Narathor point of view
A doua zi Jennifer se trezi aproape de pranz .Iesi de sub pilota mototolita si isi trase pe ea niste blugi negri stamti si un maiou alb.Apoi deschise usa cu grija .
Tacere
Cobori pe varful picioarelor la bucatarie ,unde soarele se revarsa prin ferestrele mari pe blatul de lemn curat.Cineva ii pregatise micul dejun:avea niste paine si unt ,care se topea.O ceasa statea langa ceainic ,cu un pic de ceai pregatit .
In ciuda a tot ce se intamplase noaptea trecuta,chiar ii era foame.Taie o felie de paine si o baga in prajitor.Deschise radioul ca sa umple tacerea ,dar un moment mai tarziu il inchise la loc.
Manca repede ,gandinduse la fata directorului Rick cand va vedea capodopera facuta de ea.Doar cand termina observa biletul lipit de usa frigiderului.,,Jenn
Ne intoarcem dupa-amiaza!NU iesi din casa!!!Esti PEDEPSITA!!!-T
Instinctiv ,intinse mana dupa telefon ca sa-l sune pe Jason,prietenul ei cel mai bun,care ii fusese complice la vandalizarea de ieri noapte,dar telefonul ne era la locul lui obisnuit de langa prajitor.
Se rezema de blatul de lemn si incepu sa bata cu unghiile in el,ascultand cu atentie ticaitul constant al ceasului cu (,)cadran gros de pe perete .
-Bun!isi indrepta spatele si batu cu palma blatul de pin.Dracu sa-l ia!
Urca fugind in camera ei si trase sertarul de sus al biroului ca sa-si ia laptopul.
Sertarul era gol.
Jennifer ramase nemiscata ,chibzuind la semnificatia absentei lui.Umerii ii cazura putin,in timp ce mai blestema nervoasa de cateva ori in barba .- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Parintii ei se intorsesera abia catre seara.Ea ii asteptase cu nerabdare,dar cand ajunsera in cele din urma acasa adopta o atitudine de lipsa totala de interes ,ghemuindu-se in fotoliul marede piele si uitandu-se la televizor cu sonorul inchis .
Mama ,care defapt era mama ei vitrega si care s-a casatorit cu tatal ei in urma mortii mamei sale ,isi lasa geanta la locul obisnuit ,pe masuta joasa din hol,si il urma pe tata in bucatarie ca sa-l ajute sa pregateasca cina.Prin usa deschisa ,Jennifer o vazu punand o clipa mana linistitoare pe umarul lui ,apoi ducandu-se spre frigider sa ia laptele.
''Nu-I a buna''
Cateva minute mai tarziu ,stateau asezati unul langa altul pe canapeaua bleumarin din fata ei.Parul tatalui ei era acum frumos pieptanat,dar sub ochi I se intinsesera cearcane .Chipul sau era calm ,dar buzele is e stransesera intr-o linie aspra.
-Jennifer..incepu el,apoi se opri.
Isi freca ochii obosit.
Mama prelua controlul.
-Am discutat despre ce am putea face ca sa te ajutam.
,,La dracu!!"
Jennifer se juca (,) cu degetele emotionata.
-E clar ca nu esti incantata de scoala asta.
Rosti cuvintele clar si incet.Ochii lui Jennifer se plimbau de la unul la altul .
-Acum ,dupa ce ai patruns inauntru,ai dat foc dosarului tau si ai scris cu vopsea ,,Rick e o groaza" pe usa domnului director Rick , nu e de mirare ca nici cei de la scoala nu sunt prea incantati de tine .
Jennifer isi rontaI pielita de la degetul mic si isi stapani cu greu dorinta de a rade nervos.Un chicotit nu ar ajuta-o deloc acum .
-Asta este cea dea treia scoala care ne cere ,de altfel foarte politicos ,sa te transferam in alta parte.Ne-am saturat sa primim scrisori politicoase de la scoli.
Tatal se apleca in fata si o privi pe Jennifer in ochi pentru prima oara de cand o luase de la sectie
-Inteleg ca vrei sa te exprimi prin gesturi,nu prin cuvinte,Jennifer .!Inteleg ca asa ai decis sa reactionezi la tot ceea ce s-a intamplat cu fratele tau ,dar m-am saturat.Ne-am saturat de comportamentul tau de copil razvlatit.Grafitti ,chiul ,vandalism...Destul!!Ai demonstrat tot ce vroiai sa demonstrezi.
Jennifer deschise gura sa se apere ,dar mama ei ii arunca o privire amenintatoare ,asa ca renunta pentru moment la idee
-Am decis sa te trimitem la o alta scoala.In afara Londrei.Departe de prietenii tai.rosti cuvantul ,,prietenI,,cu un dispret incarcat de amaraciune.
Un lucru stia clar:chiar daca Jennifer nu era fiica perfecta si venea la pachet cu o gramata de nervi si vizite la sectia de politie,mama sa vitrega o iubea foarte mult.
-Ce?!?! A spus ingrozita Jennifer .
CITEȘTI
Demon Printre Diavoli (H.S. Fanfiction)
FanficLumea lui Jennifer Aniston este la pamant:fratele ei mai mare a disparut ,ea a fost exmariculata pentru indisciplina,ba chiar si dusa la sectia de politie .Din nou. Trimisa de parinti la o scoala internat extrem de stricta,Jennifer se asteap...