Acı...#1

10 0 0
                                    

Tam 1 ay geçmişti ve ben hala bu işkenceden kurtulamamıştım sabahları tamamen işkence akşamları ise huzur vericiydi... artık alıştım... fakat umudumu kesmedim... chris... bu onun ismiydi... ve hergün gözlerimin önünde... birini parçalıyor yada öldürüyordu... fakat şuana kadar hiç maskesini çıkarmamıştı... ismini bile söylerken sanki sahteymiş gibi söylüyordu.... adıda zaten.. sahteydi... öyle görünüyordu, Ve yine geldi... fakat bu sefer yüzü nedense... normalinden daha fazla mutlu görünüyordu.... Kesin birini buldu ve öldürecek.... o adımlarıyla buraya sırıtarak yaklaşırken ben ise bıkkınlıkla nefesimi bırakıyordum.... sonra herzaman yaptığını yaptı... kulağıma eğildi ve...

Chris- bak sana kimi getirdim

Dedi ve dediği anda kapı açıldı takım elbiseli adamların arasından annem çıktı.... Gözlerim anında büyümüştü annem beni gördüğü anda gözleri dolmuştu ... ne halde olduğumu öğrenmişti .... AMA HAYIR.... IZIN VERMEYECEĞIM BU SEFER OLMAZ!!! JAKE GIBI ELIMDEN BIR KIŞI DAHA KAYIP GIDEMEZ!! ÇÜNKÜ O BENIM ANNEM.... VE ... NEOLURSA OLSUN ONU KORUMAM LAZIMDI! gözlerim yine değişti kırmızı oldu... bedenim yine ateşlenmeye başladı çok sıcak hissediyordum... chris... annemin kafasını eğdirtmiş... öyle bekletiyordu.... Öfkem büyüyordu ve öfkemin büyümesiyle gözlerimin kenarlarında çatlaklar oluşuyor ve içimde çok büyük bir güç doluyordu... bağlı olduğum sandalyeden kurtulmak için çabalıyordum... fakat bir çığlık sesi duydum.... bu ... bu anneme aitti chris e baktığımda annemin karnına tekme atmıştı Bununla daha çok öfkelendim ve Bağlı kaldığım yerden büyük bir hızla kalktım... o sırada chris anneme sert bir kırbaç darbesi atmak üzereydi... ama ben annemin önüne geçtim ve kırbaç bana geldi.... resmen karnımı delmişti... fakat umrumda bile değildi... annem gözlerini sımsıkı kapatmıştı... kırbacın ona gelmediğini farkettiğinde gözlerini açtı ve şaşkın gözleriyle bana baktı... sonra yere çömeldim.... karnımı tutarak anneme döndüm kaçması için fırsat vardı... çünkü kırbaç bana çarptığında chris e geri döndü ve chris e çarptı bu fırsatı değerlendirmesi için omuzunu sıktım ve gülümsemeye çalıştım... ama birşeyler ters gitti... annem birden bire karnını tutmaya başladı... annem tek bir eli karnında diğer eli yeri tutarak yere döndü sonra eli kaydı.. fakat onu tuttum... anneme baktığımda karnı kanlar içindeydi benim ki kadar olmasada... anneme zarar verecek şekilde kanıyordu... güçlüklede olsa bana son bir kez baktı... ve elini yanağıma koyup biraz okşadı... elini tuttum ve güçlükle .... ona gülümsedim sonra annem bana güldü ve gözlerini kapadı.... ağlıyordum... bunun ne kadar zor olduğunu bilsemde ağlıyordum... fakat ağlarken kendimi daha fazla kastım ve... karnımdan kanlar teker teker dökülmeye başladı dişlerimi sıktım ve... zorlada olsa annemi yerden kaldırıp kucağıma aldım ve odada bulduğum beyaz bir örtü ile üstünğ kapadım onu son yolculuğuna kadar uğurlamak istiyordum... güçlükle çıkışa doğru yürüdüm... ve titrek elimle kapıyı açtım kapının kolu kan iziyle kaplandı.... yerlere kan dökerek ellerimde annem... ağlaya ağlaya eve doğru gidiyordum... okuldan çok merak edenler olmuş olmalıydı...
Evin oraya yaklaştığımda sendelemeye başladım... fakat ayakta kalmam gerektiğini biliyordum...
Ama .... yere düştüm artık yolun sonuna gelmiş gibiydim tekrar yerlere kan saçarak kalktım... ve bahçe kapısından içeri girdim kate Beni gördüğünde gözleri büyüdü ve yanıma büyük bir hızla geldi... ve hüzünlü bir şekilde bana baktı.... sonra annemi kucağımdan aldı ve evdeki koltuğa yerleştirdi... kate annemi kucağımdan aldığı anda yere çöktüm ellerimle karnıma baskı yapıyordum derken gözlerim kapandı....

Macera zamanı!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin