Rozdział 1

129 5 3
                                    

Kiedy szliśmy leśną ścieżką, dużo rozmawialiśmy. Później wróciliśmy do domu. Dotarło do mnie, że nie wzięłam laptopa, z już nie mojego domu. No trudno, pożyczę od Remka.

- Remeek ? - zaczęłam

- Tak Wiki ? - odpowiedział z uśmiechem, robiąc coś przy komputerze

- No boo, nie wzięłam laptopa z dawnego domu, pożyczyłbyś mi ? - zapytałam

- Jasne, już po niego idę - odparł z uśmiechem, po czym zszedł do salonu, a po chwili wrócił z laptopem, i mi go dał

Weszłam na Aska, trochę po odpowiadałam na pytania, później ogarnęłam Instagram, a na koniec weszłam na Facebooka. Zalogowany był tam Remek. Ale zaraz.. Dlaczego tam było napisane 'Rezigiusz' ?!

- O MATKO ! - krzyknęłam

- No, spostrzegawcza to ty nie jesteś - zaśmiał się - Chciałabyś może nagrać ze mną Q&A ? - zapytał

- T-t-ta-k-k - wyjąkałam

Remi poszedł po sprzęt.
Już po chwili wrócił ze statywem i kamerą.
- Witajcie Ziomeczki dziś nagrywam Q&A a ze mną jest Wiki ! - zaczął
- Hej - powiedziałam z uśmiechem
Remik odpowiadał na pytania, a ja czasami się odzywałam.
XxX
Obudziłam się, była 3 w nocy. Dostrzegłam Remka, robiącego coś w komputerze.
- Co ty, jeszcze nie śpisz ? - zapytałam
- Filmik sam się nie zmontuje - uśmiechnął się, a gdy skończył montować, wrzucił go na YouTube
XxX
Otworzyłam oczy, był już ranek. Spojrzałam na zegar, który wskazywał godzinę 10.00. Wzięłam do ręki swojego IPhone'a. Odblokowałam go, a moim oczom ukazało się mnóstwo wiadomości od fanów Remka. Przeczytałam je, większość osób zadawało mi pytania : Jesteś dziewczyną Remka? Skąd znasz Remka ? Mieszkasz w Wodzisławiu Śląskim ?
Zaśmiałam się pod nosem na widok tych pytań. Odłożyłam telefon, wstałam z łóżka i wziełam świeże ubrania z szafy. Zeszłam na dół i wkroczyłam do łazienki. Remka nie było w domu 'pewnie poszedł gdzieś z kolegą' pomyślałam, po czym położyłam ubrania na szafce koło umywalki. Weszłam do kabiny prysznicowej i wzięłam chłodny prysznic. Wyszłam i wyciągnęłam ręcznik z szafki wytarłam nim swoje włosy. Rozczesałam je, po czym zaczęłam szukać mojej suszarki. Ah no tak, leży mi tuż pod nosem - brawo Wiki !
Wysuszyłam włosy, i zostawiłam je rozpuszczone, pozwalając aby opadały mi na ramiona. Włosy sięgały mi do pasa - były dość długie. Ubrałam się i wyszłam z łazienki. Weszłam do pokoju i chwyciłam laptop Remka. Zalogowalam się na Facebooka i odrzucałam zaproszenia do znajomych - oczywiście to fani Remka, więc trochę mi to zajęło. Spojrzałam na zegarek - była godzina 12. Remek wraca o 15. Co ja będę przez ten czas robić ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej tutaj Tosiaak i chciałabym bardzo podziękować MrsLetoo za mega motywację ! Tą wiadomością kończę ten rozdział. Do zobaczenia !
~ Tosiaak

Poznać Youtubera ~ R.W.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz