Mary:
Je to měsíc,co si s Marcusem píšeme a scházíme se,ale stále tajně... Bohužel... Marcus si přeje,abychom byli více,než přátelé,ale nedokážu to... Cítím k němu víc,než kamarádství,ale má Sarah... Momentálně sedím na posteli s bratrovou přítelkyní Dany,shodou náhod je to Marcusova ex.. Právě jí říkám,co se stalo a proč jsem taková,nedokáže pochopit mé city,prý je jeden z těch děvkařů,ale podle mě je jiný. Zrovna si s někým píše a mi zabrní telefon,odemknu a mám tam zprávu od Sarah ,,Do prdele" zakleju ,,Co?" zeptá se Dany ,,Niic"S: ,,Ty kurvičko jedno,není ti trapně chrapat se zadaným?!"
M: ,,Ale ja s ním nespala,asi špatné info"
S: ,,Marcus je můj,nikomu ho nedam,v životě,jsme si souzeni a taková malá kurva jako ty nás nerozdělí!!''
M: ,,Svým chováním se o něj přípravuješ sama,Marcus má na lepší!! A ne na takovou furii namyšlenou!!"
S: ,,Ty ještě uvidiš"Kdo to vykecal?! Kruci!!! Napišu Marcusovi
,,Marcu,tys ji řekl že si píšeme?! :'("
,,Cože?!"
,,Sarah to ví a prý jsem s Tebou spala a ví,že k Tobě něco cítím,bojím se :'( Nechci o Tebe přijít :'("
,,Mary,přestaneme se stýkat,nechci o Sarah přijít.. Sbohem"
,,Co? Aha,dobře..."Neneneneneeeeee!!!!! Tohle ne!!! Proč to tak bolí?! Byl to jen kamarád!!"
,,Nobody see's,nobody knows,se are secret,can't be exposed"Auuu... Krev,krev,krev... ,,Mary!" ,,Dany nech mě, ať umřu,stejně mě nikdo nemá rád..." ,,Mary já tě ráda mám" ,,Ale on ne, nech mě vykrvácet prosím" brečela jsem... ,,Tak toho nech a jdi spát,dobrou" ,,Hmmm"
Další den:
Po té blbe školy jdu zase do KK zatančit si když vejdu u billiardu je Sarah s Marcusem a dalšími kluky.
,,Hele, kurvička došla!"
,,Nech ji Sarah!!" zakřičel Marcus ,,Nech toho Marcusi,ať si zařve,ale řeknu jedno Sarah... Uvědom si,že máš štěstí,že ho máš, neznám nikoho, kdo by se choval takhle mile a byl takový. Mít ho já, tak pro něho dělám první poslední a vážím si ho,byl ti věrný,ale dávám tomu rok,že se pošlete do prdele kvůli tobě Saro.. Tak se zamysli, nazdar"
A odcházela jsem se slzami...
,,Mary!"
,,Marcu,nech mě prosím,už tak je to hrozně těžké"
,,To,co jsi řekla,si myslela vážně?"
,,Ano a teď mě nech jít domů prosím..."
,,Dobře, ahoj"
,,Sbohem"
________________________________
Je tu další část :3 A teď už bude příběh pomalu a jistě nabírat obrátky :)