nathan ile kavga

6 1 0
                                    

Maria nın  evine  gittik  mariayla  beraber  film, yemek ve  vs  gibi  şeyler yaptık    geç olmaya  başlamıştı  ve  bende  maria ya  iyi akşamlar  diyip  çıktım....  hava  sisli  ve soğuktu....  orman yolunu  tercih  ettim yürürken  karşıma  biri çıktı... bu nathandı   ve bana  sinirli bir şekilde  bakıyordu.... onu kızdırdım evet  ama ... bukadar da  ileri  gideceğini  sanmıyordum  iki dakika sonra   yanıma  kadar koştu  ve durdu  tam  arkamda  duruyordu  sakin bir şekilde   kısık gözlerimle  ona  bakıyordum  aniden  harekete  geçti....  her yumruk  attığında  yumruklarını  ya  ıskalıyor yada  vuramıyordu...  ani bir şekilde  parande  atıp  tekrar  yanıma  geldi ve...

Nathan-  SENI  PISLIK!  HERŞEYIMI  ELIMDEN  ALDIN  MARIA YI  BILE!!!

Son cümlesini  duyduğumda  gözlerim büyümüştü   olabilir miydi?  Bence  olamazdı  o an durdum  ve  büyümüş gözlerimle ona  baktım oda bunu fırsat bilmiş olacakki   sinirli şekilde  baktı  ve  yumruk attı... yumruk  atmasıyla  yere çakıldım...  oturur şekilde kalktım  elim saçlarıma  gitti   kafam  çok acımıştı  ovaladım  nathan a  baktığımda  dizlerinin önüne çökmüş  ellerini yumruk  şekilde yapmış  ağlıyordu... nathan ağlarmıydı?  Gerçekten de  öyle  biriydi  nathan  duygusuz ve  kırıcıydı... ama ilk  defa  onu böyle  görüyordum, sonra  yerden kalktı  ağlamayı kesip  sinirli  gözlerle  bana döndü  bende   kafamı ovalamayı bırakıp  nathan'a  öldürücü bakışlarımı   atıyordum...

Nathan-  bu yaptığının  elbet  bir  bedeli olacak stefan andersan! Yaptığına  pişman olacaksın!  Elimden  sevgili  almak  neymiş  göstericem  sana!!

Dedi  ve  önüne  döndü  birkez  daha  yumruğunu  sıktı  ve  gitti....  hava yağmurlu olduğu  için  ıslanmıştım havanın sisli olmasından  da  belli oluyordu zaten.... ayağa kalktım   kıyafetlerim  ıslandığından dolayı  yapışmıştı....  ıslak ıslak  ağaç eve  doğru  ilerledim....   ağaç  eve geldiğimde  merdivenlerden yukarı çıktım  ve   sakinleşmek için  ağaç  evin  çatısına  çıktım  ay    ağaç evden  çok daha  rahat  görülebiliyordu....   dizlerimi  kendime  doğru çektim ve...  ellerimi birleştirip aya  doğru  baktım  ay  benim  şuana  kadar en  sevdiğim gezengendi... parlak  ve  aydınlıktı  ve  sadece  ve  sadece  karanlıkta  belirirdi...  herzaman  özel olduğumu hissettirirdi ay... aya  doğru odaklanmıştım  fakat  bu odaklanmayı bozan kişi kate  oldu... bu ıslak  halimi görünce  şaşırdı....  kate  ıslanmamıştı  çünkü   şemsiyesi vardı  yağmur  yağmıyordu.. durmuştu... ve  ay  çok parlak  görünüyordu....  daha  sonra  kate  benim gibi  yanıma oturdu   ve olup  bitenleri  sordu....

Kate-   eee  nathanla  nasıl geçti?

Ben-  fena  sayılmazdı  fakat  bana  bu yüzden  kızmadı....

Kate-  peki ne için kızdı?

Ben- maria.... onun  sevgilisiymiş ... ve  maria yı   onun elinden aldığımı  sanıyor.... evet  mariayı  seviyorum.... fakat  bunu nathan a  yapamam  çok
... çok ağır  gelirdi....  zaten  ağlıyordu... demek çok  seviyordu....

Kate-  vay  canına  andersan   gerçekten ..sen nezaman dan beri  aşk meşk olaylarıyla  ilgilenmeye  başladın?

Ben-  ah  kate    bazen   canımı  çok sıkıyorsun?

Kate- pekala  peki  neoldu  yani  ne olacak  bundan sonra?

Ben- bunun  hesabını  soracağını  söyledi... ve gitti... gerçekten  ne yapacağını çok merak ediyorum (sırıtarak)

Kate-  ahahaha  açıkçası bende merak ediyorum....

Macera zamanı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin