Carrie-Ann je uzdahnula po tisućuti put u zadnjih sat vremena. Kao i obično čekala je Joela.
Obećao joj je da će imati lijepu i romantičnu večeru samo njih dvoje. Čak je i rezervirao stol u restoranu što inače ne radi, to joj je dalo lažnu nadu, ovaj put je povjerovala da će možda, samo možda biti drugačije i da će se pojaviti.
Ali nije.
Carrie-Ann pozvala je njegov kontakt ponovo po pedeseti put ali nije se javio. Mogla je osjetiti poglede stranaca , konobari i konobarice rugali su joj se, te pitanje svakog prolaznika bilo je.
Zašto Carrie-Ann Lockhart sjedi sama u La Coquefur?
Zato što je njezin dečko kreten , eto zašto. Uzdahnula je i nasipala si vino, stavljala bi to sve na račun Joelove kreditne kartice. Iako je vrijedila više nego što je mogla brojati svejedno je to stavljala na njegov račun.
Jebeš njega. Mislila je popivši vino. Jebeš. Njega.
.........
" Koliko ćeš mu puta dopustit da ti to napravi?" Natalie, najbolja prijateljica, šminkerica i frizerka od Carrie-Ann ju je prokritizirala. Mogla si je priuštiti više ljudi da radi taj posao ali je vjerovala Natailiei stoga ju je plaćala duplo.
"Neznam, Nat." Carrie-Ann je uzdahnula dok je gledala Natalie u ogledalo kako joj šprica kosu s sprejem.
Carrie-Ann danas je imala sastanak sa važnim ljudima koji joj nisu bili važni, nije bila pretjerano uključena u sastanak , njezin menader i asistent su bili, ona je išla samo da ju vide.
Vidite, biti Lockhart je značilo da možete raditi šta želite i to nije bila izlika, to je bila realnost. Biti Lockhart je isto kao biti Hilton, ili Kardashian ili Beckham. Tako se rodiš. Mediji su opsjednuti tobom. Prate svaki tvoj korak.
Quentin i Amerie Lockhart su bili i još su ikone Hollywooda. Nemožete otići nigdje u svijetu a da ne naiđete na nekoga ko ih zna barem iz nekog filma.
Oni su bili žive legende.
Dolaziti iz Lockhart obitelji odmah vam daje slobodan prolaz u zvijezdu, svijet je tvoja odskočna daska, mogao si postati bilo tko samo zbog svog imena. Za neke to možda zvuči idealno no za Carrie-Ann to je bila kletva.
Nikad neće biti veterinar ili doktor, mora biti ono što se očekuje od nje. Mora biti ili model ili glumica, nešto što nosi ime obitelji. I iako ju roditelji nisu nikada prisiljavali i stavljali pritisak na nju, uvijek su joj govorili da bude ono što želi, ali pritisak je uvijek bio tu.
Nikada neće biti normalna.
Kako bi i mogla bit kada je cijeli život drugačije? Išla je na filmske premjere sa roditeljima od onog trenutka od kad je znala hodati, i čitala je u novinama o sebi cijeli život.
Biti Lockhart omogućuje ti sve osim biti normalan.
Amy, njezina mlađa sestra (za godinu), je obožavala imati to prezime. Iskorištavala je to. To je bilo nešto što je Carrie-Ann imala prilike svjedočiti i previše puta;
" Šta ne znaš da sam Lockhart?"
" Niste li vidjeli neki od filmova mojih roditelja?"
"Oprostite, jeste li očekivali da ja platim to ? Ja sam Lockhart."
To je istinski Carrie-Ann stvaralo zgorčenom da znaš da možeš dobit što hoćeš samo zbog prezimena. Neće moći postati slobodna ili postati svoja osoba, ostat će sa oznakom cijeli život.
Amy u drugu ruku, nije razumjela zašto je Carrie-Ann to mrzila. "Šta je tu za mrzit?" Amy je jednom upitala. " Dobiješ što hoćeš kada hoćeš, mogla bi stavit sliku s opisom <stvarno želim ovo> i dodila bi na tisuće istog dana, tko ne želi to?" Amy se nasmijala.