Yine bir on beş tatil heyecanı sarmıştı. Herkes bir tarafa koşuyor ben ise onları izlemekle yetiniyordum. Beklenen o gün gelip çattı biz ise ailecek kardeşimin karnesini almak için yola koyulduk. Kardeşim oldukça heyecanlıydı. Ne de olsa ilk karnesiydi. Kardeşimde olan heyecanın bir o kadarı da ben de vardı. Neden mi? On beş tatilimi Bursa'da teyzemle tatil yaparak geçirecektik. Kardeşimin karnesini alıp eve döndük fakat bir şey eksikti derken teyzem çıkageldi. Bu arada teyzem 24 yaşlarında 1.90 boylarında dolgun göğüslü balık etli bir kadındır. Henüz bekardı ve bu aralar evlenmeyi düşünüyordu. Her neyse valizler hazırdı. Babam bizi terminale bırakıp gitti. Otobüsümüz geldi ve İstanbul'dan Bursa'ya yolculuk başladı. Yolda arada sırada uyuyormuş numarasıyla kafamı göğüslerine koyuyordum. Göğüs bölgesi açık bir elbise giyindiğinden o sıcaklığı hissedebiliyordum. Elimde olsa oracıkta halledecektim ama ne yapalım olmayınca olmuyor. Kısa süren yolculuğumuzun ardından Bursa'ya vardık. Aslında tatil için Bursa'yı seçmemin sebebi kayaktı. Kayak yapmayı seviyordum ve teyzeme öğretecektim. Teyzemle Uludağ'da çift kişilik yer ayırtmıştık. Otele gidince otelde iki yataklı yerlerin dolduğunu öğrendik. Bizim yer satılmıştı fakat görevli çift kişilik tek yataklı odalarının olduğunu söyledi. Teyzem bir an duraksadı ve olabilir dedi. Anlaşılan bu durumdan teyzem çok hoşnut olmuştu. Bana da zaten gün doğmuştu aklımda böyle bir fikir vardı da işimin bu kadar kolaylaşacağını tahmin edemiyordum. Neyse odamızın anahtarını alıp odaya çıktık. İlk gün eşyalarla uğraşırken bayağı yorulmuştuk ikimizde. Kafayı vurup uyuduk. Sabah olunca kayak merkezine gitmek için hazırlandık. Otelimiz zaten kayak merkezinin dibindeydi. Yürüyerek vardık. İki adet kayak kiraladık. Teyzem ilk baş ne yapacağını kayak botunun giyilişini bilmiyordu. Hemen yardımcı oldum. Kayak botlarını felan giydi, tam kayaklarını taktı o sırada kayağı aşağı doğru gitmeye başladı. Hemen arkasından sarıldım.. Kucakladım.. Kaymasına engel oldum. Tabi o sırada benim alet odun gibi olmuştu. Artık gözüme kestirmiştim bu gece sikmeliydim. Ve tatilimi onu sikerek geçirecektim. Neyse teyzeme biraz eğitim verdikten sonra yavaş yavaş alıştı kaymaya. Teyzem 'Onur ben yoruldum istersen yarın devam edelim.' dedi. Ben de 'Peki teyzeciğim nasıl istersen.' dedim. Ve otele doğru yürüdük. Yürürken teyzem Bugün iyi sarıldın iyi tuttun beni dedi. Ben ise görevimiz teyzem dedim. Otele varınca yemek yiyip odamıza çekildik. Ben iki bira getirdim teyzemle geceye kadar içtik. Tabi benim kafam gece onu sikmekte olduğundan biranın dozunu fazla kaçırmadım ama teyzem içtikçe içiyordu. En sonunda iyice sarhoş oldu ve ben uyuyacam dedi. Tamam teyze ben uyurum birazdan dedim. Teyzem uzandığı gibi uykuya daldı. Ben de onun sarhoşluğundan yararlanıp yanına uzandım ve üstünü soymaya başladım. İşte yıllardır isteyip elde edemediğim o meme o göt o am karşımdaydı...