Capitolul 5

17 2 1
                                    

Joia trece. Am mers la spital la Hannah care se simte mai bine,doar ca nu va mai veni cu noi la Boston. E sensibila in perioada asta. M-am intalnit dimineata la cafenea cu Liam si mi-a povestit despre Sarah. Pare chiar draguta si e fericit cu ea. M-a invitat diseara la el. Le-a spus mamei si tatalui lui vitreg despre mine si sunt bucurosi  ca si-a facut o noua prietena. Acum sunt acasa,incercand sa gasesc ceva cu care sa ma imbrac. O sun pe Liv sa vad daca poate sa vina la mine.
-Liv,hey! Esti libera acum?
-Aa,da. De ce?
-Trebuie sa merg la cina la Liam si nu stiu cu ce sa ma imbrac. Poti sa vii? Nu vreau sa intarzii.
-Sigur. Vin cu Tay.
Fac un dus,iar cand ajunge Liv si Taylor,eu sunt in halat.
-Frumoasa casa! se holbeaza Liv prin living.
-Da,mersi. Ideea alor mei. Oricum,va dau cale libera in dressing-ul meu. Ele urca scarile si scot fiecare rochie.
-Asta? intreaba Tay.
-E stramta in partea de jos si e prea scurta.
-Ce zici de asta?
-Cred ca asta o voi purta. spun cu un zambet larg.
E visinie,maneci 3 sfert,lunga pana la genunchi,iar largimea e potrivita. Ma machiez natural,imi las parul liber si incalt o pereche de pantofi cu toc negri. Le multumesc fetelor si plecam in acelasi timp.
Liam mi-a trimis adresa si o bag in GPS. Ajung in fata unei vile mari si cobor incet din masina. Bat la usa,unde ma intampina o femeie frumoasa cu parul prins intr-un coc elegant.
-Tu trebuie sa fii Vivian. Eu sunt Rita,mama lui Liam. Intra!
Imi intinde mana,iar eu i-o scutur usor.
-Imi pare bine! Ma bucur ca Liam are o noua prietena. Mi-a povestit multe despre tine.
Zambesc politicos si ma conduce la o masa mare.
-Cina va fi gata imediat. El e sotul meu,Brad.
-Imi pare bine,domnule Styles.
-Placerea e de partea mea! Liam vine imediat. Iti poti pune haina si geanta in cuier.
-Multumesc!

Nu stiu ce sa fac. Merg in bucatarie unde mama lui Liam scoate puiul din cuptor.
-Lasati-ma sa va ajut. ma ofer si iau platoul cu legume de pe tejghea.
-Nu trebuie! Esti musafir,ar fi nepoliticos.
-Va rog,mi-ar face placere.
Mergem cu mancarea in living,unde o asezam pe masa. De pe canapea se ridica Liam si vine sa ma imbratiseze.
-Hey,Viv! Ma bucur ca ai venit.
-N-as fi ratat asta.
Pe scarile din lemn,care pare sa fie scump coboara...Harry? Ce face el aici?
-El vine aici destul de des. Se intelege bine cu mama. A lui e in Londra,iar tatal lui e impreuna cu altcineva. Sta nu prea departe de aici. Nu e foarte apropiat de el. imi explica Liam.
-E in regula. Face parte din familie. Nu e treaba mea.
-Vivian? se opreste in capatul scarilor si ma analizeaza.
-Da,e invitata la cina. ii spune Liam.
-Nu i-ai spus? il intreb in soapta.
Scutura din cap ca nu,iar eu nu stiu ce sa fac.
-N-am stiut ca vine cineva la cina. acum nu se mai holbeaza la mine si se aseaza pe canapea.
-Acum stii. se uita Liam la el insistent. Cred ca vrea sa-l avertizeze sa nu fie nesimtit.
-Puteti veni la masa! ne anunta Rita.
Ma asez langa Liam,iar in fata mea sta Harry.
-Deci,Vivian,iti place aici? ma intreaba Brad.
-Inca ma acomodez. Dar orasul e minunat. Mereu am vrut sa locuiesc in New York.
-Vrei sa lucrezi aici?
-Da,vreau sa lucrez intr-un tribunal. Sa fiu judecator sau altceva in domeniul asta.
-Interesant! N-am prea intalnit fete care sa vor o slujba in domeniul asta. imi spune cu o voce calda Rita.
Mimez un zambet si continui sa mananc puiul. Rita gateste foarte bine. Privirea lui Harry ma distrage si nu pot sa nu ma uit la el din cand in cand. Imi suna telefonul. Zayn? Ce poate sa fie.
-Ma scuzati,dar trebuie sa raspund.
-Nicio problema.
Ma ridic si raspund.
-Zayn?
Furculita lui Harry se loveste de farfurie,iar eu ma opresc din mers pentru o secunda,dar inaintez spre veranda.
-Viv,e Ellis. A auzit ca esti la cina la Liam si stie ca Harry e acolo. Si trebuie sa-ti spun ca e beata din nou.
-Rahat! spun in soapta. E tot ce pot sa spun. Vine aici?
-Da. Nu am putut sa o oprim. Suntem doar eu si Adam acasa.
-Si ce ar trebui sa fac?
-Spune-i lui Harry. Va iesi o cearta mare,asa ca ar fi mai bine sa stie toti.
Inchid si ma gandesc cum ar trebui sa-i spun.
Ma intorc la masa si ma aplec la urechea lui Liam.
-Ai auzit ce s-a intamplat ieri cu Ellis presupun.
-Da. De ce imi spui acum?
-E beata si vine aici.
-Ce?!
Rita si Brad nu par sa observe ca avem o problema,avand o conversatie intre ei doi.
Harry se uita la noi confuz.
-Harry,vine Ellis. A auzit ca sunt aici si e beata. Trebuie sa faci ceva.
El se ridica impreuna cu Liam.
-S-a intamplat ceva? intreaba Rita.
-E o problema la fratie. Trebuie sa plec. E o poveste lunga.
-Mergem cu el pana afara. Trebuie sa dam un telefon. spune Liam.
-Sunteti siguri ca e in regula? continua discutia Brad.
-Da. Noi revenim imediat. spun incet si incerc sa nu ma panichez.
Harry merge in fata si se opreste pe aleea din fata casei.
-Ce o sa faci?
-O astept. Nu e altceva de facut decat sa nu o las sa intre.
-Cred ca e ea. spun si fac 2 pasi in spate.
Ala nu pare un condus corect. Se da jos din masina si tot ce face e sa vina agresiv inspre mine. Harry se pune protectiv in fata mea si o prinde pe Ellis de maini.
-Ce dracu' vrei sa faci? Te-am lasat la casa cu idiotii aia ca sa nu mai faci inca o prostie! Cum naiba ai iesit?

VivianneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum