Valentine's Day memories

1.8K 166 0
                                    

"Goodnight....က​ေလး.."

"nae...hyung..အိမ္​မက္​လွလွမက္​ပါ​ေစ..."

Chanyeol ဖုန္​းကိုကုတင္​​ေဘးကစားပြဲခံုမွာတင္​လိုက္​ရင္​း သက္​ျပင္​း႐ွည္​တခ်က္​ခ်လိုက္​တယ္​....ခုနကဖုန္​း​ေျပာ​ေနတုန္​းက မ်က္​ႏွာ​ေလးနဲ႔ျခားနားစြာ ငိုမဲ့မဲ့​ေလးျဖစ္​လာသည္​...

မနက္​ျဖန္​ February14 ...Valentine Day​ေလ....hyungမသိဘူးလားဟင္​....အလုပ္​​ေတြ႐ႈပ္​ပီး​ေမ့​ေနတာမ်ားလား....မနက္​ျဖန္​အတြက္​ဘာအစီအစဥ္​မွလည္​း​ေျပာမသြားဘူး...ပိုဆိုးတာက နက္​ျဖန္​ Companyမွာ အ​ေရးႀကီးတဲ့ႏို​င္​ငံျခားလုပ္​ငန္​း႐ွင္​​ေတြနဲ႔meetingထိုင္​ရမယ္​...hyung​ေတာ့ တ​ေနကုန္​အလုပ္​႐ႈပ္​ဦးမယ္​ က​ေလးရယ္​ တဲ့......သိပါတယ္​...hyungကအလုပ္​ကိစၥကိုဦးစား​ေပးတဲ့သူဆိုတာ....ခ်စ္​သူသက္​တမ္​းႏုႏု​ေလးပဲ႐ွိ​ေသးတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔hyungရဲ႕ပထမဆံုး Valentine's Day​ေလးပါ....ဒီ​​ေန႔​ေလးကိုကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​း​ေမ်ွာ္​လင္​့ထားခဲ့တာ.....hyung​ေပးမယ္​့​ေခ်ာကလက္​​ေတြ အနမ္​း​ေတြ အားလံုး​ကိုစိတ္​ကူးနဲ႔ပံု​ေဖာ္​ပီး​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့တာပါ.....အခူ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့စိတ္​ကူး​ေလးပ်က္​စီးသြားပီထင္​ပါတယ္​hyungရယ္​......

Ringtone.....

"Hello..ငါ့သားႀကီး..​"

"Yrrr...Oh Sehun..ငါစိတ္​သိပ္​မွန္​​ေနတာမဟုတ္​ဘူး...႐ူးခ်င္​စိတ္​​ေပါက္​​ေနတာ...လာမစားနဲ႔.."

"Ha ha...​ေဖ့သားႀကီး..ဘိုျဖစ္​တာလဲ...ကိုကိုနဲ႔အဆင္​မ​ေျပလို႔လား..."

"တိတ္​စမ္​း.....ဘာလို႔hyungနဲ႔အဆင္​မ​ေျပရမွာလဲ....​ေျပတာမွတဖက္​ကမ္​း​ေတာင္​​ေရာက္​​ေတာ့မယ္​..."

"ခိခိ....​ေအးပါကြာ....ငါရင္​​ေတြအရမ္​းခုန္​​ေနလို႔ ငါ့​ေကာင္​ႀကီးရဲ႕....နက္​ျဖန္​ Luနဲ႔ V Day​ေလးကိုအတူတူျဖတ္​သန္​းရမွာ ..icezzz...စဥ္​းစားရင္​းရင္​​ေတြခုန္​လာျပန္​ပီ...နက္​ျဖန္​Lu ကငါ့အတြက္​supriseျပင္​ထားတယ္​တဲ့..ဘာလဲမသိဘူး​ေနာ္​....ငါ့​ေကာင္​ႀကီးရယ္​...ငါအခုရင္​​ေတြအရမ္​းခုန္​​ေန..​ေန..​"

"​ေတာ္​!!!!....မၾကားခ်င္​ဘူး...တLuထဲLu​ေနတာ....နားညီးတယ္​...ဒါပဲ...ဖုန္​းထပ္​မဆက္​နဲ႔​ေတာ့..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Krisyeol One Shot OnlyWhere stories live. Discover now