Okul zamanıydı ve çok sıkıcı bir gündü çünkü okul vardı Ben kendimi tanıtmadım adım Kumsal arkadaşımla yaşıyorum.Arkadaşımın adı ise Kübra. Okul olduğu için çok dışarı çıkamayacaktık neden derseniz lise son öğrencisiyim. Okula doğru Kübra 'yla yola koyulduk.Ve okulun ilk günü olduğu için çok heyecanlıydım.Kimlerle arkadaşlık etcektim acaba çok merak ediyorum.Yolda yürüyorduk ve birisi bana çarpınca arkasına bakmadan gitti.
-özür dileseydin.
Cevap bile vermeden arkasına bakmadan gitti çocuğun aklında sorun vardı bence Kübra dediki.
-iyimisin?
-Evet iyiyim.
-İyiysen sorun yok hadi gidelim.
-Tamam.
Okula gelmiştik ve ben daha da heyecanlıydım.Sınıfa geldik Kübra ile beraber oturduk.Ve hoca gelmişti.Türkçe öğretmeni olsa gerek.Sonra kapı çaldı kim bana çarpan çocuk hiç özür dilememişti.Yakışıklıymışta ama beni ilgilendirmez.Hoca adını sordu ve adı Atakanmış.Ve hoca otur dedi.Hocayla tanıştık.Zil çaldı ve Atakan yanıma doğru geliyordu.Çok heyecanlanmıştım neden böyle oluyordu peki.
-selam
Bana selam dedi.Cevap vermedim.
-ıı selam
-Sana çarpmıştım hatırladım mı?
-Evet neden?
-Özür dilerim ben o an sinirliydim.
-Tamam sorun değil
-Adın ne?
-Kumsal
-Benimde Atakan biliyorsundur.
-Evet biliyorum.Ben gidiyim.
-Tamam.Kantine gidelim dicektim.
-Şeyyy aslında sonra olsa arkadaşımın yanına gitmem lazım.Sonra belki.
-Olur.Sonra istersen.
Vee yanından gittim ama çok tatlıydı ve yakışıklıydı. Kübra'ya seslendim.
-Kübraa
-Kantine gidiyorum geliyor musun?
-Tamam.
Kantine doğru gidiyorken Atakan'ı gördüm oda beni gördü ve bana gülümsedi.Yüzüne bakmadan bir yere oturdum.
Ondan sonra Kübra bize kahve getirdi.Atakan bana halen bakıyordu.Ve gülümseyip,göz kırpıyordu.Çok rahatsız ediciydi.Atakan yanıma doğru gelmeye başladı.Ve dedi ki Kübra 5 dakika verir misin?
Kübra Tamam dedi.Ve Atakan karşıma oturdu.
-Sana birşey dicem Kumsal
-De.
-Sinemaya gidelim mi?
-Hayır..
Diyerek kalktım..Ve son derse girmiştik.Atakan halen daha bakıyordu. Bende yüz ifademi değiştirerek yüzüne baktım.Ve zil çalmıştı. Eve gidiyorduk.Eve vardığımızda kapıyı açtık.Eve gidik Kübra yemek hazırlarken kapı çaldı bense açmaya kalktım.Ve Atakan kolumdan tutup dışarı çekti.
-Yağmur yağıyor mal mısın sen Atakan?
Atakan yüzüme baktı biraz daha baktı.Ve beni öptü hayatımda ilk öpücüğümü aldım.Öpüyordu beni sonra çekti dudaklarını dudaklarımdan.Ve bana baktı.
-Ne yapıyorsun Atakan?
-Ne yapmamı bekliyorsun.
-Birdaha yapma.
Diyerek koşarak kapıyı çaldım ve Kübra açtı dediki;
-Kumsal sırılsıklam olmuşsun nerdeydin?
-Yok birşey diyerek odama çıktım.
Neden beni öptüğünü anlamamıştım.Bende ne bulduğunu anlamamıştım.Birden bir mesaj geldi.Atakan'dan di
"Seni öptüğümde bence sende benle aynı duyguyu yaşadın." Diye bir mesaj geldi cevap yazmadım.Bilmiyorum neden Kübra seslendi.
-Kumsal
-Efendim Kübra
-Mutfağa gel.
-Tamam bekle
Mesajı sildikten sonra direk çıktım odamdan.
-Ne var Kübra
- Ya sevdiğimiz dizi başladı.
-İzlemek istemiyorum.
-Neden?
-Sonra Kübra.Sonra konuşuruz.İyi geceler.
-Sanada.
Odama çıktığımda üstümü değiştirip yatağa girdim ve girdiğim gibi uyumuşum.Sabah olmuştu,telefonuma baktım. Saat 8:25 Kübra'yı uyandırmaya gittim.
-Kübra kalk.
-Tamam.
Üstümü değiştirdim.Kübra da giyinmişti.
-Kahvaltı etmicez mi? Kumsal
-Hayır.
Okula doğru yürüyorduk.Telefonum çaldı.Atakan'dan dı açmamaya karar verdim meşgule aldım.
Okula varmıştık.Okula bir yandan gitmek istemiyorum.Atakan'ın beni öpmesini aklımdan çıkaramıyordum.Ve sınıfa girdim.Atakan sınıftaydı bana baktı ben ne yapacağımı bilmedim.Sırama oturdum ve yanıma gelip kollarını sırama koyup;
-Neden telefonlarıma cevap vermiyorsun?
-Bilmem ki.
-Öptüğüm için mi?
Yüzüm kıpkırmızı olmuştu.Cevap vermem gerek ne dicem ki?
-Hayır.
-Tamam
Elini saçlarımda gezdirdi. Çok utanıyorum.Ve kulağıma fısıldadı.
-Çok güzel kokuyorsun.
Sonra gitti ben ne yapacağımı bilemedim.Ve direk lavaboya koştum.Atakan'ı kaç gündür tanıyorum sanki.Derse de girmek istemiyorum neyse yaa gerek yok yüzüne bakmam.