Batu

757 36 13
                                    

Anlamiyorum  ben bu kizlari  neymis  onlara yakin bir  evde  oturcakmisiz dogrusu Arasa  hak veriyom  yani  Ezgi  var ama  ben  bir  sevgilim  yokki  sadece  su  çirkin  var  aslinda  çirkin deyil   ama   onu sinirlendirmek hosuma  gidiyor  galiba  ondan hoslamaya  basladim  galiba  ama bak  sakin abartmayin ha  ben  Batu DEMIRKAN Asik  falan olmam  benim 1  geceliklerim  bana  yeter ama  su  6 aydir  kimseyle  beraber olmuyorum  tam  basliycam Eslemin  o  masum  yüzü  geliyo ve ben bir sey yapamadim ama  heralde  canim  istemiyordur  Eslemle  ne  alakasi  var  demi offff telefonum çalmaya  basladi  ekranda  " Asik Aras" yazisini  görünce  hemen açtim  .

-Alo

-efendim kankA

-ben  evi  buldum

-eee nerde  kizlara  yakin mi ?

-evet  hemen karsimizdalar

-neeeeeeee

-ne  bariyon olum  ne  guzel  gözümuzün  önünde  olcaklar  iste

-basimiza  bekçi  olacaklar  barlara  akamiycaz de sen ona ahmak " diyip  suratina   kapattim  bende  bir  tuhafim  ama  bi yandan  iyi  oldu Eslem  her  zaman gözümün  önünde olcak iste  hahaha 

                       ***

(1hafta  sonra )

Arasin  agzindan ;

Antalyaya  ayak  bastik nihayet  evlerimizde  belli  hemen yerlestik  kizlarin  bizim komsumuz  olduklarindan  haberleri  yok daha Ezgiyle  mesajlastimda  annesini  uçaga  bindirmisti  oda  buraya  gelip  kizlarin evi  temizlemesinde  yardim etti  ve  duyduma  göre  buz  dolabini  doldurmus  kizlara  bu gün yeme  gitsek iyi  olcak zaten çok  yorulduk bizim  evimiz zaten temiz  ve döseliydi  babam  bir  holding  ve  hastane  sahibi olunca  para siçiyo  anliycanuz iste  ben unutmadan bi  Ezgimi  ariyim eniyisi

"Alo Askim "

"Askim  aksam yemege  size  gelsek olurmu  su annenin  yemeklerinden  bir tatsak ha "

"Sen nerden biliyon - yada  neyse  tamam askim  buyrun  gelin yarinda  sizin eve  biz geliriz  .  "

"Tamam  bir tanem 1 saat sonra  ordayiz "

"Görüsürüz " diyip  kapattik.

       Batu  tv  basina  gecmis  maç izliyordu  hemen onu  dürtüp

"Hadi  hazirlan  kizlara  yemege  gitcez "

"Tamam  " diyip ayaklandi  bu piç Esleme  asik olduda  hala  sadece  küçük  bir  etkilenme  diyo  mal bu ya  kizi  baska bir erkege  baktinda  bile  yumruklarini  sikmaya  basliyo  hala  beyfendi  sevmiyor  ama  neyse  ole  iste  hemen  bir sicak dus  alip ustumu  giyindim  saclarimi  kurutup  sadece  taradim  ve  batunun yanina  gittim oda  aynanin  karsisinda  saçlarini elleriyle  düzeltip  islik çaliyordu onun yanina  geçip hadi  benim  ara  bayla  gidelim dedim oda  basini  sallada  ayakkabilarimizi  giydik  ve  eveden çiktik Arabaya  binip  haaaa  simdi  siz  diyceksinizki karsi  komsunuza  arabayla mi  gideceksiniz  diyceksiniz  arabayi  arkaya  parkettmistik kizlara  surpuz  yapcamiz  icin yuruyerek gelmiycemizide  bilcekleri icin arabayida  götürcez . 

    Zile  bastimizda  kapiyi  Ezgi  açti  benim askim  hemen  boynuma  sarildi  Batuylada  Eslem  tokalasip  hosgeldin "arkadasimm "dediler  arkadasimmis bla bla  onlardan sevgili  olur  arkadas  deyil ...

ezginin elinden tutup  mutfa  götürdum
-Nasilsin askim
-iyiyim benim yakisikli  odunum sen nasilsin
-bende  iyiyim  kizilimmm
Dedim yanagina  bir  öpücük kondurdum ve  masadaki sarmadan agzima  attim hemen  elime  vurdu

"Napiyosun sen "

"Zikkimlaniyorum sen "

"Hadi Eslemle  Batuyu  çagirlarim "

"Tamam " dedi  tam kapidan cikcakken durup  bana  bakti

"Su  Batuyla  Eslemi  ayarliyalim ya  arkadasim  diyolar  birbirlerine  ikiside  deli  gibi asik ama  inat  hala  inat  yani "

"Çop çatanlikmi  yapcaz yani  Ezgi "

"Hayir  askim iki dostumuzu  bir  araya  getircez  okey "

"Tamam ya " yanagimi öpüp  sessizce 

BATU ♥ ESLEM  OPERASYON 'U BASLASIN ..... dedik..

evet arkadaslar  cok  yazamadigimi  biliyorum ama  yinede  yaxmaya  çalisiyorum okulum  oldugu  içinde  ders  çalismaktan  firsat  bulamiyorum  birde  okuyucusu  ve  begenisi  az  oldu  için yazmak  istemiyorum  neyse  bu  kadar  hayirli  gunler.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yakisikli  odunumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin