OhSehun : Sıkıldın işte benden. √√
Bambi :Saçmalama Sehun.√√
OhSehun : Niye konuşmak istemiyorsun o zaman? √√
Bambj : Benim kim olduğumu öğrendiğinde konuşmak istemeyeceksin de o yüzden.√√
OhSehun : Kimsin ki? √√
Bambi : Yakında öğreneceksin. √√
O yüzden aramız şu anda iyiyken artık konuşmayalım.√√
OhSehun : Bak ne güzel diyorsun işte aramız iyiyken niye böyle bir şey yapıyorsun? √√
Kim olduğun umrumda değil sana alıştım bambi.√√
Bambi : Sehun bak 2 gün sonra evleniyorsun.√√
Ona odaklan bana değil.√√
OhSehun : Bambi~√√
Bambi : Sehun lütfen.√√
OhSehun : Ne lütfen bak beni tanıyorsun ben böyle biri değildim beni düşürdüğün duruma bak.√√
Resmen yalvarıyorum sana.√√
Bambi : Sehun sonra konuşalım olur mu? √√
OhSehun : Söz mü? √√
Bambi : Söz.√√
OhSehun: Peki o halde sonra konuşalım.√√
➡➡➡
Luhan ağır adımlarla Sehun'un evine doğru yürümeye devam ediyordu. Yürürken aklında soru işaretleri vardı. Sehun Bambi'yi mi yoksa Luhan'ı mı seviyordu emin değildi.
Belki de gerçekten konuştukları zaman Sehun'un yaptığı şaka gerçekti. Şimdi de onu söylemek için çağırıyordu Luhan'ı.
Derin bir nefes aldı ve zile bastı. Biraz sonra Sehun kapıda göründü.
Luhan'ın geçmesi için kenara çekildi. İkili beraber salona geçerken Luhan heyecandan soğuk terler döküyordu.Sehun boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Luhan ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama yaptıklarım ve sana karşı olan tavrımdan dolayı özür dilerim."
Luhan şaşkınca dinliyordu Sehun'u. Oh Sehun Luhan'dan özür diliyordu."Bundan 1 ay önce tanımadığım bir numara bana mesaj attı. Başta onu çok tersledim ama pes etmedi. Sürekli bana seni savundu. Adını bile bilmiyorum ama sürekli onunla konuşmak istiyorum. Şimdi buraya beni bunları mı söylemek için çağırdın diyorsundur."
"Sürekli bana sana aşık olmaya başladığımı söylüyordu. Ama bilmiyordu ki ben ona aşık olmuştum."
İşte bundan korkuyordu Luhan. Ona hiç umut vermedi. Sürekli Luhan'ı savunmasının sebebi de buydu.
Sehun'u Bambi'ye aşık etmemek."Seni üzmek istemiyorum Luhan. Babamla konuşacağım bugün düğünü iptal etmek için."
"Ne?"
"Üzgünüm Luhan bir başkasını severken seninle evlenemem."
"Sehun ben anlamıyorum tanımadığın birini nasıl sevebilirsin? "
"Bilmiyorum Luhan her şey bir anda oldu ben sana aşık olduğumu sanıyordum buna inanıyordum. Ama her şey bir anda oldu. "
"Bir dakika şimdi sen diyorsun ki sana aşık olduğumu sanıyordum ama aslında ona aşıkmışım öyle mi?"
"Arada kaldım Luhan ama artık eminim onu seviyorum."
"Sehun şimdi sana bir şey soracağım ama bana ciddi bir cevap ver?"
"Tamam sor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forced marriage :: hunhan
Fanfiction"Aşk kaçınılmaz bir sondur, kimse istemez ama gereklidir. Çünkü hayat olduğu gibidir; olması gerektiği gibi değildir."