Ráno
Vstala som o 8 ráno. Na hrudi som mala položení telefon, očividne som pozerala Fb ale moc si nepamätám. Znova som teda išla naňho. No po chvíľke ma omrzel a tak som išla dole do kuchyne. Na stoličke už sedela Taylor s Danielom. "Dobré ráno„povedala Taylor s Danielom „aj vám"povedala som. "čo je na raňajky?„ zvedavo som sa opýtala "čo chceš„ povedala Taylor. " Ale ja neviem čo chcem„ povedala som. Pozrela sa mňa Taylor a vytiahla telefon. "Pozreme niečo na internete okey ? „ pozrela som sa na ňu " okey „ povedala som.
Ked už bolo po raňajkách so sa vybrala do obývački kde sedeli oco s mamu. " Ahojte „ a usmiala som sa. "Ahoj miláčik„ ozvala sa mamina. Sadla som si na sedačku. Pozerali sme noviny ako obvykle. "Tak ako ? „ pozrela som sa na oca. " čo ako ? „ oco sa na mňa nechápavo pozrel " NO predsa s Hollywoodom miláčik „ a usmial sa. " No asi nie prepáč „ pozrela som na oca. " Do riti každý ma odmieta máte tam lepší život nevite ma pochopiť? „ jačal po nás " Tati ukludni sa mi ťa chápeme ale...„povedala som mu ale nenechal ma dohovoriť a vybuchol od zlosty " Do riti tak si tu ostante je idem preč! „ zvrieskol. " Ale tati„ zakričala som a už bol preč. Mamina za ním okamžite utekal. " Neboj jeho to prejde „ povedal Daniel a pohladkal ma. Usmiala som sa a zazvonil mi mobil. Volala mi Ari. Hned so zodvihla. " Ano? „ povedala som. " Ahoj Zoe nešla by si von ? „ bože však niesom ani oblečená ani nič " okey „ odpovedala som akokeby nič " Dobre prídem pre teba ahoj papa „ povedala a zložila. " Pôjdem von „ povedala som Taylor a Danielovy. " Dobre a pozdrav Ari „ vyskočila zo sedačky Taylor. " Okey pozdravím„ povedala som a odišl som do kúpeľne. Potom som sa obliekla a išla som s Ari.
Večer
Tento deň bol strávený pekne až na to že neviem kde je oco. " Mami ? „ opýtala som sa maminy " Ano ? „ povedala. " Kde je ocino „ povedala som " Odišiel „ ked to povedala hned som vedela kde odišiel. Netrápila som si hlavu a zabávala sa. Zazvonil mi telefon. „ Ano ?" ozvala som sa. „ Dcérka" ozval sa hlas z môjho telefonu. „ Tati kde si? a prečo si odišiel„ spýtala som sa. „ To ti nemôžem povedať ale viem že vás mám moc rád " a zložil. Išla som teda spať.
YOU ARE READING
Zoe
Teen FictionZoe má sestru a brata. Ale čo sa stane keď sa presťahujú do toho najslávnejšieho mesta. Čítaj <3 ♡