Cine a fost in Londra macar odata si a avut norocul sa se afle acolo chiar in perioada sarbatoriilor de iarna stie ca nu exista oras in Europa care sa fie invaluit in magia Craciunului asemenea Londrei. Aglomeratia obisnuita , aceeasi oameni fugind pe straziile aglomerate cu bratele pline de cadouri. Lumini colorate lumineaza straziile. Fulgi de nea uriasi cad acoperind trotoarele cu o patura stralucitoare de nea. Un Mos Craciun face reclama la reduceriile de sarbatori de la un magazin de jucarii de peste drum. Ar lua o vesnicie sa povestesc tot ce se intampla pe straziile Londrei in aceasta perioada, pot sa spun ca era magic! Si totusi imi indrept atentie spre o anume strada , o strada celebra , cea mai aglomerata strada din intreaga Europa , Oxford Street unde in multimea de oameni grabiti sa cumpere ultimele lucruri din vitrinile luminate se pierdea o fata, o fata inalta , satena , imbracata intr-un pardesiu gri . Nu iesea cu nimic in evidenta , am putea sa spunem ca de la departare era o alta tanara in cautare de cadouri in ultimul moment. Hai sa aruncam o privire mai de aproape! Are lacrimi pe obraz si privita mai cu atentie poti vedea ca are cearcane si ochii ei sunt rosii. Oamenii trec pe langa ea si ii arunca priviri lungi . Nu e curiozitate! Nu e nici prima fata care merge pe straziile Londrei plangand, daca fata ei nu ar fi fost pe ziarele din tara probabil ar fi fost ignorata . Poate ca v-ati dat deja seama ca era vorba probabil de-o despartire! Si nu de orice despartire! Aruncand o privirile pe ziarele aranzate pe o taraba din apropiere un singur titlu straluceste de pe toate revistele : "Harry Styles se desparte de Andrea pentru cantareata country Taylor Swift". Poate ca v-ati dat seama cine e fata care plange . Nu e nimeni alta decat Andrea. Tocmai l-a vazut pe Harry pentru ultima oara .
Au trecut 15 ani , pe aceasi strada tot in aceeasi perioada se plimba o fata care are in jur de 14 ani .Seamana bine cu fata cu pardesiu gri. Are parul saten putin ondulat lasat dezordonat pe spate . Ochii ei verzi sunt rosii, si ea plange. Se asaza pe o banca in fata unei vitrine. La cativa metri distanta un barbat inalt cu parul cret ascuns sub o caciula pare sa fuga in directia fetei :
- Louise! striga acesta si fata isi intoarce capul , aratandu-si fata plina de lacrimi. Barbatul se aseaza langa ea. Pune o mana pe umarul fetei dar aceasta ii indeparteaza mana .Barbatul poate fi usor recunoscut, este Harry Styles. Isi drege glasul :
-Louise, va fii bine. Totul e din vina mea! Iti promit ca amandoi se vor face bine. Jawaad e deja gata sa iasa din spital , doctorii au spus ca e bine. Cat despre mama ta ..o liniste profunda se lasa , pe fata lui incep sa curga lacrimi mari . Va fi bine! spune acesta soptit. Fata il priveste serioasa ,si dupa un minut de tacere il imbratiseaza.
Poate ca sunteti confuzi .Poate ca vreti sa aflati ce s-a intamplat in aceea dupa-amiaza cand Jawaad ,Andrea si Harry au fost urmariti de papparazi. E imposibil sa mergi cu viteza prin Londra dar papparazi se pare ca nu au realizat pericolul depasind viteza legala , masina unuia dintre ei a derapat pe zapada si a lovit masina lui Harry. In urma accidentului Andrea este in coma de doua zile iar Jawaad s-a ales cu un picior rupt.
In camera de spital e linsite . Sunetul aparatelor se aud in surdine.Jawaad plange si el tinand in mana mana inca calda a mamei lui. Doctorii l-au asigurat ca va fii bine. Dar Jawaad e prea speriat sa se gandeasca la ceva acum. Ura lui pentru tatal lui a crescut. Isi deschide jurnalul si scrie mare pe urmatoarea pagina "Daca nu ar fi fost el nu s-ar fi intamplat asta" .