Carrie-Ann je bila gotova sa svime. Sa obitelji, dečkom, slavom, bogatstvom.
Sa svime.
Jedina stvar koju je znala je biti spontana. Isprobala je skoro sve boje na kosi, probala je različite stilove oblačenja i nikada nije bila ona koja će pratiti većiu.
Za Carrie-Ann biti spontana je bila jedina stvar zbog koje se osjećala slobodno, mogla je napraviti nešto i iako bi se ludi rugali i nabacivali kometnare, nije brinula jer je to bilo njezin stil.
Zato je danas Carrie-Ann stajala na aerodromu sa koferima i putovnicom. Mogla je osjetiti kako joj mobitel vibrira sa porukama i pozivima od svih, ali ignorirala ih je, bolilo ju je briga.
Carrie-Ann je bila progurana kroz aerodrom od strane zaštitara i čuvara, paparaci su bili ludi pitali su je milijun pitanja cijelo vrijeme.
Uzela je privatan dio gdje je morala rezervirat kartu, no pitanje je bilo; gdje je išla?
Pogledavši na raspored letova postala je bojažljiva koje će to mjesto odabrati.
Bila je spremna reći da je bila spremna kada je čula da je njeno ime bilo pozvano. Okrenula se i vidjela je Harryja Stylesa kako je hodao i istu prostoriju u kojoj je ona isto tako okružen zaštitarima.
"Lijepo je vidjeti te tu." Nasimjesio se držeči ruke prema njoj kako ga je ona zagrlila. "Ideš negdje?"
" Nee, samo volim stajat na aerodromu." Rekla je sarkastično ali sa smiješkom.
Harry se nasmijo na njezin smisao za humor,te se odmah opustio. Vidio ju je jos kad je bio dalko i bio je nervozan da joj priđe, ali ti leptirići su otišli iste sekunde kada se našalila. " Mislim da sam očekivao da će to doć, negdje lijepo.?"
"Ne nigdje ustvarri." Rekla je. "Nigdje još, moram se odlučit."
"Samo si se pojavila ovdje da da odeš negdje?"
Carrie-Ann je slegnula ramenima grizući usnicu. "Više manje da."
Harry je kimnuo glavom spontano. Tko je ova gura? " Što kažeš na London?" Predložio je.
"Šta sa njim?"
"Jesi bila tamo?"
" Da, zbog fashion weeka. To mi ne uzima pažnju toliko....Želim nešto novo."
"Što kažeš na Hampshire?"
Carrie-Ann je podigla obrvu znatiželjna. "Gdje?"
"Ja... Ja imam kuću u Hampshireu, ako želiš... Možeš otići tamo sanom i ostati u mojoj kući?"
"Ne želim ići negdje gdje sam uljez, ne znamo se ni toko dobro..."
Nasmijao se. " I to je ok, ponuda je na stolu, ako želiš vidjeti nešto novo to je to. Plus novinari te neće naći tamo."
Carrie-Ann je razmislila o tome par minuta dok je Harry pričao sa niskom ženom u uniformi.
Bi li to bilo ludo ako ode tamo? Što bi njeni roditelji mislili?
Ne bi se pretjerano brinuli, njezina mama bih vjerojatno proslavila zbog činjenice da se njezina kćer napokon druži sa nekim poznatim , a njezin bi tata vjerojatno pitao dali je Harry ikada razgovarao o glumi.
Njezina bi sestra poludjela.
Ali šta bi Joel mislio? Ona bi poludjela da on ode i odleti kod druge cure u kuću.
Ali Joel ne treba znat, zar ne?? Plus to je skroz nevino. Carrie- Ann i Harry nisu čak ni prijatelji , oni su samo dvoje ljudi koji su se upoznali jednom.
I baš zato ne bi trebala ići. Carrie-Anns anđeo na ramenu joj je govorio da rezervira kartu za Milano ili New York ili tako nešto.
Ali vrag sa druge strane se smijao i gurao anđela. Zašto ne bi otišla u Englesku?Pitao je vrag.
Da, zašto nebi?
"Dobro" Carrie-Ann je izdahnula te se okrenula gledajući u Harryja. "Ići ću sa tobom."
"Stvarno?"
Harry se nasmijao. " Imam privatni avion tako da ne brini o nićemu sve je riješeno."
Carrie-Ann je pratila njega i njegve žaštitare da joj provjere putovnicu. "Savršeno."