Gorus

21 5 2
                                    

Men hazirlasip Adanin dediyi yerde onu gozleyirdim ancak birden gelmez deye teretdut edirdim, ve bu ada gelip cixdi. Geldiyini gorup feride mesaj yazdim;

- haradasiniz gelirem amma tek deyil sizinle tanis etmeye gozeler gozeli qonsumuz Adanida getirirem.
Cavap geldi sen deme coxda uzakda deyilermis bizden bir iki mehele kenarda kicik bir gezinti parki vardi orda oturup bizi gozlediklerini dediler. Yolda gederken bir az sopet etdik, o mene mende ona xowladigimiz seylerden danisdik ki bir birimizi gezinti vaxdi daha yaxsi tanima sansimiz artsin. Ferid gilin yanina catdik ve gorusup onlari Adayla tanis etdikden sonra qizlardan fikirlerini oyrenip gezmeye yolandik. Gezinti bitdikden sonra ferit gile sagolasip eve qadanda bir az yerimeyi teklif etdim o da he cavabini verdi.

Men-gezinti xosuna geldi :)
Ada- elbetde seninle de yaxsi tanis olma sansim oldu meheleye teze geldikde ozume hec dost tapa bilmeyeceyimi fikirlesirdim.
Ureyimden ona ne dosdu menim senden xosum gelir demek kecirdi ancak kobut cixar deye cox qorxurdum.
Ada - niye susdun ?
Men- hec sadece bu gun olanlari fikirlesdim heyatimda bu qeder xosbext olmamisdim.
Ada- ne ucun?
Mende cekinmeden cavap verdim -cunki seninle daha evel hec qarsilasmamisdim!
Ada hec meheleye kimi bir kelmede demidi, eve catmisdik o helede mene birbsoz bele olsun neyse demedi onunla sagolasmak isderken yaxinlasip uzumden opdu ve eve qacdi

Olmus ArzularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin