Dziękuję za nominację any_onee.
1. Jaką masz najgorszą wadę?
Najgorszą wadą jest chyba to iż jestem bardzo pamietliwa i większość rzeczy mnie denerwuje i wkurza.
2. Najwieksza zaleta?
Hmmm........ Chyba moją największą zaletą jest koleżeńskość i pomocna dłoń.
3. Jak trafiłaś na Wattpada?
Na Wattpada trafiłam przypadkiem, gdyż pewnego dnia ktoś na Facebooku wrzucił swoją opowieść na temat który mnie interesuje. Wiec go kliknąłem i znalazłam się tu. I aby móc komentować i głosować musiałam się zarejestrować.
4. Skąd pomyśl na pisanie? Wiążesz z pisaniem swoją przyszłość?
Kocham czytać. Dlatego przez kilka tygodni od zarejestrowania się tutaj tylko czytałam różne opowiadanie. Ale pewnego dnia chciałam się przekonać czy gdybym coś napisała to czy miałabym jakiś czytelników. I tak zaczęłam pisać swoje pierwsze opowiadanie.
Chciałabym ale jest to na razie tylko hobby.5. Jakie masz podejście do tzw. hejterów?
Hmm...... Mam do nich mieszane uczucia. Gdyż z jednej strony tacy ludzie mnie irytują i wkurzają. Natomiast z drugiej ich ignorują bo każdy człowiek ma własne zdanie i może się nim posługiwać jak chce. Dla tego nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie. :-)
Nominuję:
Pytania:
1. Jaką jest twoja najgorsza wada?
2. Najlepsza zaleta?
3. Jak trafiłaś na Wattpada?
4. Skąd pomysł na pisanie? Wiążesz z tym swoją przyszłość?
5. Jakie masz podejście do tzw. hejterów?
6. Ulubiony przedmiot szkolny?
7. Znienawidzony przedmiot?I to tyle o mnie i ode mnie.
YOU ARE READING
LBA i inne nominacje
RandomTo jest książka, która zawiera wszystkie moje nominacje. Piszę ją aby nie zaśmiecać mych innych opowiadań. Okładka zrobiona przez: @MrsBlack_Lupin