GÖZLERİN CEHENNEMİM

44 8 0
                                    

Hep onu düşünemeyeceğimi anlayıp biraz derslerime kafa yormak istedim.
Cumartesi pazarları 9.sınıf konularını tekrar edip açığımı kapatmaya çalışıyordum.Arada aklıma geliyordu ama hemen düşüncelerimi silip atıyordum kafamdan.Durmadan test çözüyor,kitap okuyor,müzik dinliyordum.
Gülen yüzümden eser kalmamış kendimi olgunlaşmış hissediyordum.Birde yaşımdan büyük sorumluluk sahibi insanlar gibi.
Eskiden biraz da olsa geziyordum ama şimdi sadece okul ile ev arasında dönüp duruyordum.Nimeti ne zamandır görmedim.Onuda özlemiştim dertleşmeye ihtiyacım vardı.
Aslında herkes bu halimi onun gidişine bağlıyordu ama ben biraz da olsa kafamı dinlendirmek için böyleydim.Uyumamak için içtiğim kahveler uykumu iyice kaçırıyor ve ben çok geç yatıp erkenden kalkıyordum.Göz altlarım çökmüştü.Huysuz bir yaşlıdan farkım yoktu.Eve gelen insanların yanında durmuyor oda'ma çekiliyordum.Bu yaptıklarımı huy edinmekten korkuyordum.Ama elinde olan birsey değildi istemeden yapıyordum bunları.Ama bugün bir değişiklik olsun diyip aldım elime anahtarımı.
Yağmur yağmisti bir saat önceye kadar.Çıktım ve biraz yürüdüm.Sonra o oturduğumuz parka geldim.Oturdum orada saatlerce.Ne yaparsam yapayım ondan kaçamıyordum işte.Dönüp dolaşıp ona ulaşıyordum.
Hava hafif rüzgarlı olduğu için saçlarım uçuşuyordu rüzgarda.İşte o an kendimi çok yalnız hissettim.Napiyorum ben dedim.
İlk aşık olan sen değilsin ya.Olmassa unutur gidersin.Zor olur,acı olur ama unutursun dedim.Hem herkes ilk aşkıyla olacak diye birşey yok ya.Kalbimde herzaman yeri olur ama belki de son değildir.Hani böyle bi düğün evine gidersiniz ya gelin arabaya binerken davul çalarlar cız eder içiniz işte öyle halim.En fazla yalnız ölürdüm.Kedileri sevmem ama kuş beslerim bende.Ona anlatırım aşkımı.Papağan alırsam tekrar eder belki de dediklerimi.Belkide bir yerde karşılaşır tanımayız birbirimizi.Hayat bu ne olacağı belli olmaz sonuçta.
Belki sabaha gözlerimi açamam,belki yolda bir araba çarpar bana.Ama son nefesimi verirken oda olsun yanımda.Ellerini tutsam,gözlerine baksam.
Cehennemde yanacak olsam bile o ateşi gözlerine benzetirdim.

DİĞER YARIM EŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin