Louis se uita la mine cu o privire de genul "fata asta tocmai m-a respins". Ce-i drept, nu sunt jucaria nimanui. Am ajuns in foisorul din spatele scolii cand, deodata vad o figura cunoscuta intreptandu-se spre noi. Asta e? O nu... E Mark! Nu... Ah am uitaaaat. Anul trecut, dupa ce tatal lui a murit mi-a spus ca vrea sa se mute in Seattle cu mama lui, iar eu am uitat complet de asta. Si, se pare ca o sa am din nou parte de el... Tocmai ce reusisem sa mi-l scot din cap.
'' Hei Emma! Ma mai tii minte?'' imi spune iar pe fata ii apare un ranjet.
''Hmmm... nu!''
''Emma, cine este baiatul asta?'' ma intreaba Louis, dar nu pot sa ii raspund, Mark fiind primul care deschide gura.
''Sunt Mark, iubitul ei.'' nu cred ca a zis asta...
''Iubitul cui? Scuza-ma, dar ultima data cand te-am vazut,erai calare pe blonda aia la tine in apartament. Daca ai venit aici ca sa imi strici anul, ai venit degeaba. De abia mi-am facut prieteni noi, iar acum ce? Vii tu, printul meu ce m-a inselat ca sa strici totul?''
''Haide iubito... stii ca nu am vrut, blonda aia a sarit pe mine, haide, stii ca pe tine te-am iubit mereu, si inca o fac''
''Aw, ce dragut! Ti-a pus cumva pistolul la tampla si te-a amentintat ca apasa pe tragaci daca nu o lasi sa te calareasca putin?'' S-a uitat la mine atent si a analizat tot ce am spus.
''De fapt, nu. Ma bucur ca ne-ai prins in ziua aia. Blonda aia face minuni in pat.'' Oh, nu cred ca nemernicul tocmai a zis asta. ''Si astia sunt noii tai prieteni? Fac pariu ca sunt niste drogati care te-ar viola zi si noapte!''
''Ai grija cum vorbesti Mark! Toti au iubite, mai putin eu. Cara-te de aici, sau voi fi nevoit sa te gonesc eu, in modul meu. Oh, si crede-ma, nu e deloc de bine!'' Louis a fost cel care a vorbit acum.
Mark a plecat speriat. Mi se pare amuzant, sau nu... Si eu as fi plecat in locul lui. Louis e un pachet de muschi. Sunt sigura ca are cel putin 1.90 in inaltime, are umerii foarte lati. Pare destul de dur in exterior, dar sunt sigura ca are o inima buna. Mama obisnuia in fiecare seara sa imi spuna ca oricine are un suflet bun, insa trebuie sa existe cineva care sa scoata bunatatea la iveala. Pe atunci, nu intelegeam de ce imi spunea asta, dar acum sunt sigura de ce o facea.
''Emma, asta e Mark, fostul tau iubit?'' ma intreaba Louis.
''Ahhh, da. e un mare bou... Dar l-am iubit asa mult...'' acum o dadeam in plans. Uneori nu ma inteleg. Trec asa usor de la o stare la alta, cred ca am mostenit asta de la mama. Am cateva secunde eram nervoasa in deja fierbeam in suc propriu si acum mai am putin si plang.
''Hei, nu plange, Totul o sa fie bine, o sa vezi. Cu mine prin preajma, nici nu o sa se mai apropie de tine.''
''Stiu, dar ma simt asa de ... ranita. Louis, scuze ca intreb dar, pot sa te imbratisez, te rog?''
''Da...nu am mai imbratisat pe cineva de mult timp, dar tu ai nevoie de asta. Vino aici.'' M-am conformat repede. O data ce bratele lui mi-au cuprins talia, o seszatie straina s-a instalat in corpul meu. Simteam furnicaturi in tot corpul, nu stiam ce se intampla cu mine. In mintea mea, eram doar eu si Louis. A vrut sa isi faca drum catre buzele mele, dar l-am oprit imediat.
''Tomlinson, am spus doar o imbratisare. Atat. M-ai ajutat si ti-am ramas datoare, dar nu intinde coarda prea mult.''
''Mai vedem noi.''
M-am uitat in jur. Ceilalti era prinsi in conversatia lor. Trebuia sa ma duc sa imi iau orarul, dar nu stiam cum sa ajung singura.
''Uh, scuze ca deranjez, dar , Maya ai putea veni cu mine sa imi iau orarul?''
''Desigur, haide.''
Am mers cu Maya pe un colidor lung pana am vazut un panou cu mai multe liste afisate pe el.
Luni aveam chimie, sport, muzica, dirigentie si doua ore de romana.
Cat de usor. Hmm, se pare ca eu si Louis avem toate orele de curs exact la fel. Asta e super, am cu cine sa merg, fara sa ma pierd. Scoala asta e destul de mare, am toate sansele.
Uitandu-ma in partea dreapta, l-am onservat pe fostul meu iubit impreuna cu alti doi indreptandu-se spre mine si Maya.
''Mai, mai , mai. Printesa Emma, unde iti e printul?'' Se apropie mai mult de mine, insa apuc sa ii soptesc Mayei '' da-i un mesaj lui Louis, ii cunosc privirea asta, nu e de bine.''
Mark era urmat de 2 baieti, ce faceau parte din fostul meu grup de prieteni: Zayn si Zack.
Se apropiau de mine, Mark a ajuns primul. Mi-a pus o batista la nas, mi-l amintesc pe Louis, iar de aici, totul este negru total.
CITEȘTI
Iubire Obsesiva
FanfictionEmma Anderson, o tanara de 17 ani in ultimul an de liceu si cu multe posibilitati. Pentru ea,dragostea este o enigma de care nu vrea sa aiba parte. Dar ce se intampla cand il intalneste pe Louis Tomlinson, cel mai ravnit baiat al liceului? Se va ind...