EDİZ'İN EVİNDE

17 1 0
                                    

♡Adal'ın Ağzından♡
Valizimi topluyorum. On beş gün boyunca Ediz ile aynı evdeyim. Çok heyecanlı değil mi? Ay bide beni o alacak. Valizimi topladıktan yarım saat sonra Ediz geldi. Arabada bir kız daha vardı. Yoksaaa. Bu sevgilisi mi? Hayır Adal. Kıskanmıyorsun. Kızın saçını başını yolmuyorsun. Yeterince sakin davran. Arabaya bindim. Kızla konuşmaya başaladık.
Kız=Merhaba.
Ben=Merhaba
Kız=Ay pardon. Ben ismimi söylemeyi unuttum. Ben Yağmur. Ediz ile Deniz'in kuzeniyim.
Ben=Tanıştığıma memnun oldum. Bende Adal. Deniz'in en yakın arkadaşıyım.
Yağmur=Deniz senden çok bahsetmişti.
Derken biz baya sohbete dalıp kanka olduk. Bide ben Yağmur'un ve ailesinin Almanya'da kaldığını öğrendim. Oda bizle kalacak. Artık hep buradaymış. Artık aynı okuldayız. Derken bir baktık. Eve varmışız. Eve gider gitmez Deniz ile hasret giderdik. Ben Ediz'in ailesini merak ediyordum. Deniz ile bayadır arkadaş olmamıza rağmen ailesi ile hiç tanışmadım. Annesi ile çok iyi arkadaş olduk. Kadın çok iyi bir insan. Babasıda çok iyi. Akşam yemeğini bahçelerinde yedik. Ediz'in annesiyle bahçede dolaşırken birşey dikkatimi çekti. Bahçede yirmi çeşitten fazla çiçek vardı. Hemen annesine sordum.
Ben=Bunların hepsini çok beğendim. Peki siz mi yetiştirdiniz?
E. Annesi=Hayır. Ben değil Ediz yetiştirdi. Beğendin mi?
Ben=Çok.
Dedikten sonra yattık. Bakalım neler olacak.

-Arkadaşlar bu bölümde çok az macera var. Yani okula gidiyor olduğum için biraz üretmekte zorlanıyorum. Hepinizi çok seviyorum.-

GİTMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin