1.časť

38 5 0
                                    

1. Čast
Chytila som ju včas a dala napit vody. Zobrala som do ruky jej mobil vysvetlila som situaciu a opytala sa čo sa deje. Otec mal autonehodu.... Zavolala som taxik (ked že mama nebola schopna šoferovat) kym pride taxik išla som sa prezliect (media) zobrala som mamu a došli sme pred bytovku, rychlo sme nasadli povedali šoferovi ,,čo najrychlejsie do nemocnice!". V taxiku som volala Paťovi môjmu bratovi. Z taxiku sme rychlo utekali k pultu opytat sa kde je otec ,, 2. Poschodie izba č. 6 (to číslo ma zarazilo) pockajte pred dverami na doktora" dobre opovedali sme a rychlo utekali na 2. Poschodie keď sme nasli izbu č. 6 sadli sme si na lavičku a čakali kym pride doktor. ,,Vy ste rodina pána Horváta ?" (p.a. keby sa niekto volal Horvat tak sorry... xD ) opytal sa keď vyšiel ,,a-ano sme" zakoktala mama ,,je v kome a pravdupovediac sam neviem či sa vôbec preberie" poveda a nam sa spustili slzy ,,môžeme ísť za ním ?" opýtala som sa ,,áno ale len nachvílu, zajtra uz budete môct dlhsie" odpovedal a v tu chvílu prišiel Patrik a vošli sme dnu ležal tam nehybne same hadičky, škrabance a modriny všetci sme plakali aj Paťo jeho som ešte plakať nevidela. Potom sme išli domov na Paťovom aute. Doma som sa snažila upokojit mamu strašne plakala. Pochvili zaspala a zanou aj my. Rano sme išli do nemocnice doktor povedal ,že sa to zhoršilo.

Ahooojte. Takže ďalsia čast

♥♡New Life♡♥Where stories live. Discover now