2. Vânătăi ascunse

141 20 4
                                    

A doua zi m-am trezit , cu o ușoară durere de cap care nu-mi dădea pace, până cand un strănut și-a făcut apariția printre buzele mele subțiri . Oh grozav asta îmi mai trebuie , o răceală.
După ce m-am schimbat în niște haine comode , am pășit ușor spre bucătărie să o caut pe mama . Dar din câte am observat , nu este acasă . În fine , mi-am luat portofelul apoi telefonul și am pornit spre masină.
...
Primele două ore au fost plictisitoare . Am ieșit din clasă , pornind spre sala de mese , sper să îmi găsesc gașca . Spre fericirea mea părul blond al lui Chriss mi-a
sărit în ochi , el impreună cu Wiz , Lola și Carly , noii mei prieteni , erau  așezati undeva in dreapta săli de mese . Îl zăresc și pe creț , pe care am aflat că il cheama Harry , mă privea cu un zâmbet drăcesc pe față .
O voce pițigăiată mă soate din vraja provocata de ochii crețului.
" Te miști azi , mai vor și altii să își i-a de mâncare" spune aceasta cu o voce îngânfata . Uh una din curvele școlii oh ,ce grozav , apreciați sarcasmul . Si cum spuneam , hainele ei excesiv de strâmte , mulate și nu mai zic de colorate , ieșeau în evidența mai ceva ca ochii superbi ai crețului , stai ce tot zic eu aici , nu sunt superbi.
"Mda cum spui tu " spun cât de calma și sarcastică pot.
" Uite ce e , esti nouă si nu știi cum sunt regulile pe aici , dar scumpete eu sunt șefa " spune aceasta , oh la dracu'a mă cam calca pe nervi , cine se crede ?
" Nu , asculta tu aici , oi fi tu o curvulița , dar niciodata sa nu imi mai spui mie ce să fac , înțeles?" am mârâit deja enervata de situație și am plecat , fulger . Toate privirile erau asupra mea . Uni râdeau , dar mare parte erau socați , doamne ce mă enervau , parcă m-am luat de Lady Gaga . Mă rog m-am așezat lângă Chriss si am ales să ignor privirile celorlalți asupra mea.
Dupa cum mă așteptam Wiz , Chriss, Lola si Carly se uitau la mine ca la o bombă ce era pe cale să explodeze .
"Îți dai seama ce tocmai ai făcut?" intreabă Lola . Ok care-i treaba cu ea.
"Da , i-am aratat parasutei ca nu toata lumea trebiue să
tacă în fața ei , adică pe bune cine se crede?" intreb exasperată.
" Este iubita lui Styles , nimeni cu excepția ta nu a mai îndraznit să se i-a de ea ." Styles cine naiba mai e și ăsta ?
"Hm? Styles fiind?" spun eu .
" Crețul ,"spune ea"el este cel mai popular și de temut tip din școală și nu numai toată Londra se teme de el , este banuit de multe jafuri si trafic de droguri . Stai departe , e periculos."
"Oh" a fost tot ce am reusit să zic . Am observat că tipul e periculos , dar nu mă gândeam că așa periculos. " Eu mă duc să mă pregătesc pentru sport ne vedem." Le spun si ma ridic de la masa.
Nimeni nu era pe hol semn că înca sunt în sala de mese . Îmi i-au hainele si pornesc spre sala de sport , dar nu apuc să fac mai mult de doi pași căci o mână îmi ptinde încheietura , trăgându-ma lângă un piept mare si cald. Parfumul lui mă face să amețesc , dar nu mă plâng miroase divin . Însa vocea mă face să tresar .
" Știi iubito , sunt surprins de curajul tău" spune Harry , căci el este cel ce nu-mi dă pace .
"1 Nu sunt iubita ta și nici nu voi fii și 2 ai venit să-ți aperi iubițica , Styles?"

Încă nu știu de unde am atât tupeu , stiu sigur că o să mă coste . Harry mi-a strans usor mana semn că e încordat. Chiar dacă nu era foarte tare, materialul bluzei tot a ajuns să se lipească de tăieturile de pe antebrațele mele. Am scâncit ușor la contactul materialului cu pielea mea . Harry facănd o fata gen,, Deabia am atins-o ,lume.,,
"Să nu-mi mai spui in viața ta asta." a spus cu dinții închlestați . Ok , asta chiar e ciudat , verdele din ochii lui a început să dispară , fiind acoperit ușor , ușor de un gri , terminând cu negru.
A strâns și mai tare de brațul meu , sângele deja aparând prin materialul bluzei mele . Grozav tocmai azi am hotărât să port și eu alb. Harry se uită nedumerit la mine , îngrijorat aș putea spune , ce tot spun eu aici? Harry îngrijorat , pentru mine? Mda sigur. Am încercat să.mi trag mâna , dar fără succes căci Harry a început să-mi ridice mâneca bluzei, lăsând la vedere rănile provocate de lamă , picături micuțe de sânge scurgandu-se din fiecare.
Fără să mă mai pot controla , am dat drumul lacrimilor să curgă pe obrajii mei.
Nu am mai putut să procesez , deoarece Harry m-a tras într-o îmbratisare . În mod normal l-aș fii împins , dar acum am nevoie de asta . De cineva care să mă strângă la piept. Fără să mai stau pe gânduri , mi-am înfășurat brațele mele micuțe și însangerate în jurul trunchiului lui Harry . E așa mare . Și chiar mă simt în siguranța , simt că nimeni nu mă mai poate lua vreodata de aici .
Când în sfârșit ne-am despărțit de îmbrățișare , Harry sa uitat la mine cu o față tristă .De ce pare așa trist ?
" De ce faci asta Elliana ?" întreabă el calm. Aș fi vrut să-i spun tot , să mă descarc dar tot ce am reușit a fost să suspin . Nu pot să vorbesc despre asta , mai ales cu el. Mama este singura care știe de problemele mele. Evident nu stie că mă tai , nu aș vrea să o supăr și mai tare cu problemele mele.
" Te rog," am spus cu vocea ușor tremuratoare."t-te rog , lasă-mă să plec,Harry." Nu voiam să mai stau lângă el. Mă făcea slabă. Nu înțeleg de ce mă simt așa slabă lânga el .
" Elliana.." vocea lui era mai calmă ca niciodată . " Spune.mi te rog, de ce o faci? " Intreabă iar . Este așa greu , este singura persoana care știe despre asta. Intr-un fel voiam să-i spun , să mă eliberez , dar știu că ar folosi asta , să mă facă de râs . Știu că nu mă prea place .Și asta ridică semne de întrebare , de ce pare așa îngrijorat? Jur că nu-l înteleg.
" Nu pot Harry , e complicat , nu vreau să ajung victima scolii , face parte din trecut. Te rog , lasă-mă să ies. " De ce sunt așa vulnerabilă ? Știam că nu e doar asta , îmi este prea teama , sa-mi amintesc acea seară.
" Elliana , nu as face asa ceva , nu te-aș face să suferii și mai tare, nu intenționat. Știu că se spun multe , dar nu toate sunt adevarate ." spune. De ce e așa serios , și îngrijorat , m-a știe de doar două zile .
"Vino cu mine , te rog!" spune iar . Ce..nu gândește , avem ore . Tocmai mi-am dat seama că eram într-o debara .
"N-nu pot , Harry avem ore." Nu orele erau problema , ci faptul că vrea să plec cu el.

" Iți este frică de mine , Elliana?" Întrebarea lui m-a luat prin surprindere. Oare îmi era fică de el? Dar cui nu i-ar fii are o reputație nu tocmai frumoasa.
"D-da." spun . In secunsa urmatoare pumnul lui face contact cu suprafața rigidă a peretelui, am început să plâng și să tremur mult mai tare. La ce se astepta ?
" La dracu' cu tine Elliana , voiam doar să te ajut." spune mai mult țipând . Ok deci băiatul ăsta e asa sucit.
" La dracu' cu tine , Harry , nu am nevoie de ajutorul nimanui, nu vreau mila ta!" spun nervoasă și tristă în acelaș timp . Simt că pot să-i spun orice , dar nu pot, nu vreau să ajung batjocora scolii .
" Să nu mai spui niciodata asta Elliana!" Ce e in neregula cu el .
" Să ce Styles ? " Doamne ce idiot.
"Taci!" Spune mai tare decat trebuia."Haide !" spune și întinde mâna . Nu vreau să mă duc cu el.
Mă uit la el si el la mine . Fața lui se apropie din ce în ce mai tare de a mea. Sper că nu vrea ce cred eu. Acum buzele lui erau la câțiva centrimeti de ale mele . Respirația lui mentolat lovindu-se de fața mea . Nici nu am apucat să mai protestestez prea mult deoarece buzele lui s-au presat de ale mele , mâinele pozitionandu-le pe șoldurile mele. Limba lui încerca să-și facă drum in gura mea , văzând că nu reușește , mi-a mușcat usor buza de jos eu deschizând gura în semn de durere , așa a prins momentul . Limba lui o cauta disperată pe a mea , ele ducand un război tăcut și pasional.
"Imi pare rau ." Spune , rupându-se de sarut , ieșind din cameră , lasandu-mă mai nedumerită ca niciodata.
La dracu' cu el , nu o să-i cad în plasa dacă asta crede , nu vreau să fiu urmatoarea lui captură .
Am ieșit și eu într-un final din debara. Mă îndreptam spre sala de clasa , când ceva mi-a atras atenția . Harry , cu parașuta aia de mai devreme si ghiciti ce , se sărutau la dracu cu ei , la dracu' cu el , mai devreme se săruta cu mine , primul meu sărut de altfel , îl urăsc , îl urăsc , îl urăscccc . Dar nici nu știu de ce-mi pasă așa tare , nu suntem împreuna și eu nici măcar nu-l plac. Mi-am întors capul și mi-am continuat drumul.
...
Restul orelor au fost liniștite . Harry nu m-a mai deranjat . Am aflat ca mama , a fost să-și caute un job . Ma bucur , deși înca mai avem bani in cont , e bun un job în caz de orice.

Îmi mut privirea de la cartea mea , la ceas . E 01:45 oh draci mâine am școala . Am strâns lucrurile împrastuate de prin cameră și m-am băgat la somn , încercand să uit ce s-a ntamplat .

HARRY P.O.V

Am plecat de acolo plin de draci.
E așa , a dracului de enervantă.

Sunt așa nervos că aș putea exploda. Nici nu știu de ce am fost așa "drăguț" cu ea , doar că atunci când am văzut tăietutile alea mi-am adus amint de sora mea. Așa a murit .
Fata asta mă disperă o cunosc de două zile și deja mă înebunește. O vreau asta e clar și o s-o am cu orice preț.
Astăzi când am sărutato m-am simțit cu adevarat bărbat , simplul fapt că ea nu știa ce să facă și puteam prelua controlul , ma înebunea . Nu ca toate curvele , ea era pură asta mă atrage la ea , pot paria că e virgină , dupa felul în care tremură când o ating . O s-o fac sa se simtă femeie , o să fie a mea .
A da și faptul că s-a luat de Melanie m-a atras , de obicei fetele nu se i-a de ea , de frica ei dar și a mea.
Oh la dracu' e 01:45 , în câteva ore am un transport important și eu mă gandesc la viitoarea mea "fată".
Las asta pe mai târziu , trebuie să ajung la Dom pentru ultimele retușuri la plan .
...

*********
Capitolul 2 , cum e? Vreau să știu dacă să mai continui sau nu.
Sorry pentru eventualele greșeli . ♡♔♜☆♀

 THUGUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum