Cand trecutul ne afecteaza prezentul

335 20 20
                                    

*******Andrea's pov* ****

Louise era la repetitii iar Jawaad era la antranemente. Stateam pe canapea uitandu-ma la un film cand am fost intrerupta de soneria de la usa. Sunt imbracata in pijamale dar nu m-am sfiit cand am deschis usa. Probabil e  postasul . Cand ce sa vezi? La usa se afla o fata de varsta mea , o bruneta inalta ,foarte machiata . Mi-a sarit in brate imbratisandu-ma :

- Andreaa! Ce mai faci? Arati minunat! mi-a spus aceasta dandu-mi drumul din imbratisare. O privesc confuza...Nu stiu cine e...Sunt Sierra! Brusc memoria mi-a revnit. E Sierra , prietena mea din adolescenta. Au trecut 16 ani de cand nu ne-am vazut.

- Sierra! am simtit nevoia sa o imbratisez. . O chem in casa. Si incet incet aflu ca locuieste in Londra, si pentru ca apartamentul ei e in reparatii si-a permis sa ma viziteze , am lasat-o sa locuiasca cu noi . In timp ce stateam pe canapea ,mi-am dat seama ca tocmai ii povestisem tot ce se intamplase in ultimul timp la fel cum faceam atunci cand eram mici .Brusc ma simt minunat, e incredibil sa stii ca e cineva acolo sa te asculte.Ne-am dus sa pregatim masa , nu prea mai aveam mancare in frigider asa ca m-am decis sa plec sa ii iau pe copii acasa si sa merg la cumparaturi in timp ce Sierra va face un dus .

*******Sierra's pov*******

I-am trimis lui Harry un mesaj si m-am intins pe pat. Are o casa draguta! Ca deobicei micuta Andrea reuseste ce vrea . E ingrozotor sa fii in umbra cuiva toata viata , asa cum am fost eu in umbra ei. Am fost indragostita de Harry , datorita mie s-au cunoscut in acea zii oribila de toamna ploioasa. Am fost prietena ei , am incercat sa le distrug relatia , dar a fost imposibil. Pana ce a intervenit un lucru la care nu ma asteptam , Harry a devenit celebru si relatia lor copilaroasa s-a distrus incet-incet. Nu era atat de puternica pe cat credeau ei! Am facut tot posibilul sa o indepartez de el , incet-incet eu si Harry am devenit din ce in ce mai apropiati ca sa aflu acum ca au copii impreuna . A tinut totul secret ,ca sa se intoarca acum , ea si copii ei o sa imi distruga toata planurile care le-am facut pentru mine si Harry....O sa o distrug! Si o sa fac asta cu orice pret! Am explorat toata casa. Acum ma aflu in pod si scotocesc in niste cutii. Niste scrisori vechi si poze au cazut din fundul cutiei. Stiam eu! Poze vechi cu ea si Harry si scrisori siropoase , exact ce imi trebuia. Faima le-a distrus relatia odata , acum o sa le scoata la iveala secretele. Sunt jurnalista la o revista mondena , un singur mail trimis sefei mele si scrisoriile , pozele si toata faza cu copii a iesit la iveala incet-icet. I-am lasat Andreei un mesaj ca plec la parintii mei si am plecat din casa unde la poarta se aflau deja un grup imens de papparazi . 15 ani de liniste au fost dusi pe apa sambetei! Un zambet vinovat mi-a scapat in timp ce imi scoteam masina pe poarta. Toti anii in care a primit ce a vrut , m-am razbunat pentru tot.

*********Jawaad's Pov******

O astept pe mama sa vina sa ma ia cand deodata zaresc un tip inalt cu o gluga pe cap si ochelari de soare . Se apropie de mine. Isi da gluga si ochelarii jos si imi zambeste. Oh Nu sper ca nu e cine cred eu ca e!

- Jawaad? ma intreaba. Are o voce groasa dar oarecum placuta.

-Tata? il intreb incercand sa imi stapanesc emotiile . Stiu ca sunt un tip , si stiu ca imi urasc tatal dar totusi e prima oara cand il intalnesc dupa atatia ani.

Imi zambeste si deschide gura sa imi spuna ceva dar este intrerupt de mama care se apropie rapid :

- Jawaad James Styles , in masina acum! ma indrept incet spre masina ne luandu-mi ochii de la mama care sta in fata lui Harry privindu-l in ochi.  El isi lasa privirea in jos . Nu pare foarte fericit . :

-De ce ai facut asta? o intreaba calm dar cu o doza de iritare in voce

Mama isi sterge o lacrima care i-a aparut pe obraz si sopteste ragusit:

-E cel mai bine asa! vocea ei suna  atat de grav in linistea parcarii goale. Parca au trecut ore cand deodata s-a auzit un zgomot ciudat de masini care se apropie si tot locul a fost impanzit de fotografi . Ultimul lucru pe care l-am vazut inainte sa fiu orbit de blitzurile puternice a fost faptul ca tata a luat-o pe mama de mana si s-au indreptat spre masina care la scurt timp a iesit in viteza din parcare in timp ce stateam naucit , in spate , lipit de bancheta.

Old Secrets ( Harry Styles fan-fic)Where stories live. Discover now