In cautarea tatalui meu varcolac 2

29 4 0
                                    

 Sofia: Hm... Intr-o excursie cu scoala.

Mama: Asa dintr-o data? De ce nu mi-ati spus inainte?

Perspectiva mamei:

-Cred ca copiii ascund ceva, trebuie sa aflu.

Mama i-a urmarit pana la poarta. Nimic suspect, a venit autobuzul scolii si i-au luat. Mama a renuntat.

Sofia: Nu pot sa cred ca a muscat momeala!

George: Nici eu!

Dupa o ora de mers cu autobuzul George si-a deschis jurnalul:

"Draga jurnalule, este un drum foarte lung am ajuns la prima destinatie. O sa ne dureze luni intregi ca sa ne dam seama daca este aici sau nu. Eu nu o sa renunt. Nici chiar daca o sa mor. Cand o sa mor sfasiat de durerile cautatului tatalui meu, o sa ma trezesc. Cand o sa mor impuscat de dusmanii tatalui meu o sa ma ridic si o sa rezist gloantelor pe care le apar de sora mea."

Sofia: Nu avem timp de scris in jurnale. Trebuie sa cautam cat mai multe indicii.

George: Bine, bine... Aduti aminte ce spun acum: Cand o sa mor sfasiat de dureri, sa citesti asta, pana atunci nu.

Sofia: Bine.

Au ajuns la destinatie... Mexic.

Sofia: Ei bine, am ajuns!

George: Da, asa e! Deci... De unde incepem?

Sofia: Pai... Poate... Nu stiu... George, tu esti baiat la fel ca tata, tu ce ai face in locul lui?

George: Nu stiu. Hai sa ne ducem la magazinul de acolo si sa vedem cie e seriful de aici.

Vanzatoare: Lo que puede ayudar a los niños? (Cu ce va pot ajuta copii?)

Sofia: Cuál es el nombre de sheriff en la ciudad? (Care este numele serifului din oras?)

George: Sofia, stii spaniola? -soptindu-i la ureche-

Sofia: Da, de asta ma uit la serialele spaniole...

George: Trebuie sa ma uit si eu de acum...

Vanzatoarea le-a spus numele serifului.

Sofia: Gracias! (Multumesc!)

George: De ce nu ai intrebat si unde este seriful?

In cautarea tatalui meu varcolacWhere stories live. Discover now