O seara nebuna

15 3 2
                                    

Adeline cred ca mai bause vreo 2 pahare inaintr pentru ca atunci cand vroia sa toarne sampania in pahar dadea pe langa...adica mult me langa. Dar mai mare distractia. In timp ce eram toti in transa dintre treaz-beat ce alt ceva sa jucam? Adevar si provocare, ma rog, mai mult provocare. Nu am apucat sa ne jucam foarte mult ca Adeline a adormit. *asta s-a intamplat la 1 dimineata* la fel si Dean. Deci am ramas doar eu cu Aiden.
- Hei! Hai pe acoperis! zice Aiden
- Pe acoperis?! Si cum ar trebui sa urcam acolo?
- Pai nu stiu, ma gandeam la niste aripi..stii... Dar pe geam ar fi cel mai bine.
- Hahaha,foarte amuzant.
-Haide * incepe sa rada*
Normal ca eu a trebuit sa fiu prima pentru ca nu aveam forta in brate nici cat un pui de pasare. Aiden ma impingea in picioare
- Ok am reusit sa ma agat de ceva! Spun eu tragandu-mi sufletul
- Ok. Randul meu
El a urcat intr-o clipita
- Ok,pai, si de ce ne-am urcat aici? Si intrebarea adevarata cum coboram de aici?
- Nu-ti fa griji de coborare. Exista pompieri. Si lasa asta. Relaxeazate uitate la stele.
-* incep sa rad* Da, ai dreptate, este foarte frumos.
Am simtit cu o mana trece prin spatele meu, in acelas timp sprijinindu-se.*zambesc*
-Uite,o stea cazatoare. Pune-ti o dorinta.
- Hai, amandoi in acelasi timp.
######moment de liniste######
- Gata! *am spus amandoi odata*
-Wow..
- Da, wow..
#### din nou moment de liniste####
Imi era frica sa nu se intample acum, primul meu sarut...
- Sunt obosita,cred ca ar trebui sa dormi si tu.. Stii maine avem scoala..
- Da,..ai dreptate.
Am coborat cu chiu cu vai si m-am dus sa o vad pe Adeline. Am invelito si m-am dus acasa. Nu vroiam sa o las singura. Dar parea putin ciudat caci stam fata in fata.. Deci da..
- Noapte buna! Sa ai grija de Adde
- Stai linistita! Noapte buna!
* a doua zi de dimineata*
M-au trezit bataile agresive ale Adelinei in usa.
- M-ai lasat cu 2 tipi,singura?!
- Nu ti se intampla nimic. Oricum ce naiba iti puteau face?
- Mda.. Ai dreptate * incepe sa rada*
- Stai pe canapea. Merg sa ma pregatesc.
- No problem,atata timp cat ai Tv..
* incep sa rad*
M-am spalat pe fata si dinti si m-am imbracat.
- Ok, haide!
Intre timp am dat si de Aiden si Dean.
Ajunsi la scoala vad o fata putin dezorientata. Cred ca este noua. Merg sa fac cunostinta cu ea.
- Buna! Noua prin liceul nostru de nebuni?
- *incepe sa rada* Da, trebuie sa ajung la sala 15.
- Te duc eu cand se suna. Apropo eu sunt Anne
- Ethel. * zambeste*
- Pai hai sa iti fac cunostinta cu cativa prieteni.
- Ok. Merci.
O sa mai postez in seara asta pe la 7 sau nush.. Ma rog, o sa postez astazi deci.. Yeey :)))

The Girl Of ShadowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum