Capitolul 6

8 2 0
                                    

-Vivian,am ajuns. Trezeste-te. ma anunta Harry incet.
Deschid ochii si vad ca ne aflam in fata unei case destul de mari a matusii lui Liv. Masina lui Liam acum pleaca din fata casei,ceea ce inseamna ca Liv si Taylor au intrat.
-Katy,am ajuns. o ating usor pe picior.
Se ridica si se da jos din masina cu un mormait adormit. Deschid portbagajul ca sa isi ia lucrurile si o conduc pana la usa. E ora 8:15. Nu mai sunt atat de obosita acum si am destul timp sa ma pregatesc pentru club.
-Ma sunati voi cand sunteti gata,vorbesc si cu Liam si ne intalnim acolo.
-Ok,pa!
Ii trimit un mesaj mamei in care ii spun ca am ajuns apoi plecam.
-La ce hotel mergem? ma intreaba Harry in timp ce porneste.
-E unul la 10 minute de aici. Am gasit adresa pe internet si o bag in GPS.
-Zayn unde va sta? intreb stiind ca poate il va enerva.
-Nu-mi pasa! Probabil la ceva prieteni idioti de-ai lui. Ce te intereseaza? spune cu un ton mai ridicat decat ma asteptam.
-Doar am intrebat.
Deschide gura sa mai zica ceva,dar anticipez.
-Doar fii atent la drum si scuteste-ma de teorii.
-Nu vorbi cu mine asa si nu-mi spune ce sa fac!
-Vai,scuzati-ma daca v-am ranit ,domnule Styles! Nu-mi vorbi ca si cand mi-ai fi superior si daca ai chef de cearta e treaba ta.
-Nu cred ca stii,dar esti prima care are tupeul sa inceapa o cearta cu mine,iar asta nu e bine.
-Bun,imi place sa fiu prima care incepe ceva. ignor restul propozitiei.
-Iti dai seama ca asta a inceput de la o discutie despre Zayn? continua el.
-Nu cred ca eu sunt cea care trebuie sa-si dea seama.
Isi inclesteaza maxilarul si pot sa-l vad ca se abtine sa mai zica ceva. L-a iritat destul de tare ca cineva a inceput sa vorbeasca cu el despre Zayn. Amandoi fac parte din fratie. Trebuie sa fie ceva serios daca nu s-au impacat pana acum.

Ajungem la hotel si ne luam fiecare o camera pentru 2 nopti. Platesc cu cardul,iar doamna de la receptie imi da cheia. Nu-l astept pe Harry sa isi ia cheia si ma indrept spre lift. In timp ce urc ma simt putin prost ca am plecat fara sa il astept,dar nu cred ca il intereseaza asta. Intru in camera in care predomina albul,iar pe peretele din fata e o plasma mica.
Imi asez troller-ul intr-un colt al camerei si aud usa inchizandu-se. Am uitat sa o inchid si mereu cand usa de la camera mea nu e inchisa,apare Harry. De obicei discutiile noastre incep cu "Ce faci tu aici?",dar de data asta se pare ca nu.
-Ai luat trolleru-l meu. spune serios.
-Oh... acum chiar nu trebuia sa fi plecat fara sa-l astept.
Imi aseaza troller-ul langa dulap,iar eu i-l intind pe al lui cu buzele stranse intr-o linie.
-Tu schimba-te pentru club. Si prinde-ti parul. Iti sta bine. spune degajat.
Ce?... Nu stiu cum ar trebui sa raspund la asta,asa ca doar ma incrunt confuza.
Pleaca inainte sa ma gandesc la un raspuns,iar eu ma simt oarecum usurata. Nu stiu cum ar fi trebuit sa reactionez.

Trebuie sa gasesc o rochie potrivita pentru seara asta printre cele pe care mi le-am impachetat. Am gasit una neagra,mulata,cu maneca scurta si pana la genunchi. E simpla,asa ca o sa port un colier subtire si imi iau platformele mele incomode negre. Imi bag in geanta si o pereche de balerini pentru orice fel de eventualitate. Imi prind parul intr-o coada de cal inalta...da,il prind...
Ma machiez nu prea strident si ii trimit mesaj lui Harry ca il astept la masina. Cobor cu liftul chiar daca nu sunt multe scari pentru ca imi e mai usor cu tocurile.
Ajung in masina si il astept. Trec 10 minute si el tot nu vine si nu imi trimite niciun mesaj. De ce ii ia atat de mult? Merg inapoi in hotel si bat la usa.
-Da! se aude din partea cealalta.
Intru,iar el sta la bustul gol in fata oglinzii cu un tricou in mana. Imi sare in ochi tatuajul cu un fluture de pe partea de sus a abdomenului. Pe langa el se afla mai multe tatuaje,dar trec la subiect inainte sa ma prinda holbandu-ma la el.
-Ti-am dat mesaj ca te astept si am vazut ca nu mai vii...
-Am primit un telefon si a trebuit sa raspund. imi spune inainte sa imi termin propozitia.
-Ok,ma intorc jos atunci.
-Sunt gata. Sa mergem!
Isi imbraca tricoul si isi trece o mana prin parul carliontat.
Primesc un mesaj de la Taylor.

Taylor: Veniti?

Vivian: Acum plecam.

Am intarziat putin fata de ora stabilita,dar lui Harry nu pare sa-i pese. Urcam in masina si plecam spre club. GPS-ul imi arata ca e la 15 minute de aici.
-Ti-ai prins parul.
-Da,si? spun indiferent in timp ce iau o curba. Eu de obicei imi tin parul prins.
Zambeste scurt si nu mai spune nimic pana ajungem la club.
La intrare ne asteapta Liv si Katy.
-Ce v-a luat asa mult?
Ma uit discret dpre Harry ca raspuns. El intra fara sa ne bage in seama discutia despre el. Il urmam,iar el se indreapta spre o fata de langa bar,iar ea il saruta pe obraz. E bruneta cu parul perfect intins si o rochie care lasa sa se vada prea mult. Par destul de apropiati. Incerc sa cred ca sunt doar prieteni,chiar daca nu e treaba mea. Imi reintorc atentia la Katy care se indreapta spre mine cu un pahar de sampanie.
-Mersi. spun si dau paharul pe gat in cateva secunde,in timp ce Katy nici macar nu s-a atins de el.
Se uita la mine ciudat.
-Mai vrei? ma intreaba cu ezitare in voce.
-Da,te rog.
-Tu esti bine? S-a intamplat ceva? Daca Harry s-a certat cu tine sa stii ca e asa cu toti. Nu prea e felul ala de prieten super bun cu care poti sa vorbesti.
-Nu e vorba de asta. Doar...mai vreau sampanie.
-Ok atnci.
De fapt,m-am certat cu Harry la faza cu Zayn,dar nu asta era problema. Ma intorc sa vad daca Harry mai e acolo cu fata aia...era. Ea e asezata in poala lui si rad in hohote. Si eu care credeam ca era apropiat de Ellis... Stau si ma uit in continuare. Vreau sa ma misc,dar nu pot. Il saruta pe gat,iar mie mi se face pielea de gaina. Harry observa ca ma holbez,dar eu nu ma misc si imi pastrez privirea pe ei.  Ma simt ciudat,dar nu jenata. Nu e genul ala de sentiment cand vezi un cuplu ca se saruta,e altceva...

VivianneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum