Dziękuję za nominację TheQueenOfMagic . Z chęcią odpowiem na twoje pytania

1. Jak by wyglądał twój wymarzony dom?

Mój wymarzony dom to taki, który miałby basen i duży ogród. Gdzie mogłabym się spotykać z przyjaciółmi nie prosząc o pozwolenie na wyjście z domu.

2. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?

Czerpię z czytania książek i swojego otoczenia. Czyli z reakcji przyjaciół, rodziny i znajomych. Ale na razie nie wychodzi mi pisanie za bardzo. :-)

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Chciałabym zostać albo nauczycielką albo pisarką. Ale prawdopodobnie zostanę księgową. :-)

4. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

W przyszłości chciałabym mieszkać w małej miejscowości gdzie będę miała spokój i upragnioną wolność.

5. Czy myślałaś nad wyjazdem na stałe za granicę? Dlaczego?

Tak myślałam o takim wyjeździe. Chciałabym wyjechać albo do Londynu albo do Niemiec albo do Hiszpanii. Czemu? Po pierwsze nie ma tutaj pracy. Po drugie byłabym z dala od mojej rodziny. A po trzecie i ostatnie są to miejsca, w których czułam się najlepiej. Po prostu kocham te kraje. :-) ;-)

Ale na razie nie mam podstaw aby wyjechać. W Polsce mam wielu przyjaciół i znajomych, za którymi bym bardzo tęskniła.

6. Czy przywiązujesz dużą wagę do swojego wyglądu? Do czego najbardziej?

Nie przywiązuję dużej wagi do swojego wyglądu. Lecz kiedy już przywiązuję to najbardziej do swojego stroju i uczesania.

7. Cenisz sobie naturalność?

Tak, i to bardzo. Gdyż nie lubię ludzi dwulicowych. Tacy ludzie mnie denerwują i irytują. Ale niestety na naszym świecie przeważnie SA ludzie dwulicowi a nie wiele jest ludzi naturalnych.

8. Opisz swój charakter?

Hmm..... Mój charakter wygląda tak: Przyjazna, miła, koleżeńska, wrażliwa, odważna, pomocna, sprawiedliwa. I chyba tyle o mnie. :-)

9. Masz jakiś nałóg? Jeśli tak to jaki?

Jeśli czytanie na okrągło książek można nazwać nałogiem to tak mam. Jestem książkoholiczką. W ciągu jednego tygodnia mogę przeczytać ok. 154 książek. :-) :-D ;-)

10. I na koniec : Gdzie mieszkasz?

Mieszkam w małej miejscowości

Moje pytania:

1. Jak masz na imię?

2. Gdzie mieszkasz?

3. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?

4. Cze masz zwierzątka w domu?

5. Cz masz rodzeństwo?

6. Masz jakiś nałóg? Jeśli tak to jaki?

7. Jakie książki lubisz czytać?

8. Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej?

9. Jaki jest twój ulubiony Aktor/Aktorka?

10. Jaki jest twój ulubiony Pisarz/Pisarka?

11. Jakie cechy charakteru Ciebie najlepiej opisują?

12. Co chciałabyś robić w przyszłości?

13. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?

14. Czy myślałaś nad wyjazdem na stałe za granicę? Dlaczego?

Nominuję:

TheQueenOfMagicTheQueenOfMagic

Bandit928

001SnowFlake

AgataHP

RozaXD

damonkai19

MalinowAlusia

alicemary019

XTeamLeoX

MagicznaDalia

mmmandarynka

CzarnyKruk

krystian123098

any_onee

sciecha

zuzola33

NikitaAdika

adventureismydrug

White_Rose_Queen

Lavender_Potter

lamalive01

PS.: Jest trochę dużo tych pytań ale Dla mnie nie musicie na wszystkie odpowiadać. :-)

LBA i inne nominacjeWhere stories live. Discover now