Bugün çok mutluydum annem nedense hiç test çözmemi istemedi hatta tam tersine dışarıda gezelim dedi. Annemden bunları hiç beklemiyordum özelikle Üniversite sınavı olduğu halde. Annemde bir değişiklik vardı,haydi bakalım ilerideki zamanlarda görüceğim. Daha sonra annemle hazırlanıp çıktık tekrar dün gittiğim cafe ' ye gittik, ben bu yeri çok seviyordum. Buraya yeni bir çocuk işe başlamıştı. Bu çok garibime gitti ama galiba ben ondan hoşlanmaya başlıyorum sürekli bana baktıkça içimde kelebekler uçuşuyordu, çok mutluyudum sürekli onu görmek istiyordum, dayanamıyordum onsuz durmaya sürekli yanımda olsun istiyordum, vay be demekki ilk görüşte aşk böyle birşeymiş, daha sonra anneme çok aç olduğumı söyledim ve pizza istedik 2 portakal suyu istedik çok güzeldi yemeğimiz. Yemeği yedikten sonra alışverişe çıktık annem kendisine pantolon ve kazak aldı, ben ise tayt, hırka ve kazak aldım. Annemin bir arkadaşının doğum günüymüş ona hediye almaya gittik oradan eve geçtik evde bu sefer ben test çözmek istedim, test çözmeye başlarken kapı çalmaya başladı açtığımda nermin teyze, nihal, şevval, koray eniştem gelmişti. Neden geldiler onu anlamadım ama boşverdim ve testimi çözdüm bittikten sonra kitap okudum kitabın yarısına gelmiştim çok güzel bir kitaptı, birden tekrar kapı çaldı açtıktan sonra hilal abla, hande yenge ve daha bir sürü kişi neden geldiklerini cidden daha çok merak etmeye başladım. Genellikle bayramlarda, düğünlerde böyle bugün öyle özel birgün de değildi bir gariplik vardı. Anneme sorduğumda sürekli geçtiriyordu benden ne saklıyorlar acaba diye düşünürken nihal ; gel dışarı çıkalım yeni çocukla tanışalım dedi.
Bende olur dedim çıktık . Yeni çocuk dışarda futbol oynuyordu, onu yanımıza çağırdık biraz konuştuk adı kerem'miş yine hiç beğenmedim çok çirkindi yani bana göre sarışındı, kahverengi gözlüydü beğenmemiştim. Dışarıda bizim kızları gördüm konuştuk ve hepsi bana ayrı bir samimiydi. Hiç olmadıkları kadar konuştuktan sonra eve gittim,ışıklar kapanmıştı sanırım elektrikler kesilmişti sanırım annemgile bağrırken birden ışıklar açıldı ve annemgil ortaya çıktı ilk önce ne olduğunu anlamadım ama pastama bakılacak olursa bugün benim doğum günüm'müş çok güzeldi ilk defa böyle bir doğum günü yaşıyordum hayallerimde ki gibi bir doğum günü olmuştu.
😊😊😊