Prišiel domov ocino asi o niakej 11-tej. Ahojte skríkol na celý dom. "Ahoj miláčik,, mamina vykríkla z kuchyne. "Musím vám niečo povedať,, povedal ocino a sadol si do obývački. "Je to kôli tej esemeske,, ? Otočila sa na neho Taylor. "Áno,, povedal veselo. Všetci sme si sadli. "Ponúkli mi prácu v Hollywoode povedal veselo.. "Čo?,, povedala mamina. "Áno miláčik som ochotný tam kúpiť dom,, usmial sa ocino. "Neviem,, povedala som. "Máme tu všetko,, zadívala sa Taylor. "Ja viem ale tam máme lepšiu budúcnosť usmial sa ocino a chytil maminu za stehno. "Miláčik ja neviem,, povedala mamina. "Miláčik sľubujem že sa tam o vás postarám,, a dal mamine pusu na líce. "A čo vy deti spýtal sa nás,, "Neviem,, odfrkla som "Chcela by som ale pozrela,, sa Taylor na ocina. "Ale,,? Spýtal sa jej. "Máme tu všetko uplne všetko,, povedala a chytila ma za ruku. "Ale to môžeš mať aj tam. Áno ja viem že si mi schopný to dať aj ram ale proste neviem,, "Okey,, a čo ty Daniel. Opýtal sa brata. Brat iba sedel a mlčal. "Daniel?,, opýtal sa ocino naštvane. "A-Ano oci,,? vyhrkol. "Tak čo na to hovoríš?,, "Neviem tati ti prídeš domov a zmyslíš si že chceš ísť do Hollywoodu. Nechaj nás si to premysliet,, povedal a zase bol ticho. "Okey,, povedal ocino naštvane. "Zajtra ráno chcem počuť odpoveď,, a odišiel. Všetci sme si vydýchli. Bola to pre nás novina.

Poobede som išla von. Bola som von s Ari mojou bff. "A potom odišiel,,....povedala som. A to prečo chce váš oco odísť spýtala sa zmetene. "Lepšia práca,, povedala som. "Aha ale to už sa neuvidíme povedala nevinne. Ja viem ale možno uvidíme,,. "Poďme niekde a zabudnime na to,, povedala veselo. "Okey,, povedala som taktiež veselo a odkráčali sme preč.

Taylor
"Ja tam nechcem ísť,, povedala do telefónu svojej kamarátke. "Okey teda zajtra sa stretneme,, povedala. "Ahoj papa,, a odložila telefón.

Zoe
Pozerala som sa na telefón a kukala Fb. Našla som tam niake fotky z Hollywoodu. Bolo tam krásne. "Ale čo si to namýšlam,, a hned som to pretočila. Ďalej som kukala Fb až som zaspala.

Okey takže dalšia čásť ja dúfam že sa vám páčila a sorry za uvodzovky som na mobile :D :) c:

ZoeWhere stories live. Discover now