BİR SENE ÖNCE

39 2 0
                                    

♡Adal'ın Ağzından♡
O günlerde depresyondan çıkamıyordum. Çünkü en yakın arkadaşım Deniz benle bilmediğim bir şeyden dolayı küstü.Aslında tam olarak şöyle :(Ben=B Deniz=D)

B=Günaydın naber?
D=İyi ama senle görüşmem gerek.
B=Noldu? Ne kaçırdım? Birine bir şey mi oldu? Yoksa Ediz'in başına bir şey mi geldi?
D=Sakin bir şey olmadı. Abim iyi. Ama...
B=Aması ne söyle kurtul.
D=Tamam. Aslında seninle uzun konuşmak isterdim ama abim kapıda bekliyor. Seninle arkadaşlığımızı bir takım sebepten dolayı kesmemiz gerekiyor. Üzgünüm.

Dedikten sonra çekip gitti. Bir haftadır yüzüme bile bakmıyor. Ha şu Ediz meselesine gelirsek o benim kahramanım. Bir sene önce okul kampına gittiğimiz sırada beni boğulmaktan kurtardı.

♡Ediz'in Ağzından♡
Kardeşimden bir daha arkadaşıyla görüşmemesini istemiştim. Hatta tehdit etmiştim. Özür dilerim kardeşim. Senin bu arkadaşın bana aşık olmasaydı böyle olmazdı. Kız beni seviyor. Ama kızında üzülmesini istemem. Çünkü ben onu kardeşim gibi görüyorum. Ayrıca benim başımda bir sürü kız var. Ben kimseye aşık olamam. Kimseyi sevemem. Çünkü psikoloğum kimseyi sevmememi söyledi. Seversem üzülürmüşüm.

♡Deniz'in Ağzından♡
Abim neden böyle bir şey istedi ki. Neden Adal'dan bu kadar nefret ediyor. Adal onu çok seviyor. Ben Adal'ı çok çok seviyorum. O benim can dostum. Offff. Abi senin yüzünden arkadaşımı terk ettim. Hem de sevgilimden ayrıldım. Sinan'ı şimdiden çok özledim.

♡Sinan'ın Ağzından♡
Deniz'i Ediz yüzünden terk ettim. Onu terk etmezsem onunla asla konuşamayacağımı söyledi. Ben terk etmezdim. Ama bir daha Deniz'in suratını göremezsin deyince mecbur kaldım. Gerizekalı şımarık Ediz.

-Arkadaşlar bu bölümde biraz toparlmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. Bölüm şarkısının benim için önemli bir yanı var. Benim en yakın dostlarım Firdevs, Halime ve Seda ile ortak şarkımız. Buradan hepinize sevgilerimi iletiyorum. Teşekkürler. Sizleri çok seviyorum.-

GİTMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin