Multi Can İyi Okumalar ^^
Can ve Mira odaya gittiklerinde Can birden Mira'yı öptü. Mira her ne kadar çırpınsa da oda şikayetçi değildi durumdan. Can öpmeyi bıraktıktan sonra.Mira birden.
''Ne yapıyosun sen''
''Sevdiğimizi öpmekte mi suç oldu?''
''Belki ben sevmiyorum öyle şeyleri''
''Eminim sevmiyorsundur beni öpmeyi''dedi sırıtarak gen oğlan.Mira ve Can biraz daha beraber vakit geçirdikten sonra beraber uyudular.
''O ne demek Kaan?''
''Anlayan anlar dedim ya''
''Gıcıksın''
''Bilmem belki gıcığımdır''
Ona dil çıkarıp arkamı döndüm ve gitarımı çantasına koyarken birden iki el omuzlarımdan tuttu ve beni üstüne aldı. Bu Kaan'dı.
''Ne yapıyorsun ya bırak''
''Dur ne olacak sanki?'' ben bir yandan tepiniyor bir yandan da konuşuyordum o anki gibi.
''Kaan bırakır mısın?Biliyorsun''
''Neyi?''dedi sorar gözlerle.Bilmiyordu evet ama söylemessem ölebilirim.
''Ben hiç bir zaman bir erkeğe yakın olmadım ve bu beni rahatsız ediyor''
''Ne?''
''Ne ne?''
''Nasıl senin şimdi hiç mi sevgilin ve ya başka türlü erkek arkadaşın olmadı?''
''Hayır şaşırılacak ne var ki?''
''Böyle bir güz- yani bilmem olmuştur sandım.''
''Önemli değil.Şimdi bırakacak mısın gitarı koymam lazım''
Beni bıraktı bende gitarı çantaya koydum ve yatağa yattım oda Mira'nın kine.Aklım o kestiği laftaydı.yani güzel diyecekti anladım bu o kadar sevinelecek bir şey değil ama yine de deyseydi belki hoşuma gider di.Kimin gitmez ki.Ben bunları içimden söylerken birden bir ses ile irkildim.
''Selin''
''Efendim?''
''Canım sıkıldı''
''Ne yapayım Kaan.Sende var ya.iyi ki konuşturduk ha az sus''
''İyi konuşmam ve giderim''
''Kapı orada''dedim kapıyı işaret ederek.Ve birden hızlı bir şekilde yataktan kalktı ve kapıya doğru gitti.Hızla kapıyı çarpınca arkasından sığır diye bağırdım.Öküz ne olucak küçücük lafıma triplendi neydi şimdi bu.Tamam sorunlarını öğrenmeye çalıştık olmadı sadece konuşturduk arkadaşlığı-.Arkadaşlığımız oldu evet ya.Hemen Mira'yı aradım ve odaya gelmesini söyledim.Bir kaç dakika sonra odaya geldi.
''Mira lafımı sakın kesme sana bir şey anlatıcam.''
''Tamam dinliyorum''
''Bak siz gittikten sonra Kaan ile odaya geldik.Şarkı söyledik.Sonra ben gitarı çantaya koymak için döndüm beni omuzlarımdan tutup kucağına aldı.Bırak falan dedim zor bela bıraktı.Sonra ben kendi yatağıma oda seninkine.Birden canı sıkıldığını söyledi bende ''Ne yapayım Kaan.Sende var ya.iyi ki konuşturduk ha az sus''dedim bana iyi konuşmam ve giderim dedi bende kapı orda dedim.Birden kalktı ve kapıyı çarpıp gitti.Ha birde onun kucağındayken erkek arkadaşım ve sevgilimin hiç olmadığını söyledim ve yakınlık rahatsız ediyor dedim falan.Şaşırdı ve tam bana güzel diyecekken lafı çevirdi.Sence bunlar ne demek''
''Oha kızım siz ne ara bu kadar şey yaşadınız.Ve sen salak mısın sevgilin olmadığını neden söyledin?''
''Ne yapayım yalan söyleyemedim o ara.Hem ne olacak''
''Tamam neyse.Şimdi bunların hepsini toplarsak...Senden hoşlanıyor olmasın bu?''
''Yok daha neler Mira''
''Olabilir neden olmasın ki?''
''Bilmem neyse benim uykum geldi uyuyacam''dedim ve pijamalarımı çıkardım.Yalandı uykum yok ama bilmiyorum daha geleli iki gün ve Kaan neden beni hemen sevsin salak mı bu çocuk?Pijamalrımı giydim ve yatağa girdim.Çarşafı üstüme çektim.
''Selinn uyumadığını biliyorum kalk''
''Hayır Mira uyuyacağım''
''Kalk.Bak hem çocuk çekici yakışıklı ve sende güzelsin neden olmayasınız?''
''Bak Mira daha geleli iki gün oldu ve öyle biri beni hemen sevemez. Zaman olmalı bence belki yakışıklı ve çekici olabilir ama aynı zamanda kötü biride olabilir insanlar farklı Mira şimdi izninle uyumak istiyorum.''
''Peki yarın konuşuruz''
Mira'ya cevap vermeden yatağıma tekrar yattım...Gece kapıya vuran biri vardı.Mira'ya baktım uyuyordu.Hemen kapıyı açtım.Karşımda Kaan'ı görünce şok oldum.Uykulu bir şekilde.
''Buyur''dedim zor bela ayakta durarak.
''Şey-ımm Can.Can mızmızlanıyor mira için onlar beraber kalsa.''
''Yani.Sonuç?''
''Can bu odaya gelecek sende bizimkine''
''Olmaz''
''Neden?''
''Bir bunun için mi beni uyandırdın?İki ben bir erkekle aynı odada kalmam''
''Seni yemem merak etme''
''Belli olmaz''
''Lütfen''Ne kadar uykulu olsam da belliydi her şey.
''İyi.Peki Can gelsin''
''Teşekkürler.Kurtardın beni''
''Önemli değil.''Odadan çıktıktan sonra Can'da bizim odamıza gitti bende onlarınkine.Hemen yatağa atlayacakken.Kaan
''Yavaş ol düşü-..ceksin''
Evet yere düştüm.Hemen Kaan yanıma geldi.
''Sana yavaş ol demiştim''
''Ne yapayım yatak görünce koştum.''
''Her yatak gördüğünde böyle olur musun''Ne demeye çalışıyor bu pis sapık ve elleri belimdeyken.
''N-ne demeye çalışıyorsun pis sapık.Ve ellerini çek''
''Bir şey demedim sen nasıl anladıysan''dedi alaylı gülüşle.
''Bakıyorum da dillendin sen''
''Belki.Kim yaptı acaba''dedi yüzünü yüzüme yaklaştırarak.
''Uff çekil.''dedim ittirerek bu kadar yakınlık yeter hem de fazlası ile.''Ben uyuyacağım.''
''Hey bir şeyler yapalım''
''Senle asla''dedim yatakta arkamı ona dönerek.
''Neden?''
''İşte''arkam hala dönüktü.Birden kendine çevirdi ve yataktan onun üstüne düştüm.Fazla yakındık hem de fazlası ile.İkimizde birbirimizin gözlerine bakarken birden dudaklarıma yapıştı.....
ARKADAŞLAR BÖLÜM KISA OLDU... EVET BİLİYORUM NE ZAMANDIR BÖLÜM GELMEDİ ÇÜNKÜ TATİLDE YAZMA ŞANSIM PEK OLMADI ÖZÜR DİLERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ HİKAYESİ
Teen FictionBir genç kız ve arkadaşının yaz kampına gitmesi ile başlayan bir hikaye.