Multi Mira İyi Okumalar ^^
Otelin cafe/barında Mira ile Can dans ediyorlar.Ben ise Kaan ile masada oturuyorduk.Bu çocuk gerçekten ama gerçekten çok garip.Mira ve Can dansı bırakıp yanımıza geldiler.Biraz sohbet edip daha çok aramızı yaptık.
****
Saat çok geç olmuştu.Mira ve bende hemen odamıza gittik.Ben kendimi hemen yatağımın üstüne attım.Ve atmam ile yere de yapıştım.
''Ah salak arkadaşım benim biraz sakin kalamıyorsun değil mi(!)?''
''Kalamıyorum bebeğim''
''İyi kalma''dedi Mira ve oda kendini yatağına attı.Ama tabii ki o yere düşmedi.Ben dolabımın karşısına geçtim ve pijamalarımı aldım.Giyindim.Sonra da yatağıma geçtim.
''Mira hadi iyi geceler bebeğim ben uyuyacağım rüyanda beni gör''
''Kesinlikle seni görmek istemem Selin neyse iyi geceler''
Mira bunu dedikten sonra çarşafı suratıma kadar çektim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*****
Sabah telefon alarmı ile kalktım.
''Kim yaz tatilinde telefon alarmı koyar ki(!)''
''Sence''dedi Mira ve bende
''Tabi ki ben''dedim gülerek.Sonra banyoya gidip rutin işlerimi halledip çıktım.Benden sonra Mira girdi.Bugün ne yapacağımı bilmiyorum belki Mira ile havuza gideriz.Ben bunları içimden geçiriken Mira banyodan çıktı bende ona
''Mira hadi çabuk mayonu falan giyin havuza gidiceğiz''
''Tamam''
''Mira''
''Efendim''
''Sen bir değişmişsin''
''Ne gibi Selin saçımı boyamadım merak etme''
''Yok saç değil huy''
''Nasıl?''
''Çok sakin ve durgunsun''
''Ben mi?''
''Evet sen''
''Hmm''dedi ve üstüme doğru geldi.Ne mi yaptı gıdıklamaya başladı.
''Ahhaha ya Mira tamam hahaahha tamam sensin hahah tamam Mira hep aynı değişmez hahah bırak''
''Heh bak işte ben hep aynı Mira'yım değişmem asla''
''Hiç belli olmaz'' ''Ve hadi artık inelim''
''Sen nasıl girmeyi düşünüyorsun''
''Mayo ile''
''Vay yeni mayoların o zaman bunlar''
Üstüme baktım ve hâlâ üstümü değiştirmediğimi gördüm.Hemen mayomu alıp giyindim.Mira'da dışarıda beni bekliyordu.Altıma yine de şortumu giydim ve çıktım.Mira ile havuza doğru gittik şezlonglarda birinde Kaan diğerinde Can vardı.Yanlarına gidip selam verdik.Ben Can'ın yanına oturdum ve ağırlık bir tarafa gidince ikimizde düştük.
''Hahhah iyi misin la''
''İyiyim Can sen''
''Bende iyiyim hadi gel''
Ayağı kalktık ikimizde Mira'da bizim halimize gülüyordu.Ben havuza gireceğimi söyledim ve yanlarından ayrıldım.Biraz sonra yanıma Mira geldi ve sonra da Can.Bu çocuk bir harika ya ve bir o kadar da deli.Suda bale yaptı resmen hahaha.Ben biraz daha onlarla eğlendikten sonra şezlonglara gittim.Kaan ile konuşacaktım kararlıyım.Yanına gittim ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ HİKAYESİ
Teen FictionBir genç kız ve arkadaşının yaz kampına gitmesi ile başlayan bir hikaye.