1. Kupuji Balzamy

10 0 0
                                    

O víkendu jsem měla v plánu jít do DM . Měla jsem v plánu tam jít s mojí BFF ( Nikolou ) . Ale řekla že nemá čas tak jsem šla sama . V sobotu v 8:00 jsem vyrazila . Bydlím za Prahou takže jsem jela vlakem a u nás ve vesnici DM a další takové nemáme . Na nádraží jsem viděla holku která si mazala pusu nějakým balzamem . Byl kuličkovatý a modrý . Protože balzamy zbírám a beru to jako koníček tak jsem musela jít za ní a zeptat se jí na značku . Byla to nějaká 16 létá holka která zřejmě jela do Prahy taky za balzamama . Řekla mi že je to něco jako EOS . Nebylo mi to povědomí a tak jsem se ji zeptala kde ho koupila . Odpověděla mi že neví , dostala ho na narozky od své BFF. V tu chvíli jsem pomyslela na Nikolu nevim proč. Řekla mi že nemá čas , ale určitě šla s Terezou ( jedna holka která se mi snaží Niki ukrást ) ven . Naštvala jsem se na Nikolu , a chtěla jsem ji to oplatit . S tou holkou jeji jméno Eliška jsem se skamaradila a jeli jsme spolu do Prahy . V 9:30 jsme přijeli skoro v 10 . A šli jsme do našeho oblíbeného centra na balzamy . Chtěla jsem si koupit balzam od značky Balea ale Eliška chtěla nějakéj od Essence . Neznala jsem tu značku a zeptala jsem se ji jestli je nějaká holka z města když zná tolik značek o kterých u nás ve vesnici se ani nezná . A nebo ví o balzamech tolik že musí mít na to uchylku. Odpověděla mi že nebydlí ve vesnici tam kde bydlím já , tam ma jen babičku doopravdy bydlí někde v Opavě .

Jsem svá , Cool a kosmetickáKde žijí příběhy. Začni objevovat