co?!" V a Hoseok jenom překvapeně zírají "Yoongi se nechal přefiknout?" nechápal Tae "to bych do něj teda neřekl, takový dominantní člověk a nechá se ojet." "Jiminie to je něco jiného, taková krásná prdelka, no kdo by ho nechtěl ojet?" řekl Hoseok. Všichni na Hoseoka překvapeně pohlédli. "Hopie, jak to můžeš říct?!" řekl pobaveně V "kdyby tě Yoongi slyšel" zasmál se. Jeho smích však přerušil slastný výkřik. "Yoongi," řekl jistě Jungkook. Věděl, že tohle Jimin určitě nebyl, takže kdo jiný, než Yoongi. Hoseok vyskočil na nohy "Co chceš dělat?" Namjoon na něj pobaveně hleděl. "Jenom nakouknout," sdělil Hopie a vesele odhopkal. "Vsadím se, že nepřežije," řekl V.Hope
Chtěl jsem se podívat. Vážně moc chtěl, ale nedokázal jsem to, takže jsem jenom naslouchal. Během chvíle strávené u dveří, posloucháním té rajské hudby a slov, které měl slyšet jenom Yoongi, nebo Jimin se mi postavil. Jak rád bych tam s nima teď byl, ať už jako přihlížející, nebo něco víc. Když bylo chvíli ticho, usoudil jsem, že už je konec. Zaklepal jsem, chtěl jsem otevřít, ale nakonec jsem si to rozmyslel, jenom jsem si opřel hlavu o dveře a oznámil jsem jim, že za chvíli odjíždíme na focení. Po té jsem utekl k sobě do pokoje, kde jsem chtěl rychle vyřešit svůj malý problém, který mě už celkem dlouho trápil v kalhotech.Rovnou si přečtěte i druhý díl a porovnejte 😉
ČTEŠ
Bitches can't sleep well
FanfictionYoongi a Jimin jsou pár, ale nemůžou si pomoct a navzájem se podvádí se stejnou osobou, ale neví o tom. Jediný kdo o tom ví je Jungkook, se kterým ho podvádí, ale nikomu to neřekne, až jednou to oba zjistí, co bude po té následovat?