1.Începe.

175 22 6
                                    

"Ai crezut că ai scăpat? Oh drăguță, te înșeli." Vocea lui rece și se auzea peste tot. Îi place să se joace cu mintea mea. Mă învarteam în cerc, plângând, încercâd să scap de el, de ce s-a întors, ce mai vrea de la mine?

Trupul meu a rămas încremenit când i-am simțit respirația ce-i mirosea puternic a alcool pe gâtul meu, și a vorbit:

"Ți-am spus, nu te poți ascunde de mine." A zis în timp ce îmi punea mâinile pe fund. Într-o fracțiune de secundă a început să tragă de blugii mei, şi am țipat, cu o ultimă putere am tipat cât am putut de tare.

...

" Elliana , trezește-te!" Aud vocea mamei care încearcă să mă scoată din transă. De ce s-a întors, ce mai vrea de la mine?

"Iubito, ce ai visat?" întreabă ea. Mâinile mele tremurau frenetic din cauza şocului.

"Tata" spun cu o voce mică .

"Oh, nu te îngrijora, nu o să mai vină,îți promit." Spuse ea, se vede că nu e sigură și asta mă sperie. Dacă se întoarce?

"Gata, nu o să vină, calmează-te. Trebuie să te pregărești, nu vrei să întârzii din prima ta zi."

După incidentul cu "tata" dacă îi pot spune aşa, ne-am mutat în Londra ca să uităm de trecut.

Păi să vă spun despre mine. Sunt Elliana Wood, am 17 ani, 1.72, sunt destul de înaltă ce-i drept. Până la 17 ani am trăit in New York, dar după incident mama a hotărât să mergem departe, ca eu să pot uita prin ce am trecut.

Mă dau jos din pat și mă îndrept spre baie pentru a-mi face rutina zilnică. 

După 20 de minute am ieșit din cameră, purtam un tricou alb pe care scrie cu negru "THUG", o pereche de blugi skinny negri, tăiați în genunchi, o jachetă tot neagră și veșnicii mei bocanci negri cu ținte.

"Mamă, eu am plecat.'' Îi spun mamei și mă îndrept spre usă.

Casa noastă este destul de mare, dat fiind faptul că mama e avocat.

Dupa vreo 15 minute de condus am ajuns în curtea liceului. Uh, era un liceu enorm. Pictat cu verde si gri, arăta frumos într-adevăr. În fața liceului este un gazon perfect si două fântâni arteziene imense.

Am mers cu pași mici spre secretariat. O doamnă micuță cu părul blond blond, stătea așezată în spatele unui birou.

"Bună, tu trebuie să fii fata cea nouă, Elliana?” întreabă aceasta.

"Bună, da eu sunt."

"Uite,"spune și îmi întinde o foaie "acesta este orarul tău." Iau foaia din mana ei și mimez un 'mersi' după ies pe usă.

Cu greu găsesc sala de sport, în ea fiind o grămadă de elevi.

Mă așez pe margine, langă mine se așează un băiat cu părul de un blond închis.

"Hei, tu trebuie să fii fata cea nouă?" spune și întinde mâna. "Sunt Chriss."

"Hei, Elliana, îmi pare bine!" spun și îi scutur mâna.

Este frumos, foarte frumos. Poartă un tricou alb simpu, o pereche de blugi gri și o jachetă neagră.

După ce directorul ne-a vorbit, ne-am îndreptat spre sălile de curs.

Pe la jumătatea orei ușa se deschide brusc, pe ea intrând 5 băieţi, toți îmbracați în negru, dar ce mi-a atras atenția, a fost ultmul băiat. Părul lui era de un maro închis, buclele împrăștiate pe uneri și ochii, oh ochii ăia verde ca jadul îi dădeau o aură misterioasă, cred că dacă ar putea te-ar sfâșia cu privirea.

"Au sosit vedetele." Spune Chriss, într-o șoaptă. "Pentru binele tău Elliana, stai departe de ei. Te rog!" "Uh, de ce?" întreb, deși cred că știu răspunsul.

"O să afli pe parcurs, doar stai departe."

Bine asta mă cam sperie, mai ales că băiatul cu ochii verzi m-a privit toată ora. Ce e în neregula cu el, zici că-s într-un film de prost gust. După ce toată lumea a ieșit. Dau să ies afară din clasă, dar o mână îmi prinde încheitura.

"Te grăbești, iubito?" o voce răgușită se aude din spatele meu. O respirație caldă se simte pe gâtul meu, ceea ce-mi dă fiori în tot corpul.

"Lasă-mă să trec, idiotule." Spun deja enervată de situație.

"Arțăgoasă, îmi place." Spune cu o tentă de amuzament. Ok, ce e în neregulă cu el?

Îmi trag mâna din a lui şi mă îndrept spre sala de mese unde îl zăresc pe Chriss cu un băiat și alte două fete. Mă îndrept spre ei, sperând că mă vor accepta în grupul lor.

"Buna Chriss, pot sta aici, te rog?" Spun și îmi las capul în jos.

"Sigur Elliana."

  Restul orelor au fost ok, nu l-am mai văzut pe ciudatul ăla, pe care am aflat că-l cheamă Harry.

......

Îmi iau pijamalele mele cu iepurași și ma pregătesc să ma bag la culcare, dar sunt întreruptă de soneria telefonului, semn că am primit un mesaj.

"Hei iubito, frumoasa lenjerie.
                                -H"

Ce naiba, de unde are psihopatul ăla numărul meu?

Hotărăsc să las asta pe mâine dimineață şi fară să-mi dau seama cad într-un somn adânc.






'Corectat'

 THUGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum