Stalo se to asi 2 týdny nazpátek. Byl to den jako každý jiný Bylo 11 ránoo a jája akorát vstávala když mi v tom volá Verča. Jelikož jsem byla ospalá tak jsem byla docela protivná a nepříjemná.
Verča: Čau, Kláry? (začala se trochu smát)
Já: Mm...čau...co je...??
Verča: Co by si řikala na to že by jsem tě dneska někam vzala a tvejma rodičema to už domluvený mám a ještě ráno než jsme šly spát si mi na skypu říkala že nevíš co budeš dneska dělat, tak jsem něco zařídila.
Já: Mm a v kolik a kam??
Verča: No to se nech překvapit, jenom počítej že tě v 1 vyzvednu.
Já: Mmm...tak fajn. A mám se bát??
Verča: Mm. pfff, ,née... (Řeklaa ironicky, přecsně tak jak se mě vždycky nevim jestli se mám bát nebo ne)
Já: Verčo! (a začala jsem se smat)
Verča: Ano?? hele já jdu ještě něco zařídit tak na mě čekej v 1 na Váze...čau
Já: Mmm...jo AhojJelikož jsem nevěděla kam mě Verča chce vzít, tak jsem si vzala legíny, nějaký tričko, vak detektor , bundu, brýle, mobil a peníze. Verča na mě už čekala se šátkem. Jsem se jí zeptala: na co máš ten šátek? Mm...na to, aby jsem ti zavázala oči a neviděla si kam tě beru. Cejtila jsem že nastupují do auta. V tu chvilky jsem se začínala bát kam mě bere protože celou cestu jsem si ten šátek nemohla sundat. Po asi 2o minutách jsme přijeli na Kladno kde na nás čekal Vadim se kterým jsem měla domluvený že me s Klárou zaveze (respektive pojede s náma busem) do Prahy kde na nás čekal Martin s MenTem a ty pro nás měli připravenej plán na celej den. Jako 1. jsme šli k MenTovi do studia a točili jsme k oboum na jejich kanál videa. Večer jsme si zašli na večeři a pak jsme šli přez Karlák až do Metropole kde nás vzali na 50 odstínů šedi. Jelikož se Verča zná s klukama už strašně dlouho a já jsem se s nima dneska seznámila tak jsem si nehorázné padla do oka s Mentem. Byl to suprovej večer . Jediném háček byl ten ze jsme se neměly jak dostat domu. Ale Verča byla připravená na všechno tak mela domluveno s klukama že u nich můžeme přespat a taky na tom trvali. Takže Verča si zabrala s Martinem a Váďou obývák že pojedou nonstop a nejdál od nich byl a ložnice a já byla po tom dni tak vyčerpaná že jsem chtěla už hlavně jít spát. V tom když jsem byla v ložnici už připravená že půjdu spát, přišel za mnou Ment a zeptal jestli něco nepotrebuju. Já jsem řekla ze nic nepotřebuju a že jenom nevím jak mám poděkovat za ten super den. Na to mi ale úplně vážným hlasem odpověděl ,,no...jedna věc by tu byla" a tak jsem se ho zeptala jaká. A on řekl že se mu strašně líbim a jestli mi může dat pusunna dobrou noc. Pořád jsem tomu nemohla uvěřit a tak jsem jenom kývla hlavou na souhlas a přiklonila jsem se k němu. On se ale neudržel a začal me vášnivě líbat. Porad jsem tomu nemohla uvěřit a ji jsme se libali tak jsem se chtěla kousnout do rtu , aby jsem věděla že se mi to nezdá. Ale stal se trapas. Chtěl me ě zrovna vykousnout a já ho strašně kousla až z toho trochu po vyskočil. Prom...ani mě nenechal domluvit a řekl mi...,,pššš!! Chceš to??" a já jelikož jsem nevěděla co v tu chvíli mám dělat tak jsem řekla ze Ano!
Začal mě pomalu válekat a já jeho. V tu chvíli jsem si uvědomila že o to nepřijdou jen tak s někým, ale rovnou s Mentem! Najednou jsem uslyšela jak začal trochu zurit protože mi nemohl rozepnout podprsenku když on byl už jen v trenkách. Vzala jsem jeho ruce a pomohla jsem mu. Když jsem byla už úplně nahá, sundala jsem mu jeho sexy boxerky, jeho sexy bílé boxerky. Povalil mě na postel anzacal mě vášnivě líbat . Po chvilce do me začal pomalu zajíždět. Byla jsem v samém neby. Ráno jsem se probudila u něho v nářečích. Ano! Opravdu to nebyl sen! Zařvala jsem v duchu...otočila jsem se k němu čelem a chvilku koukala jak spí. Po chvilce se probudil a bylo štěstí že jsme se stačili obliknout protože hned jak jsme se oblikli k nám vtrhla Verča s Martinem a Váďou. Ment nás odvezl domu a dal mi na sebe číslo. Od té doby spolu jsme a vidámee se obden. Byl to nejlepší zážitek mého života!
ČTEŠ
Neviný MenT ?!??❤❤❤
RandomStalo se to asi 2 tydny nazpátek. Byl to den jako každý jiný. Bylo 11 ráno a já akorád vstávala když mi v tom volá Verča. Jelikož jsem byla ospalá tak jsem byla docela protivná a nepříjemná. Verča: Čau, Klárý? (začala se trochu smát) Já: Mm...čau...