Bitches can't sleep well 2

3K 189 17
                                    

O pár týdnů později

Jimin
"Co když to Yoongi zjistí?" byl jsem z toho ještě pořád dost neklidný, právě jsem podvedl svého milence. Nejvíc mě trápilo, že tohle nebylo poprvé, takhle to už bylo pár týdnů. Vždy, když je Yoongi někde pryč, tak ho podvádím s Jungkookem. Nechápu, jak jsem mohl něco takového dopustit. Jungkook vypadá sice nevinně, ale ve skutečnosti je tak zkušený, že by to do něj nikdo neřekl. Věděl jak na mě. Od té doby, co mě poprvé svedl, to s ním pokaždé bylo lepší a lepší. Ale i přes to jsem stále miloval Yoongiho a bylo mi to strašně líto, chudák Yoongi ani neví, s jakým lhářem vlastně je. Styděl jsem se za sebe, musel jsem na to neustále myslet.
"Neboj se zlato, o všechno se postarám, nic nezjistí," Jungkook mě konejšivě políbil do vlasů. "Už bys měl jít, přibližně za dvacet minut přijde," pohladil mě po ruce, se kterou propletl své prsty a políbil mě na ni. "Už se teším na příště princezno moje" usmál se. Ten jeho úsměv byl tak okouzlující a pro mě tak odzbrojující. Vstal jsem "Kookie takhle to nemůže být navždy," řekl jsem mu předtím, než jsem opustil jeho pokoj.

Yoongi
Přišel jsem domů, byl jsem hrozně unavený, ale myšlenka na Jimina zahnala únavu jako mávnutím ruky. V pokoji nikdo nebyl, už jsem se chtěl po něm jít podívat jinam, když jsem uslyšel téct vodu. Usmál jsem se. Vysvlékl jsem se a oblečení jsem odhodil na zem.

Jimin
Nechal jsem horkou vodu stékat po mém těle, která ze mě smívala ten strašný pocit, aspoň na chvíli jsem se mohl cítit zase čistý. Z myšlenek mě vytrhly ruce na mém těle a polibek na šíji. "Ahoj Jiminie." když jsem uslyšel ten sladký Yoongiho hlas, zahřálo mě u srdce, že je moje láska zase zpátky. Naplňovalo mě takové hřejivé štěstí, že jsem se musel usmát. "Ahoj lásko, konečně jsi doma." "Stýskalo se ti?" "Jo," otočil jsem se k Yoongimu čelem a políbil jsem ho na nos. Yoongi se mi lehce otřel svými rty o ty mé "Můžu tě umýt?" "Jasně," podal jsem mu sprchový gel, aby mohl umýt mé tělo. Umyl mě celého od krku až k patě. Samozřejmě, že se mi postavil, ale tomu zatím nebyla věnována žádná pozornost. Tentokrát jsem umyl já Yoongiho a pak jsme si ještě navzájem umyli vlasy. Připadal jsem si zase jako malý kluk, když mi vlasy ještě myla máma.

Yoongi
Byl jsem rád, že jsem konečně po těch dlouhých pracovních dnech mohl strávit tuhle chvilku se svou láskou. Jimin vypadal malinko smutně, jako by ho něco trápilo. Ale hned, jak jsem ho objal, mi přišel jako by se nic nestalo, byl to zase ten můj veselý, usměvavý Jimin. Dovolil mi ho umýt, navzájem jsme se očistili. Na chvíli jsem si připadal zase jako malé dítě, ale vůbec mi to nevadilo, právě, že naopak, byl jsem takhle šťastný, pokud jsem byl s Jiminem.
Když už jsme byli oba dostatečně promočení a vyčištění, tak jsme se hezky usušili a šli jsme si spolu jen tak v županu lehnout. Pustili jsme si nějakou komedii. Jimin mi ležel hlavou na hrudi a přitom měl se mnou propletené prsty. Rád jsem ho slyšel se smát, cítil jsem se tak spokojeně, je to štěstí mého života. Byl bych nejraději, kdyby to takhle zůstalo už navždy, ale byl tu jeden háček. Náš golden maknae Jungkook. Neřekl bych to do něj, ale ten kluk to zatraceně umí.

Před pár týdny v noci... Flashback
Jimin už spal a já dostal hlad, tak jsem si zašel pro něco do ledničky. "Hyung? Co ty tu tak v pozdě v noci?" malinko mě vyděsil. "Jen jsem dostal hlad," odpověděl jsem mu stručně. "A.. Nechtěl by sis dát menší dezert?" smyslně si olízl rty. Vyjeveně jsem na něj podíval "wtf?" poté jsem se zasmál "Kookie ty už to neber." Chtěl jsem odejít, ale on mě chytl za zápěstí "Hyung, pojď prosím se mnou, vzpomněl jsem si že jsem si něco zapomněl ve sklepě a sám se bojím." Chtěl jsem jít sice do pokoje, ale menší noční procházka mi neuškodí "Tak pojď." Vydali jsme se do našeho velkého sklepa, kde bylo plno věcí všeho druhu. Třeba ping-pongový stůl, na který mě Jungkook najednou položil. Nebo si mě tam spíš ohl. Chtěl jsem se zvednout, bral jsem to pořád jako srandu, myslel jsem si že Jungkook jenom vtipkuje "Kookie přestaň." Ale Jungkook mě překvapil, zatahal mě za vlasy a přirazil mě zpět. Cítil jsem, jak se mi svým vzrušeným klínem otírá o zadek "Děláš si ze mě srandu, že jo?" nechápal jsem to, co se to tady kurva děje. Stáhl mi tepláky i s trenkama. Teď už jsem byl i malinko vyděšený. K čemu se to náš maknae chystá. Nebál jsem se toho, že by mě to bolelo, byl jsem zvyklý od Jimina, ale nechtěl jsem podvádět, nechtěl jsem podvést Jimina. Kook se do mě dostal jedním prstem, pak hned přidal druhý a třetí. "Kookie přestaň, a co Jimin?" Naposledy si promnul svůj penis, než do mě vnikl "Neboj se kotě, ten se nic nedoví." Malinko to zabolelo, ale fakt jenom malinko. Nemohl jsem si pomoct, ale líbilo se mi to. Jungkook mě plácl přes zadek a začal se ve mě celkem rychle pohybovat. Už jsem to v sobě déle nedokázal držet a začal jsem sténat. Cítil jsem, že už budu, ale Jungkook se udělal dřív, přímo do mě. Uvnitř se mi rozlévalo příjemné teplo. Vystoupil ze mne a otočil si mě čelem k sobě. Viděl, že jsem se ještě pořád neuvolnil, tak mě strčil do pusy a vykouřil mě. Když jsem se mu udělal do pusy a on vše poslušně spolkl, nedalo mi to a musel jsem se zeptat. "Ty už si tohle někdy dělal?" Jungkook mi pomohl se obléct "To je tajemství."
Trápilo mě to, co jsem dopustil, ale co mě trápilo ještě víc bylo, že se to opakovalo, a to nejen jednou.

Tak co říkáte? osobně si myslím, že je to celkem v klidu, původně měl tohle být první díl, ale nakonec jsem se to rozhodla udělat takhle 😉

Bitches can't sleep wellKde žijí příběhy. Začni objevovat